Tyhmien kysymysten ketju

  • 1 851 664
  • 11 238

Ralph

Jäsen
No sehän oli tietysti Game of Thrones. Siis jumalauta Seemsströös!!
No niinpä tietenkin, miten en arvannut. Ansaitsisit saada potkut, kyllä nyt tuollainen pitäisi tajuta ja samantien saada asiakaspalvelua.

Molemmat päättyy s-kirjaimeen, en muuta yhteistä löytänyt näistä kahdesta termistä. Tai no, t-kirjain jossain keskellä.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
No niinpä tietenkin, miten en arvannut. Ansaitsisit saada potkut, kyllä nyt tuollainen pitäisi tajuta ja samantien saada asiakaspalvelua.

Molemmat päättyy s-kirjaimeen, en muuta yhteistä löytänyt näistä kahdesta termistä. Tai no, t-kirjain jossain keskellä.

Jos nyt hakemalla haluaa hakea, niin olisiko se jotenkin näin johdettavissa:

Edellyttää lukuvirheen, G->C
Came of Thrones -> Same of Thrones (c=s) -> Seim of Thrones ->Seem of Thrones -> yritetään kuulostaa hienolta ja sanoa 'of' nopeasti, se muuttuu sössöttäessä muotoon 's', eli Seem s Thrones -> SeemsTrööns -> Seemsströös.

On, onhan se Geim of Throuns.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Strömsö tuli ekana mieleen, tai oikeastaan ainona. En tosin usko, että siitä on myös kirja.

On siitä. Ja on jopa ihan hauska. Näköjään on tehty myös kakkososa, mutta eiköhän kaikki parhaat mokat ole löytynyt jo tohon ekaan.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Siis missä? Koko maailmassa? Eiköhän. Koita jotain netin deittipalvelua tms, eiköhän Hämeenlinnastakin löydy.
 

Ralph

Jäsen
Siis missä? Koko maailmassa? Eiköhän. Koita jotain netin deittipalvelua tms, eiköhän Hämeenlinnastakin löydy.
Ihan missä vaan, en usko että kukaan rehellinen romani voi olla romani. Ja nyt ymmärsit väärin, että olisin kiinnostunut löytämään tuollaisen.
 

Ralph

Jäsen
Jos minua haastatellaan jossain livelähetyksessä vaikkapa YLE:n uutisiin ja kysytään suosikkibiisiä, mitä tapahtuu jos vastaan Whiskey in the Jar? Saanko minä vai YLE sakot ja kuinka isot?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jos minua haastatellaan jossain livelähetyksessä vaikkapa YLE:n uutisiin ja kysytään suosikkibiisiä, mitä tapahtuu jos vastaan Whiskey in the Jar? Saanko minä vai YLE sakot ja kuinka isot?
Mainostat kappaletta ette mitään viskimerkkiä, joten mennee läpi. Viinaksia ei saa mainostaa mutta niistä saa kaiketi puhua. Tai sitten ainakin suuri osa tv-ohjelmia ja elokuvia tulee laittomiksi julkisessa esityksessä.
 

Ralph

Jäsen
Olenko nähntyt unia vai onko tällä palstalla joskus ollut aihe "keksi palstalaiselle sisääntulobiisi"? Jotenkin tuollaista muistelin, mutta en löydä.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Olenko nähntyt unia vai onko tällä palstalla joskus ollut aihe "keksi palstalaiselle sisääntulobiisi"? Jotenkin tuollaista muistelin, mutta en löydä.

Tuossa

Linkki Jatkoajan keskustelupalsta-sivustolle.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kävi tuossa kuluneella viikolla, että pääsin kauhistelemaan(?) stampedea eli vauhkoontumista, koska ruokatauolle kirmaava naislauma juoksi portaita alas!
Rintavien naisten vyöry ei koskettanut vain pieniä portaita kiivaasti kipittäviä pieniä jalkoja, vaan valloilleen riistäytyneitä rintoja, jotka painovoiman armeliaasti vapauttamina ponnahtelivat hulvattoman valtoimina armeliaan hallitsemattomasti joka suuntiin.

Kysymys: Onko yrityksillä erillinen tapaturmavakuutuksen lisäosa, joka korvaa pompahtelevien rintojen aiheuttamat silmälasien rikkoontumiset? Jos kyseinen traaginen tapahtuma sattuu kotioloissa, niin mikä olisi kaiken kattavan kotivakuutuksen mukainen sopiva korvausperuste?
Jos korvaa ensinmanitun, niin korvaako se myös työkaverin kasvoille lämähtäneen rinnan aiheuttaman vauriot? Täyttääkö se mahdollisissa kiistatapauksissa poliisikuulustelun mukaisen pahoinpitelyepäilyn?

Jatkokysymys: Jos irtiriisytäytyneen rinnan implanttiosa räjähtää, niin olisinko minä rikkinäisten silmälasien haltijana tapahtuneesta vastuullinen ja korvausvelvollinen?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Minkä takia Joonas "Kepu" Kemppaisesta on ketju vapaalla puolella eikä Kärppien osiossa? Kepu ei sitä paitsi petä, hän on Kärppien parhaimmistoa.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Miksi maaseudulla on niin hankala saada nacholautasia? Pitäisi itse väsätä ja lähimmät baarit ja ravintelit jossa kelvollisia sellaisia tarjoillaan ovat ainakin 60 kilometrin päässä. Eli miksi minulla ei ole nacholautasta ja muutamaa kylmää olutta seuraksi samalla kun voisin katsoa jotain 80-luvulla tehtyä ylivedettyä toimintaelokuvaa?
 

Syöttöpiste

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minulle tasa-arvo tarkoittaa sitä, että jos joku nainen haluaa mielummin laittaa sen 200 euroa urheiluvälineisiin kuin kampaajaan, hän voi näin tehdä. Samalla tavalla kuin mies voi laittaa sen 200 euroa mielummin kampaajaan kuin urheiluvälineisiin. Ja saman pitäisi toki toimia myös toisinpäin eli myös niissä perinteisissä sukupuolirooleissa saa pysyä, jos kokee sen itselle parhaaksi.

Nimimerkki Meeps totesi siis Naisasiat-ketjussa tuolla tavalla. Minulla heräsi mieleen tyhmä kysymys tuosta toteamuksesta: Mitä täytyy miehelle tehdä parturissa, jotta saadaan aikaiseksi 200€:n lasku. Siis sellaista mitä miehille yleensä tehdään partureissa. En ole ainakaan kuullut, että joku olisi mennyt ottamaan jotain valtavaa juhlakampausta kampaajalle. Onhan niitä tosin kuulemma sellaisiakin "partureita", missä jotkut palvelut maksavat sen 200€. Onko täällä kampaajia?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös