Saa saa, jatkoajan matkatoimistossa riittä tilaa reissaajille ja matkaajille.
Hyvä, enää ei siis puutu kuin matkareitti, rahat, matkaseura, matka-aika yms. Hyvällä mallilla siis olen... Haha
Saa saa, jatkoajan matkatoimistossa riittä tilaa reissaajille ja matkaajille.
Juu juu. Mutta muistahan että alkuperäinen haavetilanne kysymyksessä olikin se, että ne kaikki on jo ok. Olet siis lähes matkalla jo. lentokentällä vähintään.Hyvä, enää ei siis puutu kuin matkareitti, rahat, matkaseura, matka-aika yms. Hyvällä mallilla siis olen... Haha
Jep, tai parhaassa kuvitteellisessa tilanteessa ihastelemassa vaikkapa Itävallan maisemia.Juu juu. Mutta muistahan että alkuperäinen haavetilanne kysymyksessä olikin se, että ne kaikki on jo ok. Olet siis lähes matkalla jo. lentokentällä vähintään.
Oon vähä tällaista kuullut joskus.Nääh, tuskinpa erityisesti.
Tismalleen sama haave. Olisiko joku Curacao aika lähellä tuota?Johonkin missä on ympäri vuoden ja vuorokauden 20-35 plusastetta. Ja aurinko paistaa, ei maanjärjistyksiä, tsunameita, hurrikaaneja. Ja ei ole härövaltio.
Enpä ole korttia pelannut netissä. Jotain vedonlyöntejä joskus.Toka, päivän tyhmä kysymys.
Pelaatko netissä korttia?
Siis joko pikapelejä, tai muutaman tunnin turnauksia?
Käsi ylös kaikki, jotka nuolevat juuri nyt puhelintaan. Ei kauheen hygieenistä näinä aikoina. Enkä kerro vastausta kysymykseen, kokeile itse.Voiko kosketusnäyttöä käyttää kielellä?
EI kannata.Enpä ole korttia pelannut netissä. Jotain vedonlyöntejä joskus.
Jos sulla olisi mahdollisuus matkustaa juuri nyt, niin mikä olisi matkakohteesi?
(Siis ei koronaa olemassa, rahat ja vapaa-aika ok.)
No, käyn heittään sut sinne.Eiköhän johonkin erämaiseen mökkimaisemaan, jossa ei olisi naapureita lähellä ja pääsisi luonnossa/järvellä liikkumaan. Kai tuo jotenkin onnistuisikin sitten lomalla, mutta auto täytyisi jostain hommata.
Tottakai.Jostain syystä erheellisesti lipaisunäyttöä alkuun kutsuttiin hipaisunäytöksi.Voiko kosketusnäyttöä käyttää kielellä?
Eipä noita levymyyntejä oikein missään enää kerrota. Veikkaan että tuhat tai kaksi. Andy väittäisi isompia lukuja tietenkin.Varmaan netistä löytyisi, mutta kuinkakohan paljon Andy McCoyn viimeisin albumi on myynyt? Tänä aikana ei varmaan minkään vertaa, mutta olisi kiva tietää. Paljonkohan olisi myynyt silloin kun fyysisiä äänitteitä myytiin enimmäkseen?
Ihan mahtava levy kertakaikkiaan!
Onkohan Jatkiksessa ollut koskaan semmoista hetkeä, että kukaan ei olisi kirjautuneena?
Todennäköisesti täysin käyttökelpoista tavaraa yhä. Tee makutesti ja päätös sen mukaan. Jos ei maistu kummalliselta, senkus käytät.Kaapistani löytyy purkki vaaleaa siirappia mutta siinä on parasta ennen päiväys ollut jo viime vuoden lopussa. Klassinen kysymykseni kuuluukin, uskaltaako tuota enää käyttää vai pitääkö käydä vielä toisessakin kaupassa?
Sokeri säilyy lähes rajattomasti (kuivassa säilytettynä) lukee palasokeripurkissa. Ja sokeriahan siirappi sinänsä on. Siirappia voi hyvinkin vielä käyttää vaikka parasta ennen päivämäärän jälkeen jos se aistinvaraisessa arvioinnissa (ulkonäkö, haju, maku) vaikuttaa hyvältä. Siirappi voi vanhemmiten jäykistyä mutta sitä voi pehmentää lämpimässä vedessä (purkissa) liottamalla tai jopa mikrossa.Klassinen kysymykseni kuuluukin, uskaltaako tuota enää käyttää vai pitääkö käydä vielä toisessakin kaupassa?
Ei ole. Isä kyllä opetti vihdan tekemisen jalon taidon joskus kun olin alun toisella kymmenellä. Mutta on siitä varmaan 30 vuotta kun olen viimeksi tehnyt. Enkä aio ostaa vihtaa, se pitää olla itse tehty.Päivän tyhmä kysymys.
Ruoskitko itseäsi saunassa, eli onko vasta/vihta käytössä?
No en helvetti kanna mitään risuja saunaan. Mujjjaa läpsin joskus avarilla perseelle.Päivän tyhmä kysymys.
Ruoskitko itseäsi saunassa, eli onko vasta/vihta käytössä?
Sellasii esileikkejäkö, vaiko kurittaa muuten?No en helvetti kanna mitään risuja saunaan. Mujjjaa läpsin joskus avarilla perseelle.
Jälkimmäinen käy ensimmäisestä.Sellasii esileikkejäkö, vaiko kurittaa muuten?
Kämmenen Jälkimäinen kuvio siis, muistoina mukavista hetkistä.Jälkimmäinen käy ensimmäisestä.