Tyhmien kysymysten ketju

  • 1 851 924
  • 11 238

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Miksi niin monet täällä Jatkoajassa puhuvat B-pisteestä P-pisteenä?

Sama viesti sopisi myös ärsytysketjuun.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Miksi ihmiset linkittävät ikiwanhoja juttuja muka uusina ja ainutlaatuisina? Ne owat waan wanhoja. Eikä edes tosia. Keksittyjä juttuja kaikki tyynni.
 

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
Miksi niin monet täällä Jatkoajassa puhuvat B-pisteestä P-pisteenä?

Sama viesti sopisi myös ärsytysketjuun.

Siksi, että se on Puolustusalueen aloituspiste.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
ES on jonnejen suosikkienergiajuoma, Euroshopperin Energy Drink, jota saa K-kaupoista. Suosio johtuu hinnasta, ES on halvinta tavaraa jos Lidliä ei lasketa.

ES on itse asiassa muutaman sentin kalliimpaa kuin S-Marketeissa ja Prismoissa myytävä Megaforce. Maussa ei ole mitään eroa eikä tehossa.
Lidlin litku on aika laimeaa kamaa.

Hävettää tietää tällainenkin asia.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Siksi, että se on Puolustusalueen aloituspiste.

Niin mutta silti se on B-piste. Jos tuota kovaa P:tä on pakko käyttää, niin miksei sitten voi kirjoittaa "puolustusalueen aloituspiste"? Niin ja onhan se myös Hyökkäysalueen aloituspiste. Pitäisikö sen sitten olla H-Piste vai?
 

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
Niin mutta silti se on B-piste. Jos tuota kovaa P:tä on pakko käyttää, niin miksei sitten voi kirjoittaa "puolustusalueen aloituspiste"? Niin ja onhan se myös Hyökkäysalueen aloituspiste. Pitäisikö sen sitten olla H-Piste vai?

Sitä en tiedä. Aikoinaan vaan tämä opetettiin tuomarikurssilla.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Niin mutta silti se on B-piste.
Miksi se on?

Niitä pisteitä on sitäpaitsi neljä ympäri kenttää. Ovatko kaikki B-pisteitä, vai lienevätkö nimiltään B, C, D ja E?

Ja entäs ne keskialueen pisteet? Onko keskipiste A-piste? Ovatko keskialueen neljä muuta C-pisteitä, vai F, G, H ja I?
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Miksi se on?

Niitä pisteitä on sitäpaitsi neljä ympäri kenttää. Ovatko kaikki B-pisteitä, vai lienevätkö nimiltään B, C, D ja E?

Ja entäs ne keskialueen pisteet? Onko keskipiste A-piste? Ovatko keskialueen neljä muuta C-pisteitä, vai F, G, H ja I?
Noista ainoa tuttu on G-piste. Senkin löytämiseen meni aikaa.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Miksi se on?

Niitä pisteitä on sitäpaitsi neljä ympäri kenttää. Ovatko kaikki B-pisteitä, vai lienevätkö nimiltään B, C, D ja E?

Ja entäs ne keskialueen pisteet? Onko keskipiste A-piste? Ovatko keskialueen neljä muuta C-pisteitä, vai F, G, H ja I?

B-pisteet ovat ne puolustus-/hyökkäysalueen neljä aloituspistettä ja keskialueen neljä pistettä ovat A-pisteitä. Näin noita ainakin aiemmin on nimitetty. Keskipiste lienee ihan vaan keskipiste.
 

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara, Laine, Barkov
ES on itse asiassa muutaman sentin kalliimpaa kuin S-Marketeissa ja Prismoissa myytävä Megaforce. Maussa ei ole mitään eroa eikä tehossa.
Lidlin litku on aika laimeaa kamaa.

Hävettää tietää tällainenkin asia.

Joo, tämä on totta. Ilmeisesti haistoivat k-kauppiaat rahaa kun huomasivat litkunsa suosion, ja nostivat hintaa. Ennen sai jopa 90 sentillä, nykyään voi olla 1,05:kin euroa.

