U22-draftiketju

  • 7 282
  • 134

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Juu ymmärrän Nopan tilanteen ja täten draftia ei uusita!

Tuohon case-Fabbriin en halua ottaa kantaa, koska se on sen verran kaksiteräinen miekka. Tarkoitushan noissa "ei loukkaantumiset vaikuta"-jutuissa on se, että vaikka se pelaaja sattuisi loukkaantumaan ekassa pelissä niin ei vetäydytä heti kisasta pois. Tuo on kuitenkin ennen kauden alkua tapahtunut loukkaantuminen, joten paikkaajan ottaminen ei sinänsä haittaa - Paitsi vastustajan näkökulmasta. Toisaalta kun LostHorizon antaa jo siinä tasoitusta aika saatanasti teille muille, että hän joutuu ottamaan nyt sen korvaajan noista jäljelle jääneistä jämäpaloista, eikä siellä mitään McDavideja ole tosiaan tarjolla..

Herrasmiessäännöillä jos menette niin saa vaihtaa, jos taas kilpailu on kaikki kaikessa niin kieltäkää.

Kannattaa kuitenkin näissä muistaa, että vastaava lapsus voi käydä myös jokaisen teidän kohdalle jossain kohtaa. Kannattaa siis miettiä, että mitenkä itse haluaisit, että silloin toimitaan vastaavassa tapauksessa.
 

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
Itse en lämpiä tuolle "saa vaihtaa jos ei avausrosterissa" ajatuksellekaan. Tuossa häviää kokonaan se riski mitä piti miettiä kun teki varauksen. Ottaako Gustav Forslingin tuomaan muutamia pisteitä vai yrittääkö isompaa pistemäärää Thomas Chabotilla - jossa lopputulos voi olla myös nolla pistettä. Nyt jos tässä vaiheessa saisi vielä vaihtaa Chapotin Matt Grzelcykiin niin tuollainhan olisi kannattanut tehdä ilman mitään riskiä.

Jatkossa kannattaa näköjään sääntöjä miettiä etukäteen vähän tarkemmin niin ei tarvi viime herkillä säätää.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Tää on sinänsä aika selkeä keissi, kun säännöissä lukee, että ei loukkaantumispykäliä, jota tietysti olisi voinut tarkentaa niin, että jos tippuu ennen kauden alkua jo loukkaantumisen vuoksi pois, niin saa vaihtaa. Tätä harrastan itse kaikissa vedonlyönneissäni ja ilmeisesti FH sitä meinasi myöskin. Toki tämmöisessä vedossa kun junnuista on kyse, liikkuu huomattavasti enemmän epävarmuustekijöitä kuin vaikkapa viisikkovedossa, jossa kaikki pelaajat ovat mahdollisia valita. Mulla vaan painaa päälle se, että haluan kisasta tasapuoliset lähtöasetelmat kaikille kauden ensimmäiseen otteluun.

Ja nyt kun LostHorizonin valinnan kuulin, niin sanotaan näin, että värilasien kautta katsottuna pistepotentiaali on vähintään Fabbrin tasolla, joka oli arvioituna 50 pinnaa.

En mä tiedä miten tässä kannattais päättää, kun en halua kenellekään tympeetä fiilistä ja ymmärrän täysin miksi osa on tätä vastaan.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Aika monihan on lämmennyt Fabbrin vaihdolle, muttei sille, että saisi vaihtaa "jos ei ole avauskokoonpanossa". Mr. Smith sen perustelikin yllä jo hyvin. Fabbri varmuudella koko kauden ulkona, joten antaahan se hyvin paljon tasoitusta.

Olen valintani Licolle kertonut, hän sen poimii minulle, jos päätös on myönteinen. Jos ei, niin ymmärrän, enkä uniani menetä - nyt tai kauden lopussa, kun olen selvästi viimeinen.
 

Abdel

Jäsen
Tuntuisko kaikista paremmalta, jos saa vaihtaa omasta rosterista löytyvän pelaajan toiseen, jos ei oma pelaaja löydy avausrosterista? Ois sitten tasaset lähtöasetelmat kaikilla lähtiessä kauteen. Emmää tiedä, mut @LostHorizon vaihda vaan.

@Abdel @fourtyone @Mr. Smith @Largo @Noppa10 @B4rre
Tää on musta oikeasti hyvä ratkaisu että kaikki sais halutessaan yhden ukon vaihtaa, jos se on kerran nii hankalaa että lh itekseen vaan vaihtais. Ei tämä nyt kumminkaan niin vakavaa ole :D, sole ku 30e
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Mun puolesta @LostHorizon saa ottaa Fabbrin tilalle uuden pelaajan. Mutta tuo että jokainen saisi vaihtaa yhden pelaajan, niin ei-ääni sille.

No tällä mennään sitten. Ja jos jota kuta kiinnostaa, niin Fabbri vaihtui pykälän aikaisemmin varattuun Nick Schmaltziin, joka mun papereissa on Fabbrin kanssa aika samalla tasolla tällä hetkellä, jos pistepotentiaalia mitataan tulevalle kaudelle. Näin värilasein tietty helppo sanoa, että LH:lla kävi tuuri nyt, mutta Schmaltz ei ole todistanut vielä yhtään mitään, hence kukaan häntä ei varannut aikaisemminkaan.

Let the games begin!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös