Nimenomaan tarvii. Lipussa lukee opiskelija niin junassa pitää näyttää korttia. VR on kenties maailman tarkin tässä asiassa.
Aaaargh. Kortti Helsingissä ja ite oon Oulussa ja pitäs takas lähtä. Kyrpii maksaa täyshinta
Nimenomaan tarvii. Lipussa lukee opiskelija niin junassa pitää näyttää korttia. VR on kenties maailman tarkin tässä asiassa.
Kyllä muuten yleensä tarvitsee, joten varaudu vilautteluun tai vaihtoehtoisesti johonkin helvetin vakuuttavaan hätäselitykseen. Sen jälkeen voitkin varautua junasta poistumiseen ennen aikojaan.
Aaaargh. Kortti Helsingissä ja ite oon Oulussa ja pitäs takas lähtä. Kyrpii maksaa täyshinta
Eikös siinä lipussa vielä lue nimikin, vai muistanko aivan väärin?
Se voisi ehkä mennä läpikin, jos pyydät oppilaitostasi faksaamaan todistuksen, että olet opiskelijana ja oikeutettu alennuksiin, jos siis olet eri paikkakunnalla missä oppilaitoksesi sijaitsee.
Lukee. Kassatäti pyytää kortin jo ostovaiheessa ja kirjaa siitä nimen lippuun. Netissä ostettaessa asiakas kirjoittelee nimensä itse.
Nyt minä esitän vuorostani tyhmän kysymyksen: tarkoitatko, että VR:n lippuun tulee ostajan nimi jos kyseessä opiskelija?
Nyt minä esitän vuorostani tyhmän kysymyksen: tarkoitatko, että VR:n lippuun tulee ostajan nimi jos kyseessä opiskelija? Joko olen ymmärtänyt asian väärin tai sitten käytäntö sinun ajoista on muuttunut. Matkustin VR:n opiskelijalipulla noin kuukausi sitten Lappeenrannasta Lahteen ja sieltä myöhemmin Helsinkiin. Nimeä ei missään vaiheessa kysytty, se ei näkynyt lipussa - siinä luki vain: Opiskelijalippu, kortti näytettävä tjsp. Konnari katsoi korttiani vain sen verran, että näki kortin valokuvan näyttävän samalta kuin pärstäni.
vlad.
Onko asia noin?Tulokaskausi oli jees, sitä ennen ei mitään ihmeellistä junnusarjoissa eikä sen jälkeen mitään erikoista. Miksi Jesseä pidetään hyvänä kiekkoilijana?
En tiedä, siksi esitän toisen kysymyksen: Miksi me haluamme aina juomat kylminä? Ihan sama tuntuu olevan onko se limua (vitun muumilimpparia ruokajuomana...), vettä vai bisseä.Minkä takia venäläiset haluavat kaikki juomansa lämpimänä, ja ehdottomasti ilman jäitä? Ihan sama tuntuu olevan onko se mehua (vitun tomaattimehua ruokajuomana...), vettä vai bisseä.
Minkä takia venäläiset haluavat kaikki juomansa lämpimänä, ja ehdottomasti ilman jäitä? Ihan sama tuntuu olevan onko se mehua (vitun tomaattimehua ruokajuomana...), vettä vai bisseä.
Nimim. Kruso mikron kautta pöytään.
Onko Pe 23.10.2009 Lukko - Ässät ennätys siitä, kuinka monta päivää etukäteen otteluketju avataan?
Keskiviikon Kärppä-pelistä ei mielestäni kannata hirveästi vittuuntua. Nyt oli ihan oikeasti aistittavissa, että nousu voisi alkaa.Mikä saa ihmisen pettymyksestä toiseen kannattamaan nimeltä mainitsematonta jääkiekkojoukkuetta, ja miksi sen suorituksista pitää kerätä itselle niin armoton vitutus?
Minä taas olen jo muutaman vuoden ihmetellyt, että minkä ihmeen takia ylipäätään kukaan saa kicksejä urheilun seuraamisesta.Mikä saa ihmisen pettymyksestä toiseen kannattamaan nimeltä mainitsematonta jääkiekkojoukkuetta, ja miksi sen suorituksista pitää kerätä itselle niin armoton vitutus?
Ei vaikuta kapakoihin. Neljältähän se siirto vasta tehdään. Vai pitäisikö jo sulkeutuneen raflan avata ovet uudelleen, kun kello onkin taas kolme?En jaksa pikkukaljoissa alkaa itse selvittämään niin kysyn täällä, että miten pitkään baarit on tänään auki? Eikö sitä ens yönä siirrytä talviaikaan?
Onko tämä ketju tarkoitettu tyhmille kysymyksille vai tyhmille kysyjille? Otsikon kun voi molemmin tavoin ymmärtää.
Oma tyhmä kysymykseni on, miten ketjun voi ymmärtää tyhmien kysyjien ketjuna?