red.machine
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Slovakia
Aika rientää kovaa vauhtia, ja tänä vuonna Jatkoajan Fantasy Pool järjestetään jo 7. kerran. Itselleni nuorten MM-kisat ovat jo pitkään olleet tärkeä osa joulunajan perinteitä, ja tähän upeaan kisaan olen osallistunut aina kun olen ehtinyt. Tänä vuonna mukana/mahdollisesti mukana ovat näillä näkymin ainakin seuraavat nimimerkit:
red.machine
@Knap
@Dragunov
@Zigmund
@Vikidiviimenen
@LostHorizon
@Teemu#8
@Salming
@heikkik
@Abdel
= 10 osallistujaa
Omalta osaltani en vielä osaa sanoa varmaksi, pystynkö koko varaustilaisuutta olemaan mukana, joten varailen sitten myöhemmin tai laitan jollekin halukkaalle listan. Yritetään löytää draftille ajankohta, joka sopii kaikille tai ainakin mahdollisimman monelle. Alustavasti ehdottaisin ajankohdaksi aamupäivää 25.12. tai tapaninpäivää esim. klo 14.
Säännöt
Säännöt tutut eli jokaisessa joukkueessa tulee olla
- 6 hyökkääjää
- 3 puolustajaa
- 1 maalivahti
Pisteidenlaskun osalta maalista/syötöstä kertyy 1 piste, maalivahdin voitosta 2 pistettä ja nollapelistä myöskin 2 pistettä.
Kisojen aikataulu
Kisat pelataan tänäkin vuonna Kanadassa, tällä kertaa Halifaxissa ja Monctonissa. Otteluohjelma IIHF:n sivuilla: IIHF - Home 2023 IIHF WORLD JUNIOR CHAMPIONSHIP.
Jatkoaika Fantasy Poolin mitalitaulukko (vuodesta 2017)
Hallitsevana mestarina kisaan lähtee Dragunov. Laskeskelin pikaisesti elokuun turnauksen lopullisen pistetilanteen kärjen osalta, ja hopeaa nappasi lopulta Zigmund. Itse sijoituin kolmanneksi pisteen erolla neljänneksi tulleeseen Salmingiin. Eli mitalitaulukko tällä hetkellä:
@Zigmund 1 -1 - 1
@Salming 1 - 1 - 0
@fourtyone 1 - 1 - 0
@Lico 1 - 0 - 1
@Abdel 1 - 0 - 0
@Dragunov 1- 0 - 0
@heikkik 0 - 1 - 1
@LostHorizon 0 - 1 - 0
@Knap 0 - 0 - 2
@red.machine 0 - 0 - 2
red.machine
@Knap
@Dragunov
@Zigmund
@Vikidiviimenen
@LostHorizon
@Teemu#8
@Salming
@heikkik
@Abdel
= 10 osallistujaa
Omalta osaltani en vielä osaa sanoa varmaksi, pystynkö koko varaustilaisuutta olemaan mukana, joten varailen sitten myöhemmin tai laitan jollekin halukkaalle listan. Yritetään löytää draftille ajankohta, joka sopii kaikille tai ainakin mahdollisimman monelle. Alustavasti ehdottaisin ajankohdaksi aamupäivää 25.12. tai tapaninpäivää esim. klo 14.
Säännöt
Säännöt tutut eli jokaisessa joukkueessa tulee olla
- 6 hyökkääjää
- 3 puolustajaa
- 1 maalivahti
Pisteidenlaskun osalta maalista/syötöstä kertyy 1 piste, maalivahdin voitosta 2 pistettä ja nollapelistä myöskin 2 pistettä.
Kisojen aikataulu
Kisat pelataan tänäkin vuonna Kanadassa, tällä kertaa Halifaxissa ja Monctonissa. Otteluohjelma IIHF:n sivuilla: IIHF - Home 2023 IIHF WORLD JUNIOR CHAMPIONSHIP.
Jatkoaika Fantasy Poolin mitalitaulukko (vuodesta 2017)
Hallitsevana mestarina kisaan lähtee Dragunov. Laskeskelin pikaisesti elokuun turnauksen lopullisen pistetilanteen kärjen osalta, ja hopeaa nappasi lopulta Zigmund. Itse sijoituin kolmanneksi pisteen erolla neljänneksi tulleeseen Salmingiin. Eli mitalitaulukko tällä hetkellä:
@Zigmund 1 -1 - 1
@Salming 1 - 1 - 0
@fourtyone 1 - 1 - 0
@Lico 1 - 0 - 1
@Abdel 1 - 0 - 0
@Dragunov 1- 0 - 0
@heikkik 0 - 1 - 1
@LostHorizon 0 - 1 - 0
@Knap 0 - 0 - 2
@red.machine 0 - 0 - 2
Viimeksi muokattu: