fiftyeight
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Iddrott Förskott Puukädet
Miksi ihmiset linkittävät ikiwanhoja juttuja muka uusina ja ainutlaatuisina? Ne owat waan wanhoja. Eikä edes tosia. Keksittyjä juttuja kaikki tyynni.
Miksi niin monet täällä Jatkoajassa puhuvat B-pisteestä P-pisteenä?
Sama viesti sopisi myös ärsytysketjuun.
ES on jonnejen suosikkienergiajuoma, Euroshopperin Energy Drink, jota saa K-kaupoista. Suosio johtuu hinnasta, ES on halvinta tavaraa jos Lidliä ei lasketa.
Siksi, että se on Puolustusalueen aloituspiste.
Niin mutta silti se on B-piste. Jos tuota kovaa P:tä on pakko käyttää, niin miksei sitten voi kirjoittaa "puolustusalueen aloituspiste"? Niin ja onhan se myös Hyökkäysalueen aloituspiste. Pitäisikö sen sitten olla H-Piste vai?
ES on itse asiassa muutaman sentin kalliimpaa kuin S-Marketeissa ja Prismoissa myytävä Megaforce. Maussa ei ole mitään eroa eikä tehossa.
Lidlin litku on aika laimeaa kamaa.
Miksi se on?Niin mutta silti se on B-piste.
Noista ainoa tuttu on G-piste. Senkin löytämiseen meni aikaa.Miksi se on?
Niitä pisteitä on sitäpaitsi neljä ympäri kenttää. Ovatko kaikki B-pisteitä, vai lienevätkö nimiltään B, C, D ja E?
Ja entäs ne keskialueen pisteet? Onko keskipiste A-piste? Ovatko keskialueen neljä muuta C-pisteitä, vai F, G, H ja I?
Jos Ville Peltonen siirtyisi Ilvekseen, saisiko hän pelata jäädytetyllä numerolla 16:sta = Peltonen?
Miksi se on?
Niitä pisteitä on sitäpaitsi neljä ympäri kenttää. Ovatko kaikki B-pisteitä, vai lienevätkö nimiltään B, C, D ja E?
Ja entäs ne keskialueen pisteet? Onko keskipiste A-piste? Ovatko keskialueen neljä muuta C-pisteitä, vai F, G, H ja I?
ES on itse asiassa muutaman sentin kalliimpaa kuin S-Marketeissa ja Prismoissa myytävä Megaforce. Maussa ei ole mitään eroa eikä tehossa.
Lidlin litku on aika laimeaa kamaa.
Hävettää tietää tällainenkin asia.
Sitten kalliimmissa hintaluokissa on kaikilla kyllä selvät uniikit makunsa jotka pitäisi helposti erottaa toisistaan, kuten Batteryt, EDit ja Red Bullit.
Ennen sai jopa 90 sentillä, nykyään voi olla 1,05:kin euroa.
Höpö höpö. Tölkki maksanut jo ainakin vuoden 1,10e.
Terv. Mää en juo noita litkuja.
:)
Höpö höpö :) Näkyy olevan kauppias ja paikkakunta kohtaisia eroja.Höpö höpö. Tölkki maksanut jo ainakin vuoden 1,10e.
Terv. Mää en juo noita litkuja.
:)
Ja nyt jonnet vaatii kilvan viikkorahojen sitomista ES-indeksiin.Höpö höpö :) Näkyy olevan kauppias ja paikkakunta kohtaisia eroja.
Tölkki maksoi tänään 1,09e, kuukausi sitten 1,05e ja joulukuussa vielä 0,97e.
Kysymys:
Onko jatkoajassa koskaan ollut turhempaa keskustelua kuin tämä (minun vahvasti ylläpitämä) ES-aihe?
Vastaus: Olitko paikalla, kun käytiin keskustelua englanninkielisestä termistä domestic cat? Entä sanooko suuri panssarivaunukeskustelu mitään?
On. Tänäkin vuonna. Ei sillä, etteikö ES-aihekin olisi turha.Kysymys:
Onko jatkoajassa koskaan ollut turhempaa keskustelua kuin tämä (minun vahvasti ylläpitämä) ES-aihe?