GaDa, eivät kyllä maistu. Minä ainakin erotan jopa Megaforcen ja ES:n toisistaan, ES makeampaa ja Megaforce hieman kirpeämpää. Sitten kalliimmissa hintaluokissa on kaikilla kyllä selvät uniikit makunsa jotka pitäisi helposti erottaa toisistaan, kuten Batteryt, EDit ja Red Bullit.

edit. Yläasteella tuli juotua jopa viisi tölkkiä ES:sää viikossa, kun hinta oli mikä oli ja mitään jonneilmiötä ei tunnettu. Aina koulun jälkeen kaupan kautta kaverille, siellä lätkittiin sählyä navetan vintillä ja juotiin ES tai vaihtoehtoisesti katseltiin Ketosta&Myllyrinnettä/Kummelia. Parhaita muistoja nuoruusajoilta :D. Nykyään ostan Mad Crocia jos jotain ostan, senkin käyttö on vähentynyt noin tölkkiin kahdessa viikossa.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Sitten kalliimmissa hintaluokissa on kaikilla kyllä selvät uniikit makunsa jotka pitäisi helposti erottaa toisistaan, kuten Batteryt, EDit ja Red Bullit.

Tähän vahva sama. Minä en tosiaankaan ole mikään energiajuomien suurkuluttaja (ehkä 1-3 kertaa vuodessa saatan moisia litkuja juoda) ja voin kyllä sanoa, että etenkin näissä kalliimmissa juomissa on se oma tietty makunsa. Osaan kyllä näinkin vähällä juomakokemuksella erottaa Batteryn ja Red Bullin toisistaan. Etenkin Red Bullissa on se tietty oma makunsa, mitä muut eivät ole päässeet lähellekkään. Ainakaan siis näistä tuotteista mitä minä olen kiskonut.
 

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara, Laine, Barkov
Höpö höpö. Tölkki maksanut jo ainakin vuoden 1,10e.

Terv. Mää en juo noita litkuja.

:)

Täälläpäin on 1,05, sekin korotus tuli joskus puoli vuotta sitten.

Minkäs sille voi jos Espoon metsissä asustelee. :)
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Höpö höpö :) Näkyy olevan kauppias ja paikkakunta kohtaisia eroja.
Tölkki maksoi tänään 1,09e, kuukausi sitten 1,05e ja joulukuussa vielä 0,97e.
Ja nyt jonnet vaatii kilvan viikkorahojen sitomista ES-indeksiin.
 

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara, Laine, Barkov
Kysymys:

Onko jatkoajassa koskaan ollut turhempaa keskustelua kuin tämä (minun vahvasti ylläpitämä) ES-aihe?
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Kysymys:

Onko jatkoajassa koskaan ollut turhempaa keskustelua kuin tämä (minun vahvasti ylläpitämä) ES-aihe?

Vastaus: Olitko paikalla, kun käytiin keskustelua englanninkielisestä termistä domestic cat? Entä sanooko suuri panssarivaunukeskustelu mitään?
 

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara, Laine, Barkov
Vastaus: Olitko paikalla, kun käytiin keskustelua englanninkielisestä termistä domestic cat? Entä sanooko suuri panssarivaunukeskustelu mitään?

En ollut, suuri panssarivaunukeskustelu kuulostaa varsinkin hienolta. No ajattelinkin, ettei kärkisijoille noin helposti ylletä. Ensi kerralla uudestaan sitten.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Itsekin juon noita energiajuomia ihan vaan koska tykkään mausta ja noi halpikset ovat mielestäni jopa kärkipäätä - ellei kärjessä - mauissa. Cittarissa taitaa olla 1,09 tms ja lähi-Nesteellä kehtaavat jo pyytää melkein 1,50 tuosta K-kaupan versiosta. Harmi ettei sokeroimattomia halpisvaihtoehtoja taida olla kuin Rodeon pulloversio, jota saa, tai ei saa ainakin K-kaupasta.
 

Benn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Arsenal, Stars, Hahl, Wilshere, Roussel
Kai se on kannettava kortensa tähän kekoon. Maistakaa Red Devil-energiajuomaa. Se on parhaimman makuista. Olen puhunut. Ugh!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kysymys:

Onko jatkoajassa koskaan ollut turhempaa keskustelua kuin tämä (minun vahvasti ylläpitämä) ES-aihe?
On. Tänäkin vuonna. Ei sillä, etteikö ES-aihekin olisi turha.


Sanooko muuten jonnet juovansa "eeässää" vai "essiä"?
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös