Tyhmien kysymysten ketju

  • 1 853 335
  • 11 238

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Ovatko bokserit ja labradorinnoutajat keskimääräistä tyhmempiä koiria?
Koirarotujen TOP80 älykkyyslistalla bokseri on sijalla 48, eli on keskimääräistä tyhmempi rotu. Listalla on kuitenkin paljon jaettuja sijoja, joten bokseri ei oikeasti ole edes sijalla 48. Labradorinnoutaja on rankattu samalla listalla seitsemänneksi älykkäimmäksi. Labbiksen edessä ei ole jaettuja sijoituksia, joten seiskapaikka on todellinen.

Ja tämähän on totta, koska se lukee internetissä: INTELLIGENCE OF DOGS - The ranking by breed: 1 - 10
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Miksi offtopic on sallittua, jos viestin perässä itse toteaa sen olleen offtopic tyyliin "sori offtopic" tjsp?
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Miksi offtopic on sallittua, jos viestin perässä itse toteaa sen olleen offtopic tyyliin "sori offtopic" tjsp?

Olisiko tässä sama juttu kuin kristinuskossa, että voit periaatteessa elää kuin pellossa kunhan vaan muistat pyydellä lopulta anteeksiantoa?
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Olisiko tässä sama juttu kuin kristinuskossa, että voit periaatteessa elää kuin pellossa kunhan vaan muistat pyydellä lopulta anteeksiantoa?

Nyt ollaan elämää suuremmissa kysymyksissä, joten voisiko vaikka JHag tai joku muu asioista perillä oleva kertoa?
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Minkämerkkisellä pesukoneella HIFK pesee kauden 2011-2012 jälkipyykkiä?
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minkämerkkisellä pesukoneella HIFK pesee kauden 2011-2012 jälkipyykkiä?
Veikkaan, että lainaa inttikaverilta. Merkistä en tiedä. Tosin, ylempänä jo valaistiin että jälki-istunnolla tarkoitetaan paskalla käyntiä josta jää jarrutusjälki, eli jälkipyykki varmaan meinaa sen jäljen hinkkaamista pois. Itse en ainakaan tähän toimenpiteeseen ole toistaiseksi mitään konetta tarvinnut, joten koko kysymys on irrelevantti.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Iholla-sarjassa yksi seurattavista henkilöistä on nimeltään Saara. Onko hänen miehensä lätkäpelaaja vai muuten vaan kova IFK-fani ja lätkäfriikki?
 

Jokru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hawks, sympatiat Sportille, S-Kiekko
Iholla-sarjassa yksi seurattavista henkilöistä on nimeltään Saara. Onko hänen miehensä lätkäpelaaja vai muuten vaan kova IFK-fani ja lätkäfriikki?
Mietin aiemmin ihan samaa, mut taitaa olla vain kova fani..
 

Steyer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jatkoaika HC, Colorado Avalanche
Toissa viikonloppuna komean Colorado Avalanche-lippikseni erään naisen luo ja hän lupasi palauttaa sen kunhan löytää. Miksi hän ei ole palauttanut sitä vieläkään?
 

Kynäilijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Toissa viikonloppuna komean Colorado Avalanche-lippikseni erään naisen luo ja hän lupasi palauttaa sen kunhan löytää. Miksi hän ei ole palauttanut sitä vieläkään?

Taitavasti naamioitu pillun saanti hehkutus, mutta vastaus itse kysymykseen on se, että tyttö antoi lippiksen poikaystävälleen lahjaksi.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Toissa viikonloppuna komean Colorado Avalanche-lippikseni erään naisen luo ja hän lupasi palauttaa sen kunhan löytää. Miksi hän ei ole palauttanut sitä vieläkään?

Hän ei ole löytänyt sitä vielä. Hieman nyt järkeä tähän touhuun.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Toissa viikonloppuna komean Colorado Avalanche-lippikseni erään naisen luo ja hän lupasi palauttaa sen kunhan löytää. Miksi hän ei ole palauttanut sitä vieläkään?
Ota nyt hyvä mies vinkistä vaari ja mene vierailulle tämän naisen luo, "hakemaan sitä lippistä". Tätähän se hakee.
 

Eleanor

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Devils
Tässä tulee nyt oikein tyhmien kysymysten pohjanoteeraus. Miten voin lisätä jonkun ignoreen, kun meidän vision, 33v. tuolla Salatut Elämät-aiheessa sitä niin kovasti kerjää? Olen aina ymmärtänyt, että kun joku on ignoressa niin kyseisen henkilön viestejä ei enään näe. Olenko täysin väärässä?
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Miten voin lisätä jonkun ignoreen, kun meidän vision, 33v. tuolla Salatut Elämät-aiheessa sitä niin kovasti kerjää?
Ylhäällä on sininen matala palkki, jonka vasemmasta reunasta painat "Omat tietosi".
Sitten painat vasemmalta "Muokkaa ignorelistaasi"
Lisää avautuvaan kenttään haluamasi nimimerkki ja paina "OK".
Sinne sen pitäisi mennä ja näkyä myöskin siinä samaisessa ikkunassa.

Olen aina ymmärtänyt, että kun joku on ignoressa niin kyseisen henkilön viestejä ei enään näe. Olenko täysin väärässä?
Osittain väärässä. Ignorelistalla olevan käyttäjän lainatut viestit tulevat näkyviin.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Toissa viikonloppuna komean Colorado Avalanche-lippikseni erään naisen luo ja hän lupasi palauttaa sen kunhan löytää. Miksi hän ei ole palauttanut sitä vieläkään?

Laita Streiderille viesti, kyllä se sen takaisin tuo
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Miten tehdään tuollaiset vitun vammaset ja epäselvät linkit joita täällä valitettavan monet tekee aamusta iltaan? Jos vaikka Kimi Räikkönen voittaisi tulevan viikonlopun Kiinan GP:n, tekisin sen itse näin:

Kimi Räikkönen upeaan voittoon Kiinassa!

mutta monet muut näin:

Ilt-Snmt: Kim Rkknnen upn vtnnn knssa!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Miten tehdään tuollaiset vitun vammaset ja epäselvät linkit joita täällä valitettavan monet tekee aamusta iltaan?
Emmää tiädä, mutta ihmettelen miksi joku haluaa oppia tekemään jotain huonosti vaikka osaa tehdä sen jo hyvin.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Miten tehdään tuollaiset vitun vammaset ja epäselvät linkit joita täällä valitettavan monet tekee aamusta iltaan? Jos vaikka Kimi Räikkönen voittaisi tulevan viikonlopun Kiinan GP:n, tekisin sen itse näin:

Kimi Räikkönen upeaan voittoon Kiinassa!

mutta monet muut näin:

Ilt-Snmt: Kim Rkknnen upn vtnnn knssa!

Tuo on käsittääkseni joku automaattinen linkitysjutska joka tällä palstalla on, ja se ei ilmeisesti tajua ääkkösiä niin tekee sitten tuollaisia pöljiä linkkejä. En tosin kyllä tiedä miten tuo automaattinen jutska toimii kun minä teen aina linkkini omin pienin kätösin.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Emmää tiädä, mutta ihmettelen miksi joku haluaa oppia tekemään jotain huonosti vaikka osaa tehdä sen jo hyvin.

Haluan oppia ymmärtämään noita vähämielisiä. Ja haluan perustelut miksi he eivät tee tuollaiselle oksennukselta näyttävälle linkille mitään vaikka klikattuaan Lähetä viesti varmasti huomaavat että nyt ei mennyt ihan putkeen. Onko täällä joku kehitysvammapainike jota esim. itselleni ei näytetä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös