Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Koronakoronakoronakoronakoronakoronakoronakoronakorona
ja vielä
ja vielä
korona
Kyllä minusta ehkä olisi mielenkiintoista kuunnella juttua siitä jos jotkut ovat olleet humalassa töissä.Onhan yleisesti ihan tajuttoman tylsää kuunnella ihmisten jauhamista omasta työstään, jota jotkut ihmiset tykkäävät varsinkin humalassa harrastaa.
Ja toisaalta taas ne joutavalta tuntuvat yksityiskohdat saattavat elävöittää tarinaa ratkaisevasti, tehdä tylsästäkin tarinasta mielenkiintoisen. ”Se Raimo Pankakoskelta, jolta paloi se Lada. Niin, se kun kerran töissään teki pikku mokan, niin koko tehdas pysähty tunniksi. Kuulin sen tyttäreltä, joka sai lapsen sen Tahvanaisen kanssa mutta jätti jätkän ja häipyi.” Päällisin puolin jutun ydin on Raimon moka ja tehtaan seisokki. Minua kuitenkin kiinnostaa paljon enemmän että miksi se Lada paloi? Ja missä? Ja miksi Raimon tytär jätti Tahvanaisen? Minne se meni, millä itsensä elätti? Saatana koko 90-luku meni Tinatähdessä ja Icellassa tällaisia vatvoessa. Ei se runko niinkään, mutta siitä versoavat oksat. Tuli tutustuttua aika hemmetin lahjakkaisiin tarinankertojiin. Hitto kun olisi ollut nauhuri mukana edes joskus.Kyllä minusta ehkä olisi mielenkiintoista kuunnella juttua siitä jos jotkut ovat olleet humalassa töissä.
Tylsiä puheenaiheita ovat kaikki jos kertoja on liian hidas ja kertoo aivan joutavia yksityiskohtia, joilla ei ole mitään merkitystä itse pääasiaan. Monesti on kyse siis enemmän tarinankerronnan taidosta, kuin itse jutuista.
Hah! Mulla riittää niistä lähes joka viikko jotain uutta kerrottavaa. Hyvä siis että me ei tunneta, koska repisit lopulta varmaan sun aivot irti.Toisten ihmisten unistaan kertominen ei kiinnosta oikeastaan yhtään.
Heh, mites sun frendit näihin monologeihin sitten suhtautuu? En mä oikeen osaa noihin vastata mitään kuin " jassoo" tms.Hah! Mulla riittää niistä lähes joka viikko jotain uutta kerrottavaa. Hyvä siis että me ei tunneta, koska repisit lopulta varmaan sun aivot irti.
Paljastan kuitenkin sen verran, että ihan niinkin hiljattain ku reilu tunti sitten avauduin viimeksi mun frendille taas viime yön oudoista unikokemuksista.
Ihan hyvässä hengessä, en kai mä niistä muuten tohtisi kertoakaan. Monesti, niin kuin äsken jopa huumorilla.Heh, mites sun frendit näihin monologeihin sitten suhtautuu? En mä oikeen osaa noihin vastata mitään kuin " jassoo" tms.
Jos haluaa olla yksin baarissa niin kannattaa puhua unistaan ja muusta sellaisesta. Ei muuten takuulla tuu jengiä vaivaamaan.Heh, mites sun frendit näihin monologeihin sitten suhtautuu? En mä oikeen osaa noihin vastata mitään kuin " jassoo" tms.
Tämän kortinhan voisi vaikka käyttääkin, jos ikinä tulisi tarve suojella reviiriäni. Harvemmin kyllä tulee mentyä baariin yksin, mutta vielä harvemmin kaipaan ketään tuntematonta seuraksi, jos satun itsekseni istuskelemaan.Jos haluaa olla yksin baarissa niin kannattaa puhua unistaan ja muusta sellaisesta. Ei muuten takuulla tuu jengiä vaivaamaan.
Joo, lapset on usein tylsä keskustelunaihe, jos itsellä ei ole lapsia. Poikkeuksena tosin sukulaislapset, kummilapset ja kavereiden lapset. Näiden tekemiset kiinnostavat, koska lasten vanhemmatkin tuntee hyvin, tai ainakin toisen vanhemmista. Sen sijaan jonkun random kakaran tekemiset eivät yleensä voisi vähempää kiinnostaa.Lapset. Ei vittu vois vähempää kiinnostaa mitä joittenkin kakarat on taas hassutellu tai tehny. Ei saatana. Tosin jos ollaan tämmösen keskustelijan kanssa kahden, niin mitään keskustelua ei synny. Että saattoi olla väärin vastattu minältä.
edit. Muokataan sen verran että jos kyseessä on laillisuuden rajan ylittänyt tyttölapsi, niin saatan liittyä keskusteluun ja muuttaa sen suuntaa haluamiini koordinaatteihin.
Lapset. Ei vittu vois vähempää kiinnostaa mitä joittenkin kakarat on taas hassutellu tai tehny. Ei saatana. Tosin jos ollaan tämmösen keskustelijan kanssa kahden, niin mitään keskustelua ei synny. Että saattoi olla väärin vastattu minältä.
Esimerkiksi tapailuvaiheessa yhden naisen kanssa tämä lähetti minulle WhatsApp-keskustelussa kuvia lapsestaan vastasyntyneenä ja kuvatekstinä oli "Sain silloin loppuelämän boyfriendin".
Oltiin kyllä tavattu monetkin kerrat tuolloin ja paneskeltukin, mutta kieltämättä teki mieli sanoa jotain röyhkeää. Harvoinpa toisen miehen siittämä lapsi tuo mitään hyvää suhteeseen. Anteeksi naiset, tiedän että äitiys on teille tärkeä asia, mutta näin se vain on.Kai vastasit tuohon kuten kuuluu?
"Et ole vielä tavannut minua. Ja vahinkoja sattuu..."
Mä itse tykkään kovastikin keskustella musasta ns. samanhenkisten ihmisten kanssa. Sen sijaan keskustelu joka on luokkaa "bändi x on paskakopio bändistä y" ja ylipäätään kaikki vertailu ja nokittelu toisen musiikkivalinnoista on silkkaa paskaa. Miksei muiden voi antaa nauttia just sellasesta musasta kuin millaisesta itse tykkää? Ei ymmärrä.Musiikki. Se on ääntä. Jonkinlainen ääni miellyttää toisen korvaa enemmän ja jonkinlainen toisen. Emmää löydä siitä mitään kiinnostavaa keskusteltavaa. No joittenkin sanotusten merkityksistä keskustelun ymmärrän jotenkin. Ei sillä että kiinnoistaisi, tosin.
Nyt taitaa olla viittauskoordinaatit noin Suomen leveyden verran liikaa lännessä.Mä itse tykkään kovastikin keskustella musasta ns. samanhenkisten ihmisten kanssa. Sen sijaan keskustelu joka on luokkaa "bändi x on paskakopio bändistä y" ja ylipäätään kaikki vertailu ja nokittelu toisen musiikkivalinnoista on silkkaa paskaa. Miksei muiden voi antaa nauttia just sellasesta musasta kuin millaisesta itse tykkää? Ei ymmärrä.
Saatoin viitata tällä kommentillani erityisesti mm. yhteen tiettyyn pohjanmaalaiseen yrmysetään. Sen verran nössö olen kuitenkin etten viitsi tägätä ketään. Rauhaa ja rakkautta kaikille, myös teille yrmyille!
Karjala... Pohjanmaa... Sekoitan nuo paikat päässäni joka hiton kerta. Korjautanpas ilmansuunnat, ja viestini.Nyt taitaa olla viittauskoordinaatit noin Suomen leveyden verran liikaa lännessä.
Molemmissa asuu juntteja, jotka ovat ylpeitä junttiudestaan.Karjala... Pohjanmaa... Sekoitan nuo paikat päässäni joka hiton kerta. Korjautanpas ilmansuunnat, ja viestini.