Tyhmien kysymysten ketju

  • 1 852 093
  • 11 238
K

Kiekkokatsoja

Jopas jaellaan "hyviä" ohjeita.
Mikä on hyvä ohjeesi muille? Aiheena voi olla mikä vaan.
-Mun on se, että pistäppä se netti kiinni.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tossa kun rouva kattelee joskus toisesta telkkarista tota Salattuja Elämiä, niin ite altistuu välillä tolle kun kävelee ohite. Voi olla tyhmä, mutta täysin vilpitön kysymys: Siis katteleeko tota oikeesti joku ns. tosissaan? Ymmärrän että jos on tylsää niin voi kattoo ns. camp-huumorin takia koska onhan toi nyt jumalauta varmaan hirveintä paskaa mitä telkkarista on ikinä tullu. Mutta silti vuadesta toiseen toi on katotuimpia ohjelmia ja ei sitä nyt voi pelkällä camp-huumorilla selittää. Siis mitä vittua tässä maassa tapahtuu?
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Okei, okei - minä kysyn nyt ne tyhmät kysymykset!


Mitä kannattaa tehdä kulkiessaan edestakaisin?
Vie aina mennessäsi ja tuo aina tullessasi


Milloin kannattaisi pitäytyä kirjoittelemasta someen?
...
Oma ohjeeni on, että älä kirjoita yli 2 promillen humalassa Jatkoaikaan.


Kannattaiskos lainata naapurin Taistolle (omaasukua Hagert) pari tonnia - lupasi maksaa takaisin, kun voittaa raveissa.
Älä lainaa kenellekään rahaa. Ellet saa 100% takuuta takaisinmaksusta.
 
K

Kiekkokatsoja

Tuli tyhmään kysymykseeni ok vastauksia hikan poistoon. Mutta mikään ei toiminut, kuin vain hetken.
Edelleen oon se sama typerän näköinen terähtelijä.

Seuraava kysymys.
Mitä teet mieluisasti ensimmäisenä, kun pääset päivän jälkeen kotiisi?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Monta kaljaa te yleensä vedätte ennen työkkäriä tai muuta vastaavaa laitosta. No hitto kun taas herätessä tossa sängyn vieressä möllötti se kassillinen.

Tossa aiemmin syksyllä muuten puhalsin lääkärissä 0,5, vaikka olin ollut 16h juomatta. Hitaasti se joskus palaakin.
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
About satkun verran maksaa koivuklapi (33cm) Lohjan suunnalla, jos jostain sattuu vielä saamaan. Todennäköisemmin ei saa. Kuusipuuta sun muuta paskaa saa sitten halvemmalla.
Tämähän se tilanne taitaa olla ettei enää edes saa vaikka maksaisi.
1,2 kuution säkki koivua 70 €, sekapuu 60 €.
Tämä kiinnostelee, että mistä/missä päin tuohon hintan saa?

Soittelin itse eräälle myyjälle, jolla vielä tavaraa on: hinta 80€/heittokuutio.

Ei sinänsä pakottavaa tarvetta ole, mutta varuilta ajattelin vielä hankkia sikäli kun on saatavilla edes kohtuuhintaan.

Kiitokset vastauksista.
 

Glove

Jäsen
Tämähän se tilanne taitaa olla ettei enää edes saa vaikka maksaisi.

Tämä kiinnostelee, että mistä/missä päin tuohon hintan saa?

Soittelin itse eräälle myyjälle, jolla vielä tavaraa on: hinta 80€/heittokuutio.

Ei sinänsä pakottavaa tarvetta ole, mutta varuilta ajattelin vielä hankkia sikäli kun on saatavilla edes kohtuuhintaan.

Kiitokset vastauksista.
Löysin vähän halvemmankin, 68 € jos ostaa koko 7,5 kuution peräkärryllisen.


edit: onhan tässä se mahdollisuus, että hinnat ovat nousset, mutta eivät ole päivittäneet sivujaan.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös