Onko olemassa homoja romaneja?
On siitä. Ja on jopa ihan hauska. Näköjään on tehty myös kakkososa, mutta eiköhän kaikki parhaat mokat ole löytynyt jo tohon ekaan.
Ihan missä vaan, en usko että kukaan rehellinen romani voi olla romani. Ja nyt ymmärsit väärin, että olisin kiinnostunut löytämään tuollaisen.Siis missä? Koko maailmassa? Eiköhän. Koita jotain netin deittipalvelua tms, eiköhän Hämeenlinnastakin löydy.
Mainostat kappaletta ette mitään viskimerkkiä, joten mennee läpi. Viinaksia ei saa mainostaa mutta niistä saa kaiketi puhua. Tai sitten ainakin suuri osa tv-ohjelmia ja elokuvia tulee laittomiksi julkisessa esityksessä.Jos minua haastatellaan jossain livelähetyksessä vaikkapa YLE:n uutisiin ja kysytään suosikkibiisiä, mitä tapahtuu jos vastaan Whiskey in the Jar? Saanko minä vai YLE sakot ja kuinka isot?
Olenko nähntyt unia vai onko tällä palstalla joskus ollut aihe "keksi palstalaiselle sisääntulobiisi"? Jotenkin tuollaista muistelin, mutta en löydä.
Kiitos paljon sinulle! Yritin googlettaa tuolla käyttämälläni termillä "keksi palstalaiselle sisääntulobiisi" ja se johti vain johonkin paskapalstoille.Linkki Jatkoajan keskustelupalsta-sivustolle.
En minäkään usko että kukaan jatkoaikalainen olisi sen takia jaksanut valvoa kokonaista vuorokautta.Onko joku palstalainen omin silmin todistanut, että jotkut bambulajikkeet kasvavat muka jopa n. 1m päivässä? En usko.
Mitä tapahtuu, jos kukaan ei äänestä eduskuntavaaleissa?
Vaalilaissa ei ole asiasta muuta mainintaa kuin että äänten tai vertauslukujen mennessä tasan järjestys arvotaan. Eli kai sitten arvottaisiin eduskunta.Mitä tapahtuu, jos kukaan ei äänestä eduskuntavaaleissa? Jatkaako edellinen eduskunta?
Eli kai sitten arvottaisiin eduskunta.
Minulle tasa-arvo tarkoittaa sitä, että jos joku nainen haluaa mielummin laittaa sen 200 euroa urheiluvälineisiin kuin kampaajaan, hän voi näin tehdä. Samalla tavalla kuin mies voi laittaa sen 200 euroa mielummin kampaajaan kuin urheiluvälineisiin. Ja saman pitäisi toki toimia myös toisinpäin eli myös niissä perinteisissä sukupuolirooleissa saa pysyä, jos kokee sen itselle parhaaksi.
Onko mulla koneessa vikaa, eikö mestiksen välierät kiinnosta vai eikö kukaan ole jaksanut väsätä otteluseuranta-ketjua tämän päivän otteluille?
Kiitos nopeasta vastauksesta. Onneksi mestis.fi toimii. Tylsää tosin. Kellokin jo 1.42 joten todella tylsää. Aamusta Suomeen.Etsiskelin itsekin aikasemmin, mutta en löytänyt.
Ei vissiin kiinnosta.
Onko tuo soihduttelu, jota moni faniporukka harrastaa laitonta Suomenmaalla?
Pyörinyt useampaan otteeseen mielessä.