Milles Mortenson
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Ei tuo paljon maksa, mutta maksaa kuitenkin. En tiedä onko Veikkauksella tuollaista olemassa, mutta saisi mielestäni maksuttomana olla.Minulla on sen niminen ohjelma asennettuna kuin Gamban. Pitäisi olla kai näiden eri pelin esto-ohjelmien parhaimmistoa. Muuten onkin kyllä toiminut luotettavasti, mitä tosiaan silloin huhtikuussa vain lakkasi toimimasta pariksi päiväksi. Luulen että ohjelman kaatuminen liittyi siihen että päivittivät maksukäytäntöjään. Nyt ohjelman saa ostettua käyttöönsä muistaakseni kuukaudeksi vaikka kerrallaan.
Minulla on kokonainen vuosi tuota käyttöaikaa ostettuna ohjelmalle. Silloin kun minä ryhdyin käytttämään palvelua niin ei tainnut vielä saada palvelua käyttöönsä kuin vuodeksi kerrallaan.
En tiedä mikä firma tai taho tuon Gambanin takana on. Netistä löytyy kyllä listaa näistä eri pelin esto-ohjelmista. Mutta nyt en pysty linkittämään sivua koska olen älypuhelimella nyt netissä.
Ei tuon Gambanin hinta nyt vuodessakaan mikään ihan hirveän iso ole. Ainakaan jos vertaa siihen paljon niihin peleihin voi upota rahaa. Silloin kun minä otin lokakuun lopussa ohjelman käyttööni niin maksoin koki vuodesta noin 30 euroa.
Mutta ohjelman saa käsittääkseni vaikka kuukaudeksi kerrallaan käyttöön ja silloin hinta on noin kolme euroa.
Tämä pelin esto-ohjelma estää sinua pääsemästä vedonlyöntisivustoille ja rahapelisivustoille. Kun olen yrittänyt mennä tällaiselle sivulle niin on vain heittänyt että yhteys estetty tms. Ja ohjelma toimii vielä niin ettei sitä voi silloin kun sattuu huvittamaan niin kytkeä pois päältäkään. Esimerkiksi kun yritän mennä älypuhelimella ohjelman asetuksia muuttamaan niin heittää minut pois asetuksista.