Mainos

Tyhmien kysymysten ketju

• 1 892 603
  • 11 269
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Minulla on sen niminen ohjelma asennettuna kuin Gamban. Pitäisi olla kai näiden eri pelin esto-ohjelmien parhaimmistoa. Muuten onkin kyllä toiminut luotettavasti, mitä tosiaan silloin huhtikuussa vain lakkasi toimimasta pariksi päiväksi. Luulen että ohjelman kaatuminen liittyi siihen että päivittivät maksukäytäntöjään. Nyt ohjelman saa ostettua käyttöönsä muistaakseni kuukaudeksi vaikka kerrallaan.

Minulla on kokonainen vuosi tuota käyttöaikaa ostettuna ohjelmalle. Silloin kun minä ryhdyin käytttämään palvelua niin ei tainnut vielä saada palvelua käyttöönsä kuin vuodeksi kerrallaan.

En tiedä mikä firma tai taho tuon Gambanin takana on. Netistä löytyy kyllä listaa näistä eri pelin esto-ohjelmista. Mutta nyt en pysty linkittämään sivua koska olen älypuhelimella nyt netissä.

Ei tuon Gambanin hinta nyt vuodessakaan mikään ihan hirveän iso ole. Ainakaan jos vertaa siihen paljon niihin peleihin voi upota rahaa. Silloin kun minä otin lokakuun lopussa ohjelman käyttööni niin maksoin koki vuodesta noin 30 euroa.

Mutta ohjelman saa käsittääkseni vaikka kuukaudeksi kerrallaan käyttöön ja silloin hinta on noin kolme euroa.

Tämä pelin esto-ohjelma estää sinua pääsemästä vedonlyöntisivustoille ja rahapelisivustoille. Kun olen yrittänyt mennä tällaiselle sivulle niin on vain heittänyt että yhteys estetty tms. Ja ohjelma toimii vielä niin ettei sitä voi silloin kun sattuu huvittamaan niin kytkeä pois päältäkään. Esimerkiksi kun yritän mennä älypuhelimella ohjelman asetuksia muuttamaan niin heittää minut pois asetuksista.
Ei tuo paljon maksa, mutta maksaa kuitenkin. En tiedä onko Veikkauksella tuollaista olemassa, mutta saisi mielestäni maksuttomana olla.

K

Kiekkokatsoja

Aamun, ja lauantain tyhmä kysymys.
Osaatko nukkua hyvin paikassa, jossa nukut satunnaisen harvoin, tai ensimmäistä kertaa?

Mulla nukkuminen harvinaisessa paikassa on huonoa. Uni tulee vasta pitkän yrityksen jälkeen, ja sitten heräilen yöllä sen 6-10 kertaa.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Osaatko nukkua hyvin paikassa, jossa nukut satunnaisen harvoin, tai ensimmäistä kertaa?

Mulla nukkuminen harvinaisessa paikassa on huonoa. Uni tulee vasta pitkän yrityksen jälkeen, ja sitten heräilen yöllä sen 6-10 kertaa.
Sama vika. Hassua sinällään, esim mökillä, täällä käyn kuitenkin usein, niin eka yö menee valvoessa.

Glove

Jäsen

Ei yleensä ole sen kummempia ongelmia kuin muutenkaan. Yritin miettiä vielä, että missä kaikkialla olenkaan nukkunut. En keksinyt mitään kovin erikoisia paikkoja.

Mikä on kummallisin paikka jossa olet nukkunut?

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
En tiä kummallisesta, mutta putka on vittumaisimmasta päästä. Intissä tuli nukuttua mm. poterossa ja havujen alla väijyssä.

K

Kiekkokatsoja

Ei yleensä ole sen kummempia ongelmia kuin muutenkaan. Yritin miettiä vielä, että missä kaikkialla olenkaan nukkunut. En keksinyt mitään kovin erikoisia paikkoja.

Lumihanki, nurmikko, pusikko, putka (onneksi vain kerran, ja alaikäisenä.) Varasto, muutamissa autoissa, lattialla eri huoneissa, no nämä tuli äkkiseltään mieleen. Pimpan päälle en ole nukahtanut, mutta tiedän yhden, joka on.

K

Kiekkokatsoja

Ookei, päivän uusi tyhmä kysymys, ja toki edelliseenkin kysymykseen voi vastata.
Mitä teet tänään??
On lauantai, kovin monella ei työvelvollisuuksia, mutta ehkäpä jotain sovittua juttua? Useimmilla kai hyvä kesäinen viikonloppupäivä tehdä mitä huvittaa..?
Eli, mitä teet tänään?
Itse.. no haen päivän toisen kaljan, istun ulkona jonkinaikaa, ja sitten..? Jonnekin.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ookei, päivän uusi tyhmä kysymys, ja toki edelliseenkin kysymykseen voi vastata.
Mitä teet tänään??
On lauantai, kovin monella ei työvelvollisuuksia, mutta ehkäpä jotain sovittua juttua? Useimmilla kai hyvä kesäinen viikonloppupäivä tehdä mitä huvittaa..?
Eli, mitä teet tänään?
Itse.. no haen päivän toisen kaljan, istun ulkona jonkinaikaa, ja sitten..? Jonnekin.
Eilen oltiin koko päivä arboretumissa ja poltin nahkani ja sain vissiin auringonpistoksen. Ei riitä. Nyt rouva haluaa että lähetään piknikille tonne kartanolle. Mitäpä sitä ei rakkaan vaimon mieliks tekisi, vaikka se koittaakin vissiin tappaa mut... En ole aurinkoihmisiä.

K

Kiekkokatsoja

Eilen oltiin koko päivä arboretumissa ja poltin nahkani ja sain vissiin auringonpistoksen. Ei riitä. Nyt rouva haluaa että lähetään piknikille tonne kartanolle. Mitäpä sitä ei rakkaan vaimon mieliks tekisi, vaikka se koittaakin vissiin tappaa mut... En ole aurinkoihmisiä.
Ehkä haluaa, että kiinnität huomiota muuhunkin, kuin seksuaalisuus asioihin..?
Kuten palovammoista kirvelevään nahkaasi, ja liika auringon tuomaan pääkipuun. Saa vaimoraukka leppoisan koti-illan, kun ei kuule vonkailuja.
Voisikos olla näin..? Tuli vaan heti salaliittoteoria mieleen.

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ostaako joku sixpäkkejä vieläkin? Eikös ne jääneet unholaan pullojen vaihtuessa tölkkeihin?
Joskus tulee ostettua kun pitää saada kävelykaljaa tai pitää pari tuntia pitää rastia jossain.

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Ampparit sivulla oli otsikko: Yliseksikäs Maisa Torppa veneili. Millainen on yliseksikäs? Entä voi joku olla aliseksikäs?

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko palstalla muita jotka viettävät aikaansa naureskelemalla meemeille YouTubessa?

Nyt täytyy sanoa että en ole ikinä YouTubesta mitään meemejä katsellut. Mutta nauroin kyllä yhdelle meemille tuossa ulkona kun kävin äsken kaupassa. Tuli vastaan heppu kaasunaamari päässä ja joku sadeviitan tapainen yllään. Eipä iske koronat ainakaan. Tosin kädet sillä oli paljaana jostain syystä.

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt ois tällainen tyhmä kysymys. Eli jos nyt juhannuksen kunniaksi kiskaisen nupin täyteen ja unohdan kuka olen, saanko rankkua jos arvuuttelen omaa henkilöllisyyttäni täällä? Ei nyt yleensä oma nimi unohdu, mutta eihän sitä koskaan tiedä kun noiden kirkkaiden kanssa touhuaa...

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko vieläpä paikallisen Bogdanin kotipolttosta?

Isoäidin keittämää, eli parasta A-laatua. 70 vuoden kokemuksella se noita myrkkyjä keittelee, ja täytyy sanoa että on kyllä kaikki elementit kohdallaan. Paitsi maku, koska ei tästä saa hyvää millään.

Edit: tunnen pari Bogdania ja ei ne mitään viinaa osaa tehdä. Turhia jätkiä tässä mielessä.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Isoäidin keittämää, eli parasta A-laatua. 70 vuoden kokemuksella se noita myrkkyjä keittelee, ja täytyy sanoa että on kyllä kaikki elementit kohdallaan. Paitsi maku, koska ei tästä saa hyvää millään.
No jos joku mitä tahansa alkomahoolia sanoo juovansa maun takia, niin en suostusi moisen kanssa kaupantekoon enkä jättäisi vartioimatta omaisuuteni lähelle. Petkuttaja ja huijari, takuuvarmasti.

K

Kiekkokatsoja

Nyt ois tällainen tyhmä kysymys. Eli jos nyt juhannuksen kunniaksi kiskaisen nupin täyteen ja unohdan kuka olen, saanko rankkua jos arvuuttelen omaa henkilöllisyyttäni täällä? Ei nyt yleensä oma nimi unohdu, mutta eihän sitä koskaan tiedä kun noiden kirkkaiden kanssa touhuaa...
Luulen että omaa nimeä saa paljastella, sen mitä haluaa. Mutta toiset ei saa sun nimeä arvuutella.
Ihmettelen vähän, että tarviiko sitä kännissä edes muistaa nimeään, saatikka mitään muutakaan? Eikös perseet olalle vedetä juurikin, että saa hetkeksi unohtaa kaiken?

Tästähän oli se vitsikin, kun baariinpyrkijää, ei poke päästänyt sisällä. Känninen asiakas sanoi, tiedätsä, kuka mä oon. Poke sanoi ei, ja äijä totes että hitto en mäkään.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy