Kysymys aidoille stadilaisille:
Onko lause minä pidän jostakin
a) mä diggaan jostakin
vai
b) mä diggaan jotakin?
Miksi offtopic on sallittua, jos viestin perässä itse toteaa sen olleen offtopic tyyliin "sori offtopic" tjsp?
Olisiko tässä sama juttu kuin kristinuskossa, että voit periaatteessa elää kuin pellossa kunhan vaan muistat pyydellä lopulta anteeksiantoa?
Minkämerkkisellä pesukoneella HIFK pesee kauden 2011-2012 jälkipyykkiä?
Veikkaan, että lainaa inttikaverilta. Merkistä en tiedä. Tosin, ylempänä jo valaistiin että jälki-istunnolla tarkoitetaan paskalla käyntiä josta jää jarrutusjälki, eli jälkipyykki varmaan meinaa sen jäljen hinkkaamista pois. Itse en ainakaan tähän toimenpiteeseen ole toistaiseksi mitään konetta tarvinnut, joten koko kysymys on irrelevantti.Minkämerkkisellä pesukoneella HIFK pesee kauden 2011-2012 jälkipyykkiä?
Mietin aiemmin ihan samaa, mut taitaa olla vain kova fani..Iholla-sarjassa yksi seurattavista henkilöistä on nimeltään Saara. Onko hänen miehensä lätkäpelaaja vai muuten vaan kova IFK-fani ja lätkäfriikki?
Toissa viikonloppuna komean Colorado Avalanche-lippikseni erään naisen luo ja hän lupasi palauttaa sen kunhan löytää. Miksi hän ei ole palauttanut sitä vieläkään?
Toissa viikonloppuna komean Colorado Avalanche-lippikseni erään naisen luo ja hän lupasi palauttaa sen kunhan löytää. Miksi hän ei ole palauttanut sitä vieläkään?
Ota nyt hyvä mies vinkistä vaari ja mene vierailulle tämän naisen luo, "hakemaan sitä lippistä". Tätähän se hakee.Toissa viikonloppuna komean Colorado Avalanche-lippikseni erään naisen luo ja hän lupasi palauttaa sen kunhan löytää. Miksi hän ei ole palauttanut sitä vieläkään?
Ylhäällä on sininen matala palkki, jonka vasemmasta reunasta painat "Omat tietosi".Miten voin lisätä jonkun ignoreen, kun meidän vision, 33v. tuolla Salatut Elämät-aiheessa sitä niin kovasti kerjää?
Osittain väärässä. Ignorelistalla olevan käyttäjän lainatut viestit tulevat näkyviin.Olen aina ymmärtänyt, että kun joku on ignoressa niin kyseisen henkilön viestejä ei enään näe. Olenko täysin väärässä?
:D AutsLaita Streiderille viesti, kyllä se sen takaisin tuo
Emmää tiädä, mutta ihmettelen miksi joku haluaa oppia tekemään jotain huonosti vaikka osaa tehdä sen jo hyvin.Miten tehdään tuollaiset vitun vammaset ja epäselvät linkit joita täällä valitettavan monet tekee aamusta iltaan?
Miten tehdään tuollaiset vitun vammaset ja epäselvät linkit joita täällä valitettavan monet tekee aamusta iltaan? Jos vaikka Kimi Räikkönen voittaisi tulevan viikonlopun Kiinan GP:n, tekisin sen itse näin:
Kimi Räikkönen upeaan voittoon Kiinassa!
mutta monet muut näin:
Ilt-Snmt: Kim Rkknnen upn vtnnn knssa!
Emmää tiädä, mutta ihmettelen miksi joku haluaa oppia tekemään jotain huonosti vaikka osaa tehdä sen jo hyvin.
Tässä tulee nyt oikein tyhmien kysymysten pohjanoteeraus. Miten voin lisätä jonkun ignoreen, kun meidän vision, 33v. tuolla Salatut Elämät-aiheessa sitä niin kovasti kerjää? Olen aina ymmärtänyt, että kun joku on ignoressa niin kyseisen henkilön viestejä ei enään näe. Olenko täysin väärässä?