Sehän on fanien oikeus olla positiivisia ja olettaa, että nyt tuli uusi Bates. Kun ei tullut, katseet hankintaosastoon. Ja käyrä siis ei muistuta ainakaan tällä hetkellä Hirson vastaavaa. Hirsohan nousi loppua kohden. Jos Tyllis olisi ollut Bates/Hamilton -tasoa, kukaan ei enää puhuisi Hirsosta mitään ja kaikilla olisi okulaarit kohti kevättä. Näin helppoa on lätkäbisnes - hanki hyviä pelaajia, niin kaikille kelpaa ja kukaan ei kaipaa lähteneitä.
Jos nyt joku kommentti täältä pitää nostaa, niin vieläkin hymyilen sille yhdelle, jonka mukaan "Redenbach teki enemmän paikkoja kuin Hirso koko kaudella" : D. En muista kenen läppä tämä oli, mutta ainakin oletin sen läpäksi. Tässä vaiheessahan Redenbach on tehnyt enemmän paikkoja kuin Hirso on tehnyt koko uransa aikana, mukaanlukien junnuvuodet. Vitsivitsi, mä oon Janipetteri 6 vuotta, en mä oikeasti tiedä miten nää on aikaisemmin pelanneet.
Jos nyt joku kommentti täältä pitää nostaa, niin vieläkin hymyilen sille yhdelle, jonka mukaan "Redenbach teki enemmän paikkoja kuin Hirso koko kaudella" : D. En muista kenen läppä tämä oli, mutta ainakin oletin sen läpäksi. Tässä vaiheessahan Redenbach on tehnyt enemmän paikkoja kuin Hirso on tehnyt koko uransa aikana, mukaanlukien junnuvuodet. Vitsivitsi, mä oon Janipetteri 6 vuotta, en mä oikeasti tiedä miten nää on aikaisemmin pelanneet.