Tyhmät on monikko, kysymykset on monikko. Otamme useamman tyhmän, joilla on kysymyksiä. Näin ollen kyseessä voi olla tyhmien kysymykset. Sillä tavalla ainakin sen voi ymmärtää.
Ah, aukeni tännekin. No, ehkä ketju on molempia nimensä mukaisesti.
Tyhmät on monikko, kysymykset on monikko. Otamme useamman tyhmän, joilla on kysymyksiä. Näin ollen kyseessä voi olla tyhmien kysymykset. Sillä tavalla ainakin sen voi ymmärtää.
En jaksa pikkukaljoissa alkaa itse selvittämään niin kysyn täällä, että miten pitkään baarit on tänään auki? Eikö sitä ens yönä siirrytä talviaikaan?
Kävin viikonloppuna Berliinissä, Saksassa. Mukava kaupunki, mukava maa. Mutta kertokaapas, mikä ihmeen idea niissä vessannäyttäjissä* on? Olisi kai pitänyt juomarahaakin antaa niille. Leppoisa ammatti?
*Esim. baarien vessoja "vartioi" siviilipukuinen mies tai nainen, joka asiakkaan tullessa vessakäytävään osoitti oikean sukupuolen saniteettitilan ovea.
Hieman paremmin noihin hommiin varustautuneita siivoojia tuntui olevan kyllä erikseenkin. Ehkäpä nuokin sitten siviilivermeissään jotain siellä tekivät, muutakin kuin istuskelivat. Erikoista yhtä kaikki.No nehän pitää ne vessat siisteinä ja puhtaina.
Itse olin kanssa Berliinissä viime viikolla. Ainakin minä annoin sen pari kertaa mitä niitä vessoja käytin niille mummoille sen rahan mitä ne pyysivät tai mitä siinä jossakin lapussa luki. Mä oletin että se olis pakollinen maksu. Puistoihin kuseskelin kyllä monesti noin muuten, ulkona kun vedin aika paljon kaljaa. Lidlissä puolen litran 5.2% grafenwalder maksoi 29 senttiä plus pantti.Kävin viikonloppuna Berliinissä, Saksassa. Mukava kaupunki, mukava maa. Mutta kertokaapas, mikä ihmeen idea niissä vessannäyttäjissä* on? Olisi kai pitänyt juomarahaakin antaa niille. Leppoisa ammatti?
Aina kun päästät maalin, kantapäät näkyy maalikameran kautta televisiossa.Ja onko tuo kantapäämainos ihan yleinen tapa liigassa kun en ole asiaa seurannut?
Voiko viinilasi räjähtää, jos sitä vinguttaa sormella?
Miten saan helpoiten tallennettua dvd:n sisällön tietokoneen kovalevylle?
No koitetaas, ja kyse ei ole edes kopiosuojatusta levystä.. Joskus oma kädettömyys tietsikan kanssa naurattaa ihan itseänikin. Kiitos vinkistä!Vaikkapa resurssienhallinnassa ihan vaan simppelisti kopioimalla VIDEO_TS ja AUDIO_TS -kansiot paikalliselle levylle. Kopiosuojatun levyn metodit saat metsästää Internetin syövereistä itse ;)
Mahtaakohan tässä tv:ssä olla liitäntää, joka mahdollistaa television liittämisen tietokoneeseen?
Pinkki, punainen vai violetti?
Pinkki, koska se on uusi musta.
Hei kemistit, mitenkäs tuo suolaveden kiehuminen. Kun keitinveteen lisätään suolaa, vesi kiehahtaa nopeammin. Laskeeko suola kiehumispistettä vai nopeuttaako se lämpötilan kohoamista, ja mistä tämä johtuu?
Olen syönyt monenlaisia eksoottisia ruokia mutta tuota en vielä.Saman ilmiön havaitsee, jos heittää suolan sijasta kattilaan vaikkapa hiekkaa.
Kehäpäätelmäsi on täysin väärä, sillä z oli Vaasan Fransmannissa kaljatuoppia ja vesilasia ostamassa klo 17.14, jolloin y todistetusti teki jotain aivan muuta. Siis z ei voi olla y.x ***** y:tä
x ***** z:aa
y=z
Omasta mielestä kyseessä on kehäpäätelmä.
Miten voin poistaa Favorites Center -valikosta selaushistorian? Favorites center -valikossa on siis kolme alavalikkoa (favorites - feeds - history). Koska kyseessä on duunikone, en haluaisi, että selaushistoriani on helposti saatavilla.
Miten voin poistaa Favorites Center -valikosta selaushistorian? Favorites center -valikossa on siis kolme alavalikkoa (favorites - feeds - history). Koska kyseessä on duunikone, en haluaisi, että selaushistoriani on helposti saatavilla.