U20 Jatkoaika Fantasy Pool – 2023 edition

  • 4 720
  • 114

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Aika rientää kovaa vauhtia, ja tänä vuonna Jatkoajan Fantasy Pool järjestetään jo 7. kerran. Itselleni nuorten MM-kisat ovat jo pitkään olleet tärkeä osa joulunajan perinteitä, ja tähän upeaan kisaan olen osallistunut aina kun olen ehtinyt. Tänä vuonna mukana/mahdollisesti mukana ovat näillä näkymin ainakin seuraavat nimimerkit:

red.machine
@Knap
@Dragunov
@Zigmund
@Vikidiviimenen
@LostHorizon
@Teemu#8
@Salming
@heikkik
@Abdel

= 10 osallistujaa

Omalta osaltani en vielä osaa sanoa varmaksi, pystynkö koko varaustilaisuutta olemaan mukana, joten varailen sitten myöhemmin tai laitan jollekin halukkaalle listan. Yritetään löytää draftille ajankohta, joka sopii kaikille tai ainakin mahdollisimman monelle. Alustavasti ehdottaisin ajankohdaksi aamupäivää 25.12. tai tapaninpäivää esim. klo 14.

Säännöt

Säännöt tutut eli jokaisessa joukkueessa tulee olla

- 6 hyökkääjää
- 3 puolustajaa
- 1 maalivahti

Pisteidenlaskun osalta maalista/syötöstä kertyy 1 piste, maalivahdin voitosta 2 pistettä ja nollapelistä myöskin 2 pistettä.

Kisojen aikataulu

Kisat pelataan tänäkin vuonna Kanadassa, tällä kertaa Halifaxissa ja Monctonissa. Otteluohjelma IIHF:n sivuilla: IIHF - Home 2023 IIHF WORLD JUNIOR CHAMPIONSHIP.

Jatkoaika Fantasy Poolin mitalitaulukko (vuodesta 2017)

Hallitsevana mestarina kisaan lähtee Dragunov. Laskeskelin pikaisesti elokuun turnauksen lopullisen pistetilanteen kärjen osalta, ja hopeaa nappasi lopulta Zigmund. Itse sijoituin kolmanneksi pisteen erolla neljänneksi tulleeseen Salmingiin. Eli mitalitaulukko tällä hetkellä:

@Zigmund 1 -1 - 1
@Salming 1 - 1 - 0
@fourtyone 1 - 1 - 0
@Lico 1 - 0 - 1
@Abdel 1 - 0 - 0
@Dragunov 1- 0 - 0
@heikkik 0 - 1 - 1
@LostHorizon 0 - 1 - 0
@Knap 0 - 0 - 2
@red.machine 0 - 0 - 2
 
Viimeksi muokattu:

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Tapaninpäivä on minulle varma out, joulupäiväkin epävarma. Mielellään sitten ennen joulua, jos muille sopii.
 

Zigmund

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild
Jokasta mitalia sentään löytyy yksi kappale, jei. Täälläkään ei myös draftin päivällä oo väliä.
 

Teemu#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
23-26.12 varma out. Sitä ennen todennäköisesti voisi onnistua.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Kaikki käy, mutta mieluiten 25. tai 26.
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Olisin tähän kiinnostunut osallistumaan ensimmäistä kertaa, jos vaan mahtuu!
Mahtuu!

En tiedä tekeekö muisti tepposet, mutta usein joukkueiden lopullisten kokoonpanojen julkistaminen on tainnut kestää pidempään, kun taas tänä vuonna lopulliset kokoonpanot ovat kärkimaiden osalta jo selvillä (Kanada, Tšekki, USA, Ruotsi ja Suomi julkistaneet lopullisen joukkueensa). Eli periaatteessa draftin voisi vetää läpi tavallista aiemmin, kun noista joukkueista valtaosa pelaajista tullaan valitsemaan.
 

Salming

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Vegas Golden Knights
Kaikki käy. Ehdotukseni on torstai-ilta, jos kerran osalle jo 23. päivä olisi liian myöhäinen. Kaikki maat ovat siihen mennessä ehtineet pelata yhden harjoituspelinkin, joten ketjuistakin on jotain osviittaa eikä tarvitse täysin sokkona varata.
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
@red.machine Riippuu kauan näissä varaustilaisuuksissa yleensä mennyt? 21:30 töihin lähtö, jos ennen sitä saa pakettiin niin oon mukana.
Nyt kun osallistujia on tällä hetkellä 14, niin kyllä se päälle 3 tuntia varmaan vierähtää, viime joulukuussa päästiin 4,5 tuntiin. Mutta voit varata viimeisen kierroksen pelaajat myöhemminkin ennen kisoja jäljellä olevista, mikäli näyttää ettet pysty loppuun asti olemaan mukana.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Jos aikataulu natsaa, niin olen mukana.

Vielä en osaa sanoa tarkkaan mikä päivä sopii ja mikä ei sovi muuten kuin, että 25.12. on täysin poissuljettu, ja torstaina 22.12. on matsi, niin sekin ilta on poissuljettu ainakin klo 21 asti.
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Omasta puolestani voidaan varata tuolloin 22.12. klo 18. Ihan kaikille sopivaa ajankohtaa on joka tapauksessa hankala löytää, ja tuo näyttäisi keränneen kannatusta hyvin.
 

Teemu#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Omasta puolestani voidaan varata tuolloin 22.12. klo 18. Ihan kaikille sopivaa ajankohtaa on joka tapauksessa hankala löytää, ja tuo näyttäisi keränneen kannatusta hyvin.
Onko tää sovittu? Mietin, että nyt pitäisi illalla väsää jonkunlainen lista, niin saa sitten nopeasti varattua pelaajia torstaina.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös