Tyler Redenbach HIFK:hon

  • 250 334
  • 787

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
40 min, 3 kertaa koukkaaminen. On tää huikee jamppa, voi luoja. Tehot kiikareilla, totta kai. Lähe Tyler menee, ku viel ehit.
 

Stigu

Jäsen
Tyllerö ulos vaan kylmästi. Jossittelu on täysin turha laji mutta siitä huolimatta(Veli OldShit laulaa kuorossa taustalla): Tuokaa Hirso takas ja äkkiä! :D
Kikkare perkele. Jos meillä on 3 kiloa paskaa, se heivataan ulos, ja sisään tuodaan 5 kiloa paskaa, niin en mä kyllä kuorossa laula sitä kolme kiloa takaisin.

Tiki10 on siinä mielessä oikeassa, että noilla yo. kilovertauksilla Petun paskamassa-arvo on about 1745 kg. Tuossa ei paljon hirsot tai retiisit vaikuta, kun koko joukkue pelaa ala-arvoisesti, ilman mitään näkyvää gameplaniä.
 

Inge Glid

Jäsen
Suosikkijoukkue
Team Finland
Redari ulos !

10 peliä on näyttöjä kohta saanut antaa ja 0+1

Melinin #91 maaliin voi syöttäjäksi merkata Redarin #91, mies vielä seuraa liukuen takaa kun kaveri iskee omasta luokattomasta syötöstä häkin. Mun jääkiekossa oman kämmin jälkeen tsemppi on kahta kovempi.

Ja sitten käsittämättömän typerä jäähy 5-3 yv:llä !!

Mutta nyt pitää rientää omaan matsiin joten taas 40min. analyysi.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaveri munii ensin kaiken mahdollisen ja silti ei viltitetä. Jumalauta päinvastoin. 5-3 YV:hen kaveri isketään ja eiköhän siitäkin jäähyn ota. Hiuksista vittun koko paskakasa. HIFK:lla on jo ennestäänkin vaikeaa, niin ei sinne tarvita tommosta idioottia söhläämään. Redenbachin peluuttaminen on verrattavissa palavan talon sammuttamiseen bensalla.

Kumpi on paskempi hankinta Redenbach vai Peter White? Aika hiljaiseksi vetää.
 

Shanahan

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Philadelphia Flyers
Huh, mitä peliä Reberbahnilta. Ex-capitania ja tätä jamppaa ei voi verrata, alkaa tuleen jopa Peter Valkoista ikävä..
Epäilen että joukossamme on vakooja, ei enää yhtään vaihtoa! Siirtoikkuna on yhä auki ja me ei välttämättä tarvita yhtään pelaajaa kunhan..
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Näin vain ottelun vikat kymmenen minuuttia, kaveria ei näkynyt kentällä tänä aikana. Kommenteista päätellen Matikainen on tehnyt jotain oikein, kun pisti Reden istumaan.
 

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näin vain ottelun vikat kymmenen minuuttia, kaveria ei näkynyt kentällä tänä aikana. Kommenteista päätellen Matikainen on tehnyt jotain oikein, kun pisti Reden istumaan.

Yhden vaihdon siinä erän alussa veti, mutta sen jälkeen sai penkillä istua. Sääli, että tämän turhakkeen takia Somervuoren peliaika kärsii eikä Raju-Ekistäkään nyt niin valittamista ole, mielummin sitä kuin Tuomaista tuolla kattelee.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ai, kauheeta! Vaikka Kimin äänekkäisiin tukijoihin kuulunkin/kuuluinkin, olen kuitenkin koko ajan toivonut, että Redenbach onnistuisi ja vahvistaisi IFK:ta. Pahinta pelkäsin ja pahin näyttää nyt toteutuvan. Tänään oli Tylerilta niin karmea peli, että huomenna hänen on oltava parempi. Jee! Vähään sitä ihminen näköjään tyytyy.

Vähiin käy tunnit. Jos Redenbachia ei saada ulostettua minnekään, yksi sentteri lisää tuonne on hankittava. Nyt senaosasto on aivan liian kapea ja jos loukkaantumisia tulee, me ollaan ns. kusessa. Ja isosti. Ei hyvä.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ai, kauheeta! Vaikka Kimin äänekkäisiin tukijoihin kuulunkin/kuuluinkin, olen kuitenkin koko ajan toivonut, että Redenbach onnistuisi ja vahvistaisi IFK:ta. Pahinta pelkäsin ja pahin näyttää nyt toteutuvan. Tänään oli Tylerilta niin karmea peli, että huomenna hänen on oltava parempi. Jee! Vähään sitä ihminen näköjään tyytyy.

Mä oon aina pitänyt Hirsosta, mutta koska IFK:n menestys on se numero yksi niin tottakai mä toivoin, että Rede olis HIFK:lle vahvistus ja parempi kuin Hirso ( joka oli tulossa ). Reden peli on ollut niin hirveetä, että ei muuta, kun äkkiä pois, vielä kerkee kokeilla jotain sentteriä. Hirso mä kaipaan sua tuu takas!
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Aivan uskomattoman paska matsi tänään Redenbachilta, todellinen pohjanoteeraus. Nyt helvetin äkkiä jätkä niin kauas joukkueesta kuin mahdollista ja tilalle joku, joka osaa oikeasti pelata hieman jääkiekkoakin. Ei oo enää todellista tämä!
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Ollaanhan myö yritetty sanoa, että ei ei se Tyleri ole mikään pelastus teille, mutta kun teillä on niitä "kyllä se on hyvä haku"-varmoja. Lukekaan huolella ketju läpi ja miettikää sitä, että teilläkin tehdään niitä hazardeja... Ja me nauramme kuorossa täällä pellonreunalla paskaa luodessa.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Ollaanhan myö yritetty sanoa, että ei ei se Tyleri ole mikään pelastus teille, mutta kun teillä on niitä "kyllä se on hyvä haku"-varmoja. Lukekaan huolella ketju läpi ja miettikää sitä, että teilläkin tehdään niitä hazardeja... Ja me nauramme kuorossa täällä pellonreunalla paskaa luodessa.

Ei me kyllä oikeasti luulla, että HIFK:n hankinnat aina onnistuu tai sitten olet seurannut HIFK-kirjoittelua vain 1-2 vuotta, etkä pidempään. Alussa pitää aina uskoa kaikkiin hankintoihin. Se kuuluu asiaan.
 

scholl

Jäsen
Mä oon aina pitänyt Hirsosta, mutta koska IFK:n menestys on se numero yksi niin tottakai mä toivoin, että Rede olis HIFK:lle vahvistus ja parempi kuin Hirso ( joka oli tulossa ). Reden peli on ollut niin hirveetä, että ei muuta, kun äkkiä pois, vielä kerkee kokeilla jotain sentteriä. Hirso mä kaipaan sua tuu takas!

Kadun, että toivoin, että onnistuisi. Tai en tosissani toivonut, mutta ainakin nimellisesti. En ikinä kyllä toivonut, että olisi parempi kuin Hirso, koska se on epärealistista.

No joo, täytyy kaivaa vanhoja lausuntoja päivämäärältä 5.1 todisteeksi, jottei tule sellainen kuva, etten olisi toivonut:
Käsittämätön hankinta. Joku AHL/ECHL-pelaaja, joka on pelannut jossain Tanskan sarjassa ja sitten liigan häntäpäässä SaiPassa kunnes tällä kaudella Sveitsin kakkosliigassa. Ehkä on sitten halvalla saatu ja halutaan helpottaa vähän loukkaantumistilannetta, koska erityisesti Peltosen puuttuminen rassaa pitkään, mutta onhan tuo nyt muihin hankintoihin nähden aika köykäinen pelaaja.

Toivotaan toki, että onnistuu ja onhan rosteri nyt ainakin laaja, siitä ei pääse mihinkään. Toki Petu onnistuu sen materiaaliedun sössimään pelitavan puutteen vuoksi.
 

Dakota

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täällä nyt porukka vähän turhan tulisilla hiilillä. Peliä nähneet ettei yksikään jäähyistä ollut oikeutettu. Kaksi viimeisintä ihan täysiä vitsejä. Ainoa isompi moka tän päivän pelissä oli se harhasyöttö mistä pamahti tasoitus. Muuten jopa edellisiin peleihin verrattuna lievää parannusta. Joitakin hyviä oivalluksia hyökkäyspäässä ja nöyrää duunia alaspäin.

Ei tulla huutelemaan jooko peliä näkemättä pelkkä tilastochartti kädessä.. :)
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täällä nyt porukka vähän turhan tulisilla hiilillä. Peliä nähneet ettei yksikään jäähyistä ollut oikeutettu. Kaksi viimeisintä ihan täysiä vitsejä. Ainoa isompi moka tän päivän pelissä oli se harhasyöttö mistä pamahti tasoitus. Muuten jopa edellisiin peleihin verrattuna lievää parannusta. Joitakin hyviä oivalluksia hyökkäyspäässä ja nöyrää duunia alaspäin.

Ei tulla huutelemaan jooko peliä näkemättä pelkkä tilastochartti kädessä.. :)

Paskanmarjat. Minä katsoin koko pelin alusta loppuun ja ainoastaan ensimmäisestä jäähystä olisi pitänyt jäädä pilli viheltämättä, mutta kaksi muuta kakkosta olivat aivan ansaittuja. Ja mitä tuohon parannukseen tulee niin TR oli koko ottelun ajan epävarma ja pelokas enkä todellakaan havainnut minkään sortin parannusta aiempaan, vaan päin vastoin. Tämän päiväinen esiintyminen ei ole millään asteikolla puolustettavissa, täysin luokatonta.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Inhoittaa olla jälkiviisas. Mielelläni olisin ollut väärässä tyllerön suhteen, mutta tapanani on olla aina oikeassa. TOLD YOU!
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Viime vuonna heitettiin tyynesti Hyvönen yli laidan ja Ramstedt heivattiin popparijonoon niin onhan se nyt perkele jos Redenbachia jäädään roikottamaan mukana.

Peter White oli tehokkaampi. Jumalauta jopa Mark Murphy ja Lubomir Hurtaj olivat tehokkaampia. Lentolippu Redenbachin kouraan ja vähän äkkiä.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täällä nyt porukka vähän turhan tulisilla hiilillä. Peliä nähneet ettei yksikään jäähyistä ollut oikeutettu. Kaksi viimeisintä ihan täysiä vitsejä. Ainoa isompi moka tän päivän pelissä oli se harhasyöttö mistä pamahti tasoitus. Muuten jopa edellisiin peleihin verrattuna lievää parannusta. Joitakin hyviä oivalluksia hyökkäyspäässä ja nöyrää duunia alaspäin.

Ei tulla huutelemaan jooko peliä näkemättä pelkkä tilastochartti kädessä.. :)

Ei tulla, ei. Kaikki Redenbachin ottelut tällä kaudella nähneenä, voin toki myöntää, että helposti soi tuomarinkin pilli tänään. Kysymys ei ollutkaan (ainakaan mun kohdallani) jäähyistä, vaan koko pelin yleiskuvasta. Kun kerran askelmerkit eivät ketjukavereiden kanssa kohtaa, miksi pitää edes yrittää pelata riskillä? Toisekseen, montako aloitusta Redenbach voitti? Kolmanneksi, helvetin laiskaa pelaamista ja asennevammaiset jätkät eivät tuohon joukkoon mahdu. Joka vaihto vedetään täysillä, 110% lasissa. Tuska on varmasti Tylerillakin kova, ja sympatiat siitä, mutta jos pisteitä ei tule, pitää hänen pystyä tarjoamaan oman kentällisensä muille pelaajille mahdollisuudet onnistua. Nyt sekin on kaukana. Mä en juurikaan tuijota tilastoja, vaan kokonaiskuvaa. Mulle on aivan yksi lysti, vaikka Redenbachilla olisi 0+0, kunhan pelissä olisi jotain järkeä ja Tyler ei ainakaan vaikeuttaisi oman kenttänsä peliä.
 

Dakota

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Paskanmarjat. Minä katsoin koko pelin alusta loppuun ja ainoastaan ensimmäisestä jäähystä olisi pitänyt jäädä penaltti viheltämättä, mutta kaksi muuta kakkosta olivat aivan ansaittuja. Ja mitä tuohon parannukseen tulee niin TR oli koko ottelun ajan epävarma ja pelokas enkä todellakaan havainnut minkään sortin parannusta aiempaan, vaan päin vastoin. Tämän päiväinen esiintyminen ei ole millään asteikolla puolustettavissa, täysin luokatonta.

Jaa, on se ihmeellistä miten kaksi ihmistä voi nähdä ottelun näin eri tavalla. Mutta jokaisella on oikeus mielipiteeseen, oli se kuinka väärä tahansa. Noita jäähyjä ei olisi kuulunut viheltää, tai vastaavalla linjalla koko peli olisi pitänyt pelata alivoimaa.

Mitä muuhun esiintymiseen tulee, niin siitä saadaan tähän topicciin varmasti koko illaksi keskustelua aikaan. Omasta mielestäni Tyler oli parempi mitä aikaisemmissa peleissä. Tämähän ei siis ole mikään erityinen saavutus. Parannettavaa on, ja paljon. Tästä olemme varmasti samaa mieltä. Toivottavasti huomenna olisi paremmassa iskussa, niin kuin koko muu nippu.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viime vuonna heitettiin tyynesti Hyvönen...

Täysin samaa mieltä viestin muusta sisällöstä, mutta Hyvöstä nyt ei kannata sekoittaa näihin juttuihin ollenkaan. IFK ei Hannesta minnekään heivannut, joten ei kuulu joukkoon. HH oli special case, jollaista ei toivottavasti satu millekään pelaajalle tai seuralle toiste.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei lähde Tylerin peli kulkemaan ei ja rehellisesti sanoen, koska peruspelaamisessakin on SM-liigatason puitteissa niin paljon puutteita, ei odotusarvot loppuvuodelle ole kovin hyvät. Jokainen minuutti peliaikaa noilla esityksillä on poissa joltain kehityskelpoiselta juniorilta - Redenbach tuskin kuitenkaan jatkaa ensi kaudella. Ihan sellainen asia tuli mieleen, että montahan ottelua tältä kaverilta nähtiin tällä kaudella, ennen kuin päätös hankinnasta tehtiin?
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joku kertoi täällä(?) että Tyllerö oli kuulemma halpa. Mä uskon sen, itseasiassa luulen että HIFK:lle on maksettu muiden sm-liigaseurojen toimesta että Tyllerö päätyy Nordikselle.

Vitunvittu. Tämänkin kauden täsmähaut(kaudenaikaiset korjaukset) ovat olleet joko ääriSHIT- osastoa tai sitten Well 'n Good. Pessi ja Fernholm pääsee jälkimmäiseen, Raju+Tyllerö sitten ekaan. Fifty-fifty Nybari, hoida homma kotiin nyt vielä.

Tylleröstä pitää päästä ennen Klassikkoa. Vai onko tässä sellainen ylpeys-juttu ettei luonto anna periksi myöntää että vituiksi meni?
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Kokonaisuutena HIFK:n heikoin ulkomaalainen pitkään aikaan. Ei tule heti mieleen heikompaa pelaajaa tuossa paidassa.

Järjettömän huono pelaaja.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tylleröstä pitää päästä ennen Klassikkoa. Vai onko tässä sellainen ylpeys-juttu ettei luonto anna periksi myöntää että vituiksi meni?

Samaa mieltä ja ei voi ammattimaisessa organisaatiossa vetää ylpeys-aspektia mukaan. Päinvastoin; aina aika ajoin tulee huteja kaikille ja mitäänhän ei ole kuitenkaan lopullisesti menetetty. Parempi nyt kun sitten keväinen mahdollinen jälkiviisastelu. Lisäksi on myös oikeudenmukaista pelaajalle, että hän pääsee osaamistasoaan vastaavaan sarjaan ja pystyy vahvistamaan mahdollisuuksiaan harjoittaa ammattiaan seuraavilla kausilla.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kokonaisuutena HIFK:n heikoin ulkomaalainen pitkään aikaan. Ei tule heti mieleen heikompaa pelaajaa tuossa paidassa.

Mulle tulee ja ei tarvitse mennä kovinkaan montaa vuotta taaksepäin - NHL-haaveilleen Suomesta nostetta hakemaan tullut Tom Walsh ja ei se viime kaudella try outilla ollut Evan Barlow (meniköhän etunimi oikein) kovin kummoinen ollut hänkään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös