Mainos

Tyhmien kysymysten ketju

• 1 891 873
  • 11 275

npc

Jäsen
Jos haluan nähdä kuuntelukertoja, tyyliin Spotify streams, per päivä, viikko, artisti niin mistä ensimmäiseksi ja helpoiten ne luvut ja listat saan?
Hyvä kysymys. Valitettavasti liian haitec minulle kun en osaa käyttää edes spotifyta vaan tyhmänä kuuntelen youtubesta Käärijän cha cha chata tai maustetyttöjä silloin harvoin kun haluan ylipäätään mitään kuunnella.

Sen sijaan olen alkanut epäilemään olenko syntynyt väärään horoskooppimerkkiin kun ei mikään natsaa ikinä. Onko kohtalokavereita?

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Hyvä kysymys. Valitettavasti liian haitec minulle kun en osaa käyttää edes spotifyta vaan tyhmänä kuuntelen youtubesta Käärijän cha cha chata tai maustetyttöjä silloin harvoin kun haluan ylipäätään mitään kuunnella.

Sen sijaan olen alkanut epäilemään olenko syntynyt väärään horoskooppimerkkiin kun ei mikään natsaa ikinä. Onko kohtalokavereita?
Jos nyt joku on kusetusta ja paskaa ja höpöhöpöä niin horoskoopit. Tajusin tuon joskus 80-luvulla, kun huomasin että minulla ja sisarellani on sama horoskooppi. Ja ollaan ihan joka asiassa täysin erilaisia. Ei mitään yhteistä paitsi perimä. Ja tämä ei tarkoita vain pinnallista elämää, vaan olemme siskon kanssa ihan vastakohtia. Ja vieläpä vihataan toisiamme syvästi. Tai ainakin minä vihaan.

npc

Jäsen
Jos nyt joku on kusetusta ja paskaa ja höpöhöpöä niin horoskoopit. Tajusin tuon joskus 80-luvulla, kun huomasin että minulla ja sisarellani on sama horoskooppi. Ja ollaan ihan joka asiassa täysin erilaisia. Ei mitään yhteistä paitsi perimä. Ja tämä ei tarkoita vain pinnallista elämää, vaan olemme siskon kanssa ihan vastakohtia. Ja vieläpä vihataan toisiamme syvästi. Tai ainakin minä vihaan.
Näitä esimerkkejä on tuhansia. Sinä mainitsit yhden. Kiitos siitä.

Tahtoisin muuttaa horoskooppimerkkiäni. Ei taida maistraatissa onnistua. Terveyskeskukseen en mene. Ainoaksi keinoksi jäänee olla yhteydessä lehtien toimituksiin ja pyytää onnistumisia merkilleni eikä aina sitä jotain että tänään kohtaat komean miehen kun haluaisin ensisijaisesti kohdata naisen. Vakka se minunkin tuohitossussani silti on ja jos ei ala tulee kunnon heteroennustuksia niin mietin sitten onko vika kenties minussa vaiko sittenkin muussa maailmassa kuten yleensä.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Näitä esimerkkejä on tuhansia. Sinä mainitsit yhden. Kiitos siitä.

Tahtoisin muuttaa horoskooppimerkkiäni. Ei taida maistraatissa onnistua. Terveyskeskukseen en mene. Ainoaksi keinoksi jäänee olla yhteydessä lehtien toimituksiin ja pyytää onnistumisia merkilleni eikä aina sitä jotain että tänään kohtaat komean miehen kun haluaisin ensisijaisesti kohdata naisen. Vakka se minunkin tuohitossussani silti on ja jos ei ala tulee kunnon heteroennustuksia niin mietin sitten onko vika kenties minussa vaiko sittenkin muussa maailmassa kuten yleensä.
Kai horoskoopinkin voi leikata ihmisestä pois, kun sukupuolenkin nykyisin voi.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Trans-horoskooppiset. Kyllä ihminen syntyy leijonaksi eikä sitä helvetti soikoon tarvitse korjata. Eheytykää.

Mutta niihin tyhmiin kysymyksiin. Jos kahden maalin johto on kaikkein vaarallisin, on pakko olla myös toiseksi vaarallisin johto. Loogisesti ajateltuna sen on pakko olla joko yhden tai kolmen maalin johto. Kumpi? Jos se on yhden maalin johto, tilanne ei voi muuttua kuin huonommaksi. Joko päästään takaisin siihen kaikkein vaarallisimpaan johtoon, tai sitten ei olla enää edes johdossa. Kolmen maalin johdossa on sentään yksi positiivisempi vaihtoehto tarjolla sen kamalan lisäksi.

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Onko kukaan mies koskaan onnistunut saamaan naispuolista seksiseuraa lähettämällä hänelle kuvan mulkusta? Omastaan tai John Holmesin.
Menetelmä on ainakin tällaisen boomerin mielestä täysin järjetön.

Glove

Jäsen
Onko kukaan mies koskaan onnistunut saamaan naispuolista seksiseuraa lähettämällä hänelle kuvan mulkusta? Omastaan tai John Holmesin.
Menetelmä on ainakin tällaisen boomerin mielestä täysin järjetön.
En minä ainakaan. Voi toki johtua siitä, etten ole kähettänyt yhtään dickpicciä.

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Voisi saada, jos on samanhenkinen lähettämällä esimerkiksi tällaisen...

Liitteet

• Dick2.png
    Dick2.png
    368,5 KB · kertaa luettu: 57

Warthog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Ei sinne junan katolle kukaan käskenyt kiipeämään.
Haluaisin tähdentää, että junien yläpuolella ei kulje johto, vaan ajojohdin. Kokonaisuus eli ajojohdin, paluujohtimet, m-johdin, kannatin, ripustimet jne muodostavat toki kokonaisuuden nimeltä ratajohto.

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eräs arvostamani kirjailija kyseli twitterissä kuinka jatko-opiskella, jos siihen ei enää saisi mitään tukea, koska hallitus suunnittelee aikuiskoulutuksen leikkauksia.

Koska kykymme tehdä mitään asioita ilman yhteiskunnan tukia loppuivat?

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Järvellä kalastellessa/veneillessä on tullut jokusen kerran mietittyä, että miten syvälle suomalaiset järvikalat pystyvät uimaan/uivat? Onko tuolla 50+ m syvissä järvissä elämää syvemmissä kohdissa, vai pysyttelevätkö järvikalat aina lähempänä pintaa? Lyhyellä googlettelulla en itse onnistunut löytämään vastausta. Kiinnostanut vaan itseäni ajatus uittaa jigiä tuollaisessa syvemmässä lätäkössä, mutta onko siellä edes potentiaalisia saaliita ja jos on niin mitä?

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kiinnostanut vaan itseäni ajatus uittaa jigiä tuollaisessa syvemmässä lätäkössä, mutta onko siellä edes potentiaalisia saaliita ja jos on niin mitä?

Kunhan et Iku-Tursoa naaraa sieltä esille. Se on kuitenkin kuuliaasti pitänyt Väinämöiselle antaman lupauksensa, eikä ole tiettävästi sen jälkeen käynyt pintavesissä ihmisiä ahdistelemassa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy