Tyhmien kysymysten ketju

  • 1 854 602
  • 11 238

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Ampparit sivulla oli otsikko: Yliseksikäs Maisa Torppa veneili. Millainen on yliseksikäs? Entä voi joku olla aliseksikäs?
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko palstalla muita jotka viettävät aikaansa naureskelemalla meemeille YouTubessa?

Nyt täytyy sanoa että en ole ikinä YouTubesta mitään meemejä katsellut. Mutta nauroin kyllä yhdelle meemille tuossa ulkona kun kävin äsken kaupassa. Tuli vastaan heppu kaasunaamari päässä ja joku sadeviitan tapainen yllään. Eipä iske koronat ainakaan. Tosin kädet sillä oli paljaana jostain syystä.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt ois tällainen tyhmä kysymys. Eli jos nyt juhannuksen kunniaksi kiskaisen nupin täyteen ja unohdan kuka olen, saanko rankkua jos arvuuttelen omaa henkilöllisyyttäni täällä? Ei nyt yleensä oma nimi unohdu, mutta eihän sitä koskaan tiedä kun noiden kirkkaiden kanssa touhuaa...
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko vieläpä paikallisen Bogdanin kotipolttosta?

Isoäidin keittämää, eli parasta A-laatua. 70 vuoden kokemuksella se noita myrkkyjä keittelee, ja täytyy sanoa että on kyllä kaikki elementit kohdallaan. Paitsi maku, koska ei tästä saa hyvää millään.

Edit: tunnen pari Bogdania ja ei ne mitään viinaa osaa tehdä. Turhia jätkiä tässä mielessä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Isoäidin keittämää, eli parasta A-laatua. 70 vuoden kokemuksella se noita myrkkyjä keittelee, ja täytyy sanoa että on kyllä kaikki elementit kohdallaan. Paitsi maku, koska ei tästä saa hyvää millään.
No jos joku mitä tahansa alkomahoolia sanoo juovansa maun takia, niin en suostusi moisen kanssa kaupantekoon enkä jättäisi vartioimatta omaisuuteni lähelle. Petkuttaja ja huijari, takuuvarmasti.
 
K

Kiekkokatsoja

Nyt ois tällainen tyhmä kysymys. Eli jos nyt juhannuksen kunniaksi kiskaisen nupin täyteen ja unohdan kuka olen, saanko rankkua jos arvuuttelen omaa henkilöllisyyttäni täällä? Ei nyt yleensä oma nimi unohdu, mutta eihän sitä koskaan tiedä kun noiden kirkkaiden kanssa touhuaa...
Luulen että omaa nimeä saa paljastella, sen mitä haluaa. Mutta toiset ei saa sun nimeä arvuutella.
Ihmettelen vähän, että tarviiko sitä kännissä edes muistaa nimeään, saatikka mitään muutakaan? Eikös perseet olalle vedetä juurikin, että saa hetkeksi unohtaa kaiken?

Tästähän oli se vitsikin, kun baariinpyrkijää, ei poke päästänyt sisällä. Känninen asiakas sanoi, tiedätsä, kuka mä oon. Poke sanoi ei, ja äijä totes että hitto en mäkään.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Onkohan Juha Vuorinen koskaan, ikinään, antanut haastattelua tai esiintynyt tv-ohjelmassa siten että ei ole tuonut esille sitä miten kova ryyppymies oli aikanaan mutta nykyään on absolutisti? Myös se että on kasvissyöjä ei ole varmaan jäänyt keltään epäselväksi.
 
K

Kiekkokatsoja

Onko olemassa juhannusketjua?
Sellasta johon voisi höpistä mitä vaan ajankohtaista, nyt juhannuksena.
-Vaikkapa että, Maantiellä ajelin, ja rekasta lenteli lavalta tavaraa.
Ja että nyt jonkinaikaa perillä kohteessa, ja ulkona tulin läpimäräksi, vaikkei ollut vaatteita. No housut oli.
 

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kun koirille on punkkeja varten näitä suojaliuoksia niin voisikohan niillä vedellä omatkin koipensa? Tai laittaa punkkipannaan omaan kaulaan?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mitä tarkoittaa verbi "onanoida"? Tuo tuli vastaan lauseenkirjoittamisketjussa.
Runkkaamistahan se tarkoittaa. Sana tulee Raamatusta, missä on heppu nimeltä Onan joka ei halunnut lisääntyä vaikka Jumala käski, vaan ”laski siemenensä maahan”.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Runkkaamistahan se tarkoittaa. Sana tulee Raamatusta, missä on heppu nimeltä Onan joka ei halunnut lisääntyä vaikka Jumala käski, vaan ”laski siemenensä maahan”.

Eikös se ollut sellainen Juicenkin bändinä tunnettu Coitus int eikä mikään tavanomainen tumputtelu? Ei menisi läpi nykyaikana tuollainen pakottaminen seksuaaliseen tekoon.
 

redlate

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ketterä
Eikös se ollut sellainen Juicenkin bändinä tunnettu Coitus int eikä mikään tavanomainen tumputtelu? Ei menisi läpi nykyaikana tuollainen pakottaminen seksuaaliseen tekoon.
>Eikös tämä Coitus Int tarkoita keskeytettyä yhdyntää?
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
>Eikös tämä Coitus Int tarkoita keskeytettyä yhdyntää?

Juu ja jos olen oikein ymmärtänyt, niin Onan ei tosiaan runkannut ja siksi on kohtuutonta leimata kaveri tavalliseksi runkkariksi.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Runkkaamistahan se tarkoittaa. Sana tulee Raamatusta, missä on heppu nimeltä Onan joka ei halunnut lisääntyä vaikka Jumala käski, vaan ”laski siemenensä maahan”.

Mielenkiintoista. En oo lukenut kokonaan, mutta olen kuullut, että siellä olisi ollut myös naikkonen nimeltä Sorme, jolle ei mikä tahansa mulkku kelvannut partneriksi.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Se taas jos mies stimuloi kyrväsvärkkiään naisen daisareiden välissä laskien tuotteensa kanjoniin, on kulmunointia.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mielenkiintoista. En oo lukenut kokonaan, mutta olen kuullut, että siellä olisi ollut myös naikkonen nimeltä Sorme, jolle ei mikä tahansa mulkku kelvannut partneriksi.

"There she lusted after her lovers, whose genitals were like those of donkeys and whose emission was like that of horses."
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Lämmin päivä on ollut.
Mutta onko se ollut ok, vai onko toisinaan pääsyt tuskan parahduksia?
Hyvä ja huono. Päivä rantsussa. Kivaa oli joo ja hyvät näkymät. Nyt huono olo. En perkeles vaan oo mikään helleihminen vaikka kesää rakastankin. On päässyt tuskan parahduksiakin kun vissiin auringonpistoksen kylkiäisenä pakki ihan sekasin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös