Tyhmien kysymysten ketju

  • 1 850 440
  • 11 238
K

Kiekkokatsoja

Hyvä ja huono. Päivä rantsussa. Kivaa oli joo ja hyvät näkymät. Nyt huono olo. En perkeles vaan oo mikään helleihminen vaikka kesää rakastankin. On päässyt tuskan parahduksiakin kun vissiin auringonpistoksen kylkiäisenä pakki ihan sekasin.
Joo niin se tahtoo olla. Ei tavis ihmistä (kuten muakaan) oo tehty olemaan pitkiä aikoja kuumassa.
 

Glove

Jäsen
Kuuma vielä menee, mutta suora auringonpaiste ei. Viimeiset kolme päivää vahtinut lasten vesileikkejä noin 5h päivässä, mutta tästä mökkirannasta sekä vastarannan uimarannalta löytyy varjoisia paikkoja.

Toissapäivänä onnistin toki polttamaan itseni auringossa kun asennettiin äidin kanssa laiturijalat, ettei tuo laituri heiluisi niin paljoa. Tyhmänä en tajunnut, että se ei ollutkaan mikään parin minuutin urakka enkä tietenkään mitään aurinkorasvaa pistänyt.
"Viisas istuu varjossa." Platon tai Sokrates
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Lämmin päivä on ollut.
Mutta onko se ollut ok, vai onko toisinaan pääsyt tuskan parahduksia?
Herätessä oli kuuma. Sitten poistuin huoneesta kävin suihkussa ja menin kävellen hakemaan tupakkaa parin kilometrin päästä. Ei oo ollu liian kuuma missään kohtaa.
 

redpecka

Jäsen
Pahoittelen mahdollista ei tyhmää vaan mahdollisesti huonoa kysymystä, jos tämä sellainen on. Lueskelin tuossa offlinena palstaa kesällä ja nimimerkki @Breeze Harbour mainitsi (itse) jotain naisseikkailustaan että ei olisi mennyt ihan putkeen sitten kai. Eli miten tämä meni? Muistan seuranneeni jossain ketjussa joskus kuinka BH oli menossa työporukkansa kanssa keilaamaan, mutta sitten unohtui seurata loppuun se saaga minulta. Jos tämä siis on epäkorrekti kysymys niin pahoittelen ja en palaa asiaan, mutta jos tämä on osa palstalegendaa ja BH sujut asian kanssa niin kutkuttaisi vähän tietää.

Kiitos ja varmuuden vuoksi anteeks.
 

puuntakaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ipa Ipandeerus
Miksi en pysty juomaan yhtään alkoholia, ilman huonoa oloa seuraavana päivänä? Yksi olut, tai lasillinen viiniä aiheuttaa sellaisen semi-krapulan mikä ei ole yhtään kivaa. Mennyt jo liki kaksi vuotta ilman tippaakaan alkoholia. Suoraan sanottuna vituttaa tällainen "absolutismi", kun tykkäisin kuitenkin vähän juoda.
 
K

Kiekkokatsoja

Puuttuuko meillä ketju, jossa voisi antaa neuvoja, kokemuksen "syvällä rintaäänellä"? Joko fiksusti, tai sitten omalla tavallaan höpisten?
Sellasta en heti löytänyt..
Tuli mieleen yks oikeesti tärkee juttu, jota ihmettelen, että miksi nuorempi kaarti ei pidä huolta (itsestään).
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Katteleekohan monikin tuota Martina ja Hengenpelastajat -ohjelmaa ton kilpailun tuoman jännityksen ja mahdollisten hyödyllisten taitojen oppimisen takia?
 

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kertokaas nyt idiootillekin, millä näitä hienoja medialinkityksiä saa tehtyä? Itse saan tehtyä vaan näitä tavallisia tyhmiä tuosta "Lisää linkki" -painikkeesta.
 

Liitteet

  • Screenshot 2020-06-30 at 17.01.24.png
    Screenshot 2020-06-30 at 17.01.24.png
    101,8 KB · kertaa luettu: 115
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kertokaas nyt idiootillekin, millä näitä hienoja medialinkityksiä saa tehtyä? Itse saan tehtyä vaan näitä tavallisia tyhmiä tuosta "Lisää linkki" -painikkeesta.
Siis tuosta klemmarin kuvasta oikealla olevasta nuolesta alas ---> Lisää video/media ---> ja kopioit siihen osotteen

Tosin 9 kertaa kymmenestä sanoo notta ei onnaa, laita linkki pelkkänä tekstinä. Youtubet vissiin ainakin toimii ja kait jotkut sanomalehtilinkit. Tai siis tää oma kokemus. Mää en oo kuitenkaan ihan siä trendin korkeimmalla aallonharjalla että voin olla väärässä kyllä.
 

hege

Jäsen
@Punamusta muistaakseni kiekkopesään kirjoitelleet sai aika automaattisesti siirrettyä oikeudet jatkoaikaan kun jonkun mailin laittoi modeille. Itse en tainnut heti laittaa viestiä ja sen takia oma liittyminen ei ollut tässä "massakasteessa".
 
K

Kiekkokatsoja

Mistäs sais ostaa halvimman, mutta toimivan verenpainemittarin?
Karvalakkiversiokin käy, kunhan toimii.
Oli tuossa aikaisemmin liian korkeita lukemia, niin kai pitäs tehdä omaseurantaa kotona.

Toinen juttu. Onko teillä usein käynyt niin, että on joku tavara hukassa ja..
Ja etsitte ja etsitte. Ei löydy. Sitten se löytyy myöhemmin tai toisena päivänä, (joko näkösältä tai) lähes siitä paikasta, missä sen säilytyspaikka onkin. Ei vaan tullut huomattua sitä etsiessä.
 

Glove

Jäsen
Toinen juttu. Onko teillä usein käynyt niin, että on joku tavara hukassa ja..Ja etsitte ja etsitte. Ei löydy. Sitten se löytyy myöhemmin tai toisena päivänä, (joko näkösältä tai) lähes siitä paikasta, missä sen säilytyspaikka onkin. Ei vaan tullut huomattua sitä etsiessä.
Joo tälläkin hetkellä on yksi avainnippu hukassa, jossa on kämpän avain ja auton kakkosavain, siis se, jossa ei ole kaukosäädintä. Vaikka ei sillä niin väliä, ei se ykkösavaimen kaukosäädinkään toimi.
 
K

Kiekkokatsoja

Joo tälläkin hetkellä on yksi avainnippu hukassa, jossa on kämpän avain ja auton kakkosavain, siis se, jossa ei ole kaukosäädintä. Vaikka ei sillä niin väliä, ei se ykkösavaimen kaukosäädinkään toimi.
Tämän vuoksi mulla on aina/yleensä tavarat määrätyillä paikoilla.. mutta siltikin ne voi kadota. Outoa.
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Kertokaas nyt idiootillekin, millä näitä hienoja medialinkityksiä saa tehtyä? Itse saan tehtyä vaan näitä tavallisia tyhmiä tuosta "Lisää linkki" -painikkeesta.
Siis tuosta klemmarin kuvasta oikealla olevasta nuolesta alas ---> Lisää video/media ---> ja kopioit siihen osotteen

Tosin 9 kertaa kymmenestä sanoo notta ei onnaa, laita linkki pelkkänä tekstinä. Youtubet vissiin ainakin toimii ja kait jotkut sanomalehtilinkit. Tai siis tää oma kokemus. Mää en oo kuitenkaan ihan siä trendin korkeimmalla aallonharjalla että voin olla väärässä kyllä.
Minä olen onnistunut silleen, että copypastaan linkin tähän tekstikenttään. Ei siihen kai muuta tarvita. Ainakin yleisimmät youtube/twitter/iltapulut yms toimii.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös