Se on se rakkaus ja jatkuva huolenpito mikä äidin rinnassa asuu.Ei. Menee kyllä aina nukkumaan ajoissa, mutta muistaa aina kytätä kuinka myöhään poika istuu terassilla kaljaa juoden ja jatkoaikaan tyhmiä kirjoittaen.
Se on se rakkaus ja jatkuva huolenpito mikä äidin rinnassa asuu.Ei. Menee kyllä aina nukkumaan ajoissa, mutta muistaa aina kytätä kuinka myöhään poika istuu terassilla kaljaa juoden ja jatkoaikaan tyhmiä kirjoittaen.
Kyllä se nokka kokkelilla aukee. Eka viiva voi mennä osin hukkaan mutta siitä se lähtee.Jos on ihan hirveä nuha ja nokka tukossa, niin tehoaako kokaiini kuitenkin normaalisti?
Ok. Kunhan varmistin, kun Niko oli saanut sellistä kesäflussan.Kyllä se nokka kokkelilla aukee. Eka viiva voi mennä osin hukkaan mutta siitä se lähtee.
Siis tuosta klemmarin kuvasta oikealla olevasta nuolesta alas ---> Lisää video/media ---> ja kopioit siihen osotteenKertokaas nyt idiootillekin, millä näitä hienoja medialinkityksiä saa tehtyä? Itse saan tehtyä vaan näitä tavallisia tyhmiä tuosta "Lisää linkki" -painikkeesta.
Eikös JA perustettu 2001?Ovatko kaikki ensimmäiset nimimerkit liittyneet palstalle 19. maaliskuuta 2001?
Joo tälläkin hetkellä on yksi avainnippu hukassa, jossa on kämpän avain ja auton kakkosavain, siis se, jossa ei ole kaukosäädintä. Vaikka ei sillä niin väliä, ei se ykkösavaimen kaukosäädinkään toimi.Toinen juttu. Onko teillä usein käynyt niin, että on joku tavara hukassa ja..Ja etsitte ja etsitte. Ei löydy. Sitten se löytyy myöhemmin tai toisena päivänä, (joko näkösältä tai) lähes siitä paikasta, missä sen säilytyspaikka onkin. Ei vaan tullut huomattua sitä etsiessä.
Tämän vuoksi mulla on aina/yleensä tavarat määrätyillä paikoilla.. mutta siltikin ne voi kadota. Outoa.Joo tälläkin hetkellä on yksi avainnippu hukassa, jossa on kämpän avain ja auton kakkosavain, siis se, jossa ei ole kaukosäädintä. Vaikka ei sillä niin väliä, ei se ykkösavaimen kaukosäädinkään toimi.
Kertokaas nyt idiootillekin, millä näitä hienoja medialinkityksiä saa tehtyä? Itse saan tehtyä vaan näitä tavallisia tyhmiä tuosta "Lisää linkki" -painikkeesta.
Minä olen onnistunut silleen, että copypastaan linkin tähän tekstikenttään. Ei siihen kai muuta tarvita. Ainakin yleisimmät youtube/twitter/iltapulut yms toimii.Siis tuosta klemmarin kuvasta oikealla olevasta nuolesta alas ---> Lisää video/media ---> ja kopioit siihen osotteen
Tosin 9 kertaa kymmenestä sanoo notta ei onnaa, laita linkki pelkkänä tekstinä. Youtubet vissiin ainakin toimii ja kait jotkut sanomalehtilinkit. Tai siis tää oma kokemus. Mää en oo kuitenkaan ihan siä trendin korkeimmalla aallonharjalla että voin olla väärässä kyllä.
Kyllä ja sen minä tiedänkin, mutta pohdiskelin tuota ensimmäisten jäsenten liittymispäivämäärää. Vanhin mikä on osunut silmään on tuo maaliskuun 19. päivä.
Taisi olla jokunen viikko ennen 19.3.2001, mutta joku softapäivitys tai vastaava laittoi siihen mennessä rekisteröityneiden liittymispäivämäärän tuoksi.@Punamusta muistaakseni kiekkopesään kirjoitelleet sai aika automaattisesti siirrettyä oikeudet jatkoaikaan kun jonkun mailin laittoi modeille. Itse en tainnut heti laittaa viestiä ja sen takia oma liittyminen ei ollut tässä "massakasteessa".
Muistelen, että palsta kaatui alkuvaiheen serveriongelmien tjsp. takia parin-kolmen viikon kuluttua, ja sitten, kun se taas saatiin pystyyn, niin päivämäärä oli varmaan tuo 19.3.2001.Taisi olla jokunen viikko ennen 19.3.2001, mutta joku softapäivitys tai vastaava laittoi siihen mennessä rekisteröityneiden liittymispäivämäärän tuoksi.
En muista saiko kaikki kiekkopesäläiset pyytäessään noin vaan oikeudet, mutta ainakin sen parempien ihmisten kerhon (mikä nyt olikaan nimeltään), johon tietysti itsekin kuuluin, sai ne tuosta vaan.
Enpä tiedä, mutta eiköhän W.A.S.P.:n Steve Duren joudu ainakin yleisen painostuksen takia vaihtamaan taiteilijanimensä.Onkohan kukaan BLM-boomin myötä vaihtanu lemmikki Mustinsa nimeä joksikin muuksi?
Villi veikkaus, että tuo on lähtenyt jonkun vaikutusvaltaisen/suositun urheilutoimittajan virheestä ja kukaan ei viitsinyt ikinä korjata tuota. Nyt se on niin pinttynyt tapa että sitä ei edes kannata korjata.Kun jalkapallossa tuomitaan rangaistuspotku, sitä voi kutsua myös pilkuksi. Mutta miksi? Pistehän se on mihin pallo asetetaan rangaistuspotkua varten.
Kuulostaa Bubi Walleniukselta.Villi veikkaus, että tuo on lähtenyt jonkun vaikutusvaltaisen/suositun urheilutoimittajan virheestä ja kukaan ei viitsinyt ikinä korjata tuota. Nyt se on niin pinttynyt tapa että sitä ei edes kannata korjata.
Tai valomerkki, miksi sanottiin että pilkku tuli, kun pistehän siinä juomisen ostamiselle laitettiin.Kun jalkapallossa tuomitaan rangaistuspotku, sitä voi kutsua myös pilkuksi. Mutta miksi? Pistehän se on mihin pallo asetetaan rangaistuspotkua varten.
Alkuperäinen hokema tai änkytyksestä kärsivien harjoituslausehan oli "Itsekseskös yskiskelet, yksikseskös itkeskelet".Suomen kieli on yksi loputon mysteeri itsessään... Yksikseskös yskiskelet?