Kikkare perkele. Jos meillä on 3 kiloa paskaa, se heivataan ulos, ja sisään tuodaan 5 kiloa paskaa, niin en mä kyllä kuorossa laula sitä kolme kiloa takaisin.Tyllerö ulos vaan kylmästi. Jossittelu on täysin turha laji mutta siitä huolimatta(Veli OldShit laulaa kuorossa taustalla): Tuokaa Hirso takas ja äkkiä! :D
Näin vain ottelun vikat kymmenen minuuttia, kaveria ei näkynyt kentällä tänä aikana. Kommenteista päätellen Matikainen on tehnyt jotain oikein, kun pisti Reden istumaan.
Ai, kauheeta! Vaikka Kimin äänekkäisiin tukijoihin kuulunkin/kuuluinkin, olen kuitenkin koko ajan toivonut, että Redenbach onnistuisi ja vahvistaisi IFK:ta. Pahinta pelkäsin ja pahin näyttää nyt toteutuvan. Tänään oli Tylerilta niin karmea peli, että huomenna hänen on oltava parempi. Jee! Vähään sitä ihminen näköjään tyytyy.
Ollaanhan myö yritetty sanoa, että ei ei se Tyleri ole mikään pelastus teille, mutta kun teillä on niitä "kyllä se on hyvä haku"-varmoja. Lukekaan huolella ketju läpi ja miettikää sitä, että teilläkin tehdään niitä hazardeja... Ja me nauramme kuorossa täällä pellonreunalla paskaa luodessa.
Mä oon aina pitänyt Hirsosta, mutta koska IFK:n menestys on se numero yksi niin tottakai mä toivoin, että Rede olis HIFK:lle vahvistus ja parempi kuin Hirso ( joka oli tulossa ). Reden peli on ollut niin hirveetä, että ei muuta, kun äkkiä pois, vielä kerkee kokeilla jotain sentteriä. Hirso mä kaipaan sua tuu takas!
Käsittämätön hankinta. Joku AHL/ECHL-pelaaja, joka on pelannut jossain Tanskan sarjassa ja sitten liigan häntäpäässä SaiPassa kunnes tällä kaudella Sveitsin kakkosliigassa. Ehkä on sitten halvalla saatu ja halutaan helpottaa vähän loukkaantumistilannetta, koska erityisesti Peltosen puuttuminen rassaa pitkään, mutta onhan tuo nyt muihin hankintoihin nähden aika köykäinen pelaaja.
Toivotaan toki, että onnistuu ja onhan rosteri nyt ainakin laaja, siitä ei pääse mihinkään. Toki Petu onnistuu sen materiaaliedun sössimään pelitavan puutteen vuoksi.
Täällä nyt porukka vähän turhan tulisilla hiilillä. Peliä nähneet ettei yksikään jäähyistä ollut oikeutettu. Kaksi viimeisintä ihan täysiä vitsejä. Ainoa isompi moka tän päivän pelissä oli se harhasyöttö mistä pamahti tasoitus. Muuten jopa edellisiin peleihin verrattuna lievää parannusta. Joitakin hyviä oivalluksia hyökkäyspäässä ja nöyrää duunia alaspäin.
Ei tulla huutelemaan jooko peliä näkemättä pelkkä tilastochartti kädessä.. :)
Täällä nyt porukka vähän turhan tulisilla hiilillä. Peliä nähneet ettei yksikään jäähyistä ollut oikeutettu. Kaksi viimeisintä ihan täysiä vitsejä. Ainoa isompi moka tän päivän pelissä oli se harhasyöttö mistä pamahti tasoitus. Muuten jopa edellisiin peleihin verrattuna lievää parannusta. Joitakin hyviä oivalluksia hyökkäyspäässä ja nöyrää duunia alaspäin.
Ei tulla huutelemaan jooko peliä näkemättä pelkkä tilastochartti kädessä.. :)
Paskanmarjat. Minä katsoin koko pelin alusta loppuun ja ainoastaan ensimmäisestä jäähystä olisi pitänyt jäädä penaltti viheltämättä, mutta kaksi muuta kakkosta olivat aivan ansaittuja. Ja mitä tuohon parannukseen tulee niin TR oli koko ottelun ajan epävarma ja pelokas enkä todellakaan havainnut minkään sortin parannusta aiempaan, vaan päin vastoin. Tämän päiväinen esiintyminen ei ole millään asteikolla puolustettavissa, täysin luokatonta.
Viime vuonna heitettiin tyynesti Hyvönen...
Tylleröstä pitää päästä ennen Klassikkoa. Vai onko tässä sellainen ylpeys-juttu ettei luonto anna periksi myöntää että vituiksi meni?
Kokonaisuutena HIFK:n heikoin ulkomaalainen pitkään aikaan. Ei tule heti mieleen heikompaa pelaajaa tuossa paidassa.