Se on kumma kun tuo työ on sellainen mistä saa ainakin sen nimellisen korvauksen menetetystä vapaa-ajasta. Kannattaisi kokeilla.
Jos toi oli mulle tarkoitettu niin haista...
Kun nyt lähtee töihin niin on mukava olla jo kahden jälkeen kotona.
Se on kumma kun tuo työ on sellainen mistä saa ainakin sen nimellisen korvauksen menetetystä vapaa-ajasta. Kannattaisi kokeilla.
Kertokaa nyt tyhmälle kuinka saan autooni seisontavakuutuksen? Täytyisi siis muuttaa normi autovakuutus seisontaan. Kaikkialta olen etsinyt ja trafin sivuilla pyörinyt (ja sen hakua käyttänyt, hyödytöntä). Google ei auta ja pääni räjähtää. Olisin äärettömän kiitollinen jos joku voisi mahdollisimman suoran linkin antaa.
Kertokaa nyt tyhmälle kuinka saan autooni seisontavakuutuksen? Täytyisi siis muuttaa normi autovakuutus seisontaan. Kaikkialta olen etsinyt ja trafin sivuilla pyörinyt (ja sen hakua käyttänyt, hyödytöntä). Google ei auta ja pääni räjähtää. Olisin äärettömän kiitollinen jos joku voisi mahdollisimman suoran linkin antaa.
Olen tätä nopeasti joskus yrittänyt netin kautta selvittää, mutta ei selvinnyt, joten nyt kysyn asian tullessa mieleen ihan suoraan täältä. Eli miksi HIFK:n jääkiekko-osaston vaakunalogossa I.F.K-teksti ja ympärillä olevat raidat ovat hopeanvärisiä, kun emologossa tekstit ovat keltaisella ja keltaista mallia tuntuvat noudattavan muut alajaostot.
Tampereen Ilves, anyone?Mutta onhan nämä logosekoilut joukkueen perinteikyyttä korostettaessa hieman noloja. Ei millään pahalla.
Eikun päinvastoin? Siis vaakunassa on (aina) kilpi, mutta kilpi ei ole aina osa vaakunaa. Ja täten IFK:n logohan on siis kilpi.Vaakuna on kilvessä mutta kilpi ei ole vaakunassa.
Eikun päinvastoin? Siis vaakunassa on (aina) kilpi, mutta kilpi ei ole aina osa vaakunaa. Ja täten IFK:n logohan on siis kilpi.
Jotain sinne päin, että aikanaan kun HIFK-Hockey Oy perustettiin niin HIFK-Hockey ei ollut enää HIFK ry:n alainen, vaan oma Oy joten HIFK ry ei antanut lupaa vaakunalogon käyttämiseen.
Tampereen Ilves, anyone?
Taitaapi olla niin, että vääntö on vielä kovasti kesken. Molemmissa.Uskon että nyt on asiat saatu käytyä läpi ja lopputulokset selvillä.
Jonne on vissiinkin vittumarko 2.0. Eeässästä en tiedä mitään kun olen vanha kuuno, ja mäkdonaldsissa en ole ikinä käynyt. Eli nämä kyllä vähän askarruttaa minuakin.Mistä lähtien kakaroita on kutsuttu jonneiksi, energiajuomaa "eeässäksi" ja juustohampurilaista euronjuustoksi?
Mistä lähtien kakaroita on kutsuttu jonneiksi, energiajuomaa "eeässäksi" ja juustohampurilaista euronjuustoksi?
1: ovat. Ainoastaan tyhmät ovat toista mieltäovatko jääkiekkoilijat tyhmiä ja kumpi nyt lopulta on se kovempi sarja, Englannin Valioliiga vai Espanjan La Liga?
Mistä lähtien kakaroita on kutsuttu jonneiksi, energiajuomaa "eeässäksi" ja juustohampurilaista euronjuustoksi?
Jonnehan on myös, kuten kaikki tietävät, etunimi. Hulvattominta on, mikäli Jonne on jonne, mutta Jonne joka ei ole jonne säälittää vähäsen. Toisaalta, ainahan osa ihmisistä on kärsinyt nimestään. Eivät kaikki Markotkaan ole olleet vittumarkoja, eikä jokainen Urpo ole urpo.
"Jonnettelu" on ymmärtääkseni saanut alun perin innoituksensa internet-pelisivustosta Jonneweb, joka on kerännyt niissä piireissä, joissa jonneksi haukkuminen on kovassa suosiossa, keskenkasvuisten teinien hiekkalaatikon maineen (koskee etenkin sivuston keskustelupalstaa). Toki nimitys on sittemmin alkanut elää omaa elämäänsä, eikä alkuperäinen yhteys taida olla enää mitenkään olemuksellinen osa tätä termiä.Tyhmänä kysymyksenä voisin esittää, että miksi jotkut nimet ovat saaneet nämä hieman jopa ilkeät sivumerkitykset? Onko jatkoajassa kielentuntijoita selittämään tämän? Bast, Uleåborgir, joku?