Tyhmien kysymysten ketju

  • 1 852 710
  • 11 238

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Onko kukaan laskenut, montako kertaa Masterchef Australian jaksossa keskimäärin taputetaan? Jos ottaisi juomapeliksi eli huikka aina kun taputtavat niin olisi nämä sunnuntai-iltapäivät eri metkoja.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Kuinka monta lätkämailaa menee ammattikiekkoilijalla Liiga-NHL vuodessa noin? Onko kymmeniä vai jopa sata?
 

Snagari

Jäsen
Kuinka monta lätkämailaa menee ammattikiekkoilijalla Liiga-NHL vuodessa noin? Onko kymmeniä vai jopa sata?
Liigassa kymmeniä, NHL:ssä enemmän eli menee yli sadankin joillain pelaajilla. Senttereillä nuo eniten ottavat iskua ja snaipperit myös vaihtelevat aika usein. Tai toisaalta jos kiekko on löytänyt verkkoon niin samalla mailalla mennään niin kauan kunnes katkeaa ja sitten kiukutellaan.
 

Tuamas

Jäsen
Liigassa kymmeniä, NHL:ssä enemmän eli menee yli sadankin joillain pelaajilla. Senttereillä nuo eniten ottavat iskua ja snaipperit myös vaihtelevat aika usein. Tai toisaalta jos kiekko on löytänyt verkkoon niin samalla mailalla mennään niin kauan kunnes katkeaa ja sitten kiukutellaan.

Tästä muuten mielenkiintoisena knoppina, että ainakin keskitason liigajoukkueissa seurat joutuvat maksamaan mailoista ja käytännössä ostamaan mailat.
Ei nyt toki kaupan hintoihin, mutta kuitenkin "mailalasku" kaudesta on jo kohtuullisen suuri menoerä.

Miksikö tämä on mielenkiintoinen knoppi?

No, koska salibandyssa jo isommat divariseurat saavat mailatoimittajilta ilmaiset mailat koko kaudeksi.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Joo, kyl tossa laskua tulee vaikka varmaan alennukset on myös jäätävät, niin 20-30 pelaajaa ja 50kpl 300 euron ovh hintasta keppiä. Ja kiitokset vastauksesta @Snagari . Näin muistelinkin.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Mitäs ihmettä minä nyt tekisin tuon television kanssa, kun kaikki muut paitsi YLE:n kanavat nykii niin maan perhanasti? Antennijohto vaihdettu uuteen, kanavat haettu uudestaan, tehdasasetukset palautettu... ei vaan auta. Alakertaan on tuotu joku lappu taajuusmuutoksista, mutta ei sen tähän pitäisi kyllä liittyä.

Soittaisko sitä vaan vuokranantajalle ja jos eivät siellä tiedä mitään asiasta, niin sitten kiikuttaa telkkarin huoltoon vai onko jotain mitä itse voisi vielä tehdä?
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Jos jalkapallossa pelaaja on pelikiellossa, "Suspended until 24 Sep" niin koskeeko pelikielto vielä tuota 24.9. peliä?
 
Viimeksi muokattu:

Mckraiveli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Red Wings
Onko palstalaisilla kokemusta, missä saisi kaupaksi vanhat pokemon keräily- ja pelikortit. Oli huutonetissä kaupan, muttei siellä kysyntää kyseisille artikkeleille ainakaan ollut, vaikka hype pitäisi olla vielä suhteellisen ylhäällä.

Asun pk seudulla, jos vaikka täällä päin jokin liike näistä olisi kiinnostunut? Google ei vastauksia minulle suonut.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Onko palstalaisilla kokemusta, missä saisi kaupaksi vanhat pokemon keräily- ja pelikortit. Oli huutonetissä kaupan, muttei siellä kysyntää kyseisille artikkeleille ainakaan ollut, vaikka hype pitäisi olla vielä suhteellisen ylhäällä.

Asun pk seudulla, jos vaikka täällä päin jokin liike näistä olisi kiinnostunut? Google ei vastauksia minulle suonut.

Uskoisin että palstalle nimimerkillä pettter kirjoittava henkilö saattaisi olla kiinnostunut. Kokeile yksityisviestillä saada kiinni.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eräänä aamuna kuuntelin ajatuksissani radiota automatkan ajan ja olin kuunnellut Vappu Pimiää, kun hän kertoi puolen tunnin verran kuinka tehdään aamupalaksi täydellistä mannapuuroa ja koomasta herätti vasta seuraavaksi soitettu Kaija Koon Siniset tikkaat.
Humalasta, halvauksesta yms. voi palautua, mutta jouduinko liian pitkäksi aikaa alttiiksi Vappu Pimiälle?

Menenkö juttelemaan Jeesuksen kanssa, psykiatrille, saunan taakse vai teeskentelenkö, ettei mitään tapahtunut? Maailma on muuttunut tummemmaksi, pelottavammaksi, eikä usko tulevasta ole enää niin vankka…
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Kiitos vastauksista. Tuli vain mieleen, kun olo oli tyhmäkin.
Ei voi olla kovin tyhmä jos itse ymmärtää sen. Oikeasti tyhmä, voisin sanoa, ei tiedä sitä.
Se että ymmärtää oman tietämättömyytensä on oikeastaan älykkyyttä.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Mikä on Sami Hedbergin rooli uudessa Tuntemattomassa?

Antakaa kansalle, mikä kansalle kuuluu!
 

Kaltsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, kikkanikkarit
Mikä tämä palstameemi käyttäjän @Daespoo parisuhde-elämästä on? Olen lukenut useamman jutun joissa kerrotaan, että hän saa vaimoltaan(?) luvan kirjoitteluun kerran viikossa. Toki olen huomannut pitkät välit viestien välillä, mutta mikä on tarina, mikä on meemi?
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tästä muuten mielenkiintoisena knoppina, että ainakin keskitason liigajoukkueissa seurat joutuvat maksamaan mailoista ja käytännössä ostamaan mailat.
Ei nyt toki kaupan hintoihin, mutta kuitenkin "mailalasku" kaudesta on jo kohtuullisen suuri menoerä.
....

Junioripuolella tämä onkin sitten jo ihan merkittävä menoerä vanhemmille. Kaverin poika pelaili jotain 5v siten junnuliigaa ja muistaakseni sai vasta A-junnuista alkaen mailat talolta ja sitä ennen faija pulitti noin 400€/kk mailoista. Poika oli vielä suutuspäissään lyönyt yhden mailan paskaksi ja kävellyt kotiin muistutuksena.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Pystyykö avaamansa ketjun otsikkoa jälkeenpäin muuttamaan mitenkään?
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Paljonkohan esimerkiksi Jari Tervo tienaa Uutisvuodosta? Tai vaikka Janne Kataja Tuubista?
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Onko täällä jossain ketjua liigajoukkueiden logoista? Olisi hienoa nähdä ja muistella vanhoja/uusia virityksiä..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös