Tyhmien kysymysten ketju

  • 1 843 517
  • 11 230

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Edellisessä autossa (VAGina) oli varmaan viimeiset kaksi vuotta tuo ongelma takaluukun kanssa. Jossain vaiheessa vain motivaatio laittaa kuntoon yksinkertaisesti lopahtaa. Nykyinen Toyota pelaa kuin junan vessa! Ei vikakoodeja eikä mitään muutakaan vikaa ole ilmennyt vajaan vuoden ajelujen jälkeen. Vain moottoriöljyt on tullut vaihdettua. Yksi kesärengas sentään taitaa olla sakkotavaraa, joten se pitänee kesän aikana uusia.

Hauskaa muuten ajatella Roger Mooren sadattelevan auton takakontin toimimattomuuden kanssa.
No, perrr... Kaikki(ko) ne tuskaileekin auton takaluukun kanssa... itsekin...

Meillä on kakkosautona vaimon vanha -05 vm. Focus farkku, josta takaluukun voi aukaista periaatteessa kolmella tavalla: sisältä kojetaulusta painikkeella, virta-avaimen painikkeella tai avaimella takaluukusta. Nyt ainoastaan tuo keskimmäinen toimii... ja perhanan huonosti sekin jo pitkän aikaa, meinasi koirilla usein palaa pelihermo, kun eivät päässeet pois autosta. Lopulta ryhdistäydyin ja sain vaihdettua avaimen pariston (CR2023), joka oli aika vittumainen homma, mutta nyt toimii taas jonkin aikaa...

Kävin juuri eilen katsastamassa tuon kotteron ja taas heittämällä läpi - hurraa!!! Eipä tuolla tule kyllä kilometrejakaan meillä enää vuoden aikana kuin alle tuhat, mutta nyt tuo auto on lopultakin parin viikon sisään lähdössä uuteen kotiin, ihan Turkkuseen asti, jossa sillä on käyttöä varmasti enemmän.

Täs ny ei oo mitään hirveen tyhmää kysyttävää, mutta yritän keksiä...
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
@Surukuku Mulla kans saman vuosikymmenen Ford ja aina välillä se sisällä oleva takaluukun nappi lakkaa toimimasta. Saan sen takas toimimaan, kun rämppään autossa ollessani kolme tai neljä kertaa ovet lukkoon ja auki kuskin oven ovenavauskahvasta. Se jotenkin resetoi systeemiä ja se takaluukun nappi alkaa taas toimimaan. Kokeilepa, jos auttaisi vaimosi kohta entiseen Focukseenkin.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
@Surukuku Mulla kans saman vuosikymmenen Ford ja aina välillä se sisällä oleva takaluukun nappi lakkaa toimimasta. Saan sen takas toimimaan, kun rämppään autossa ollessani kolme tai neljä kertaa ovet lukkoon ja auki kuskin oven ovenavauskahvasta. Se jotenkin resetoi systeemiä ja se takaluukun nappi alkaa taas toimimaan. Kokeilepa, jos auttaisi vaimosi kohta entiseen Focukseenkin.
No, perrrrr..... honen... Pitää koittaa tuota kikkakuutosta heti ensi tilassa!

Edit: Juu-ei - ei toiminut tuo(kaan) kikka enkä nyt oikein enää viitsi panostaa moiseen ongelmaan... Mutta - kiitos joka tapauksessa vihjeestä, @MacRef.
 
Viimeksi muokattu:

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Jos haluan nähdä kuuntelukertoja, tyyliin Spotify streams, per päivä, viikko, artisti niin mistä ensimmäiseksi ja helpoiten ne luvut ja listat saan?
 

redpecka

Jäsen
Jos haluan nähdä kuuntelukertoja, tyyliin Spotify streams, per päivä, viikko, artisti niin mistä ensimmäiseksi ja helpoiten ne luvut ja listat saan?
Hyvä kysymys. Valitettavasti liian haitec minulle kun en osaa käyttää edes spotifyta vaan tyhmänä kuuntelen youtubesta Käärijän cha cha chata tai maustetyttöjä silloin harvoin kun haluan ylipäätään mitään kuunnella.

Sen sijaan olen alkanut epäilemään olenko syntynyt väärään horoskooppimerkkiin kun ei mikään natsaa ikinä. Onko kohtalokavereita?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Hyvä kysymys. Valitettavasti liian haitec minulle kun en osaa käyttää edes spotifyta vaan tyhmänä kuuntelen youtubesta Käärijän cha cha chata tai maustetyttöjä silloin harvoin kun haluan ylipäätään mitään kuunnella.

Sen sijaan olen alkanut epäilemään olenko syntynyt väärään horoskooppimerkkiin kun ei mikään natsaa ikinä. Onko kohtalokavereita?
Jos nyt joku on kusetusta ja paskaa ja höpöhöpöä niin horoskoopit. Tajusin tuon joskus 80-luvulla, kun huomasin että minulla ja sisarellani on sama horoskooppi. Ja ollaan ihan joka asiassa täysin erilaisia. Ei mitään yhteistä paitsi perimä. Ja tämä ei tarkoita vain pinnallista elämää, vaan olemme siskon kanssa ihan vastakohtia. Ja vieläpä vihataan toisiamme syvästi. Tai ainakin minä vihaan.
 

redpecka

Jäsen
Jos nyt joku on kusetusta ja paskaa ja höpöhöpöä niin horoskoopit. Tajusin tuon joskus 80-luvulla, kun huomasin että minulla ja sisarellani on sama horoskooppi. Ja ollaan ihan joka asiassa täysin erilaisia. Ei mitään yhteistä paitsi perimä. Ja tämä ei tarkoita vain pinnallista elämää, vaan olemme siskon kanssa ihan vastakohtia. Ja vieläpä vihataan toisiamme syvästi. Tai ainakin minä vihaan.
Näitä esimerkkejä on tuhansia. Sinä mainitsit yhden. Kiitos siitä.

Tahtoisin muuttaa horoskooppimerkkiäni. Ei taida maistraatissa onnistua. Terveyskeskukseen en mene. Ainoaksi keinoksi jäänee olla yhteydessä lehtien toimituksiin ja pyytää onnistumisia merkilleni eikä aina sitä jotain että tänään kohtaat komean miehen kun haluaisin ensisijaisesti kohdata naisen. Vakka se minunkin tuohitossussani silti on ja jos ei ala tulee kunnon heteroennustuksia niin mietin sitten onko vika kenties minussa vaiko sittenkin muussa maailmassa kuten yleensä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Näitä esimerkkejä on tuhansia. Sinä mainitsit yhden. Kiitos siitä.

Tahtoisin muuttaa horoskooppimerkkiäni. Ei taida maistraatissa onnistua. Terveyskeskukseen en mene. Ainoaksi keinoksi jäänee olla yhteydessä lehtien toimituksiin ja pyytää onnistumisia merkilleni eikä aina sitä jotain että tänään kohtaat komean miehen kun haluaisin ensisijaisesti kohdata naisen. Vakka se minunkin tuohitossussani silti on ja jos ei ala tulee kunnon heteroennustuksia niin mietin sitten onko vika kenties minussa vaiko sittenkin muussa maailmassa kuten yleensä.
Kai horoskoopinkin voi leikata ihmisestä pois, kun sukupuolenkin nykyisin voi.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Trans-horoskooppiset. Kyllä ihminen syntyy leijonaksi eikä sitä helvetti soikoon tarvitse korjata. Eheytykää.

Mutta niihin tyhmiin kysymyksiin. Jos kahden maalin johto on kaikkein vaarallisin, on pakko olla myös toiseksi vaarallisin johto. Loogisesti ajateltuna sen on pakko olla joko yhden tai kolmen maalin johto. Kumpi? Jos se on yhden maalin johto, tilanne ei voi muuttua kuin huonommaksi. Joko päästään takaisin siihen kaikkein vaarallisimpaan johtoon, tai sitten ei olla enää edes johdossa. Kolmen maalin johdossa on sentään yksi positiivisempi vaihtoehto tarjolla sen kamalan lisäksi.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Onko kukaan mies koskaan onnistunut saamaan naispuolista seksiseuraa lähettämällä hänelle kuvan mulkusta? Omastaan tai John Holmesin.
Menetelmä on ainakin tällaisen boomerin mielestä täysin järjetön.
 

Glove

Jäsen
Onko kukaan mies koskaan onnistunut saamaan naispuolista seksiseuraa lähettämällä hänelle kuvan mulkusta? Omastaan tai John Holmesin.
Menetelmä on ainakin tällaisen boomerin mielestä täysin järjetön.
En minä ainakaan. Voi toki johtua siitä, etten ole kähettänyt yhtään dickpicciä.
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Voisi saada, jos on samanhenkinen lähettämällä esimerkiksi tällaisen...
 

Liitteet

  • Dick2.png
    Dick2.png
    368,5 KB · kertaa luettu: 39

Warthog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Ei sinne junan katolle kukaan käskenyt kiipeämään.
Haluaisin tähdentää, että junien yläpuolella ei kulje johto, vaan ajojohdin. Kokonaisuus eli ajojohdin, paluujohtimet, m-johdin, kannatin, ripustimet jne muodostavat toki kokonaisuuden nimeltä ratajohto.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös