Tyhmien kysymysten ketju

  • 1 852 227
  • 11 238

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minä. Haluan. Vastauksen. Nyt.
Tarkoitatko millaista pakkausta? Itse ostan aina löfsbergiä myös, mutta neljä kilon pakettia papuja suoraan niiden verkkokaupasta. Sieltä saa ilmaisen kotiinkuljetuksen tuolle määrälle ja hintakin on ehkä pienempi kuin marketissa.

Mutta se avaaminen tosiaan on itse saatanan kosto jostain. Paketti tai pussi enempi, on sitkeää laatua ja se on pakko saksia auki. Mutta kun kahvikoneeseen menee vain joku 400g niin olisi hyvä olla joku parempi systeemi kuin kuminauha. Siihen on pakko turvautua kun saksilla avattuna tommonen jotenkin ihmeellisesti taiteltu pussi jättää avausreijän täysin sattuman asettamaan muotoon ja josta papujen kaataminen koneeseen onnistuu lähes aina sijoittamalla satoja papuja pöydälle ja lattialle.
 
K

Kiekkokatsoja

Oletko varastanut jotain työpaikaltasi?
Mitä?
Ja kaikki lasketaan mukaan, oli sitten vaikkapa vain kynä tai tarralappuja. Tai korona aikana kasvomaskeja.
Lisäys. Jotkut on varastaneet paljon enemmänkin. Kenties satoja tai tuhansia maksavia juttuja.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Oletko varastanut jotain työpaikaltasi?
Mitä?
Ja kaikki lasketaan mukaan, oli sitten vaikkapa vain kynä tai tarralappuja. Tai korona aikana kasvomaskeja.
Lisäys. Jotkut on varastaneet paljon enemmänkin. Kenties satoja tai tuhansia maksavia juttuja.
No ainakin edellisen työpaikkani työntekijöillä oli/on todella kattava ja monipuolinen työkalukokoelma. Allekirjoittanut mukaan lukien. Veikkaisin 90% näistä kilkkeistä on kulkeutunu autotalliin/kalupakkiin tuolta tyämaalta. En tosin tiä voiko tota kutsua pöllimiseks kun muutamaan kertaan ihan herrain nähden joku sanonu että "katos, *työkalu x*, tämmösenhän mää tarttenkin", ja heittäny reppuunsa. Mikrometrejä kun oli hävinny niin niistä tuli napinaa, mutta vaikee kuvitella että kukaan niitä kototarpeisiinsa olis pölliny.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Oletko varastanut jotain työpaikaltasi?
Mitä?
Ja kaikki lasketaan mukaan, oli sitten vaikkapa vain kynä tai tarralappuja. Tai korona aikana kasvomaskeja.
Lisäys. Jotkut on varastaneet paljon enemmänkin. Kenties satoja tai tuhansia maksavia juttuja.
Tein etätöitä kotona pitkään jo ennen koronaakin, mutta en muista juurikaan varastaneeni mitään kotoani... jollei oteta huomioon muutaman katkaravun varastamista vaimon pitsasta joskus v. -17, kun hänen tarkkaavaisuutensa herpaantui...
Huomasi kyllä vajeen nopeasti, mutta selvisin pelkillä nuhteilla, ei tullut muita sanktioita... sillä kertaa...
 
K

Kiekkokatsoja

Tein etätöitä kotona pitkään jo ennen koronaakin, mutta en muista juurikaan varastaneeni mitään kotoani... jollei oteta huomioon muutaman katkaravun varastamista vaimon pitsasta joskus v. -17, kun hänen tarkkaavaisuutensa herpaantui...
Huomasi kyllä vajeen nopeasti, mutta selvisin pelkillä nuhteilla, ei tullut muita sanktioita... sillä kertaa...
Kummallista varastamista.
Itse puolestaan jätän katkaravut väliin.
Kysyppä puolisolta, että vieläkö muistaa tuon "törkeän rikoksesi"?
Sano että nimimerkki kiekkokatsoja on asiasta huolissaan.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Kummallista varastamista.
Itse puolestaan jätän katkaravut väliin.
Kysyppä puolisolta, että vieläkö muistaa tuon "törkeän rikoksesi"?
Sano että nimimerkki kiekkokatsoja on asiasta huolissaan.
Tiedä häntä, arvaako mennä kääntelemään veistä haavassa... Voi olla vieläkin varsin kipeä asia...
Jos minä vielä kerron sinun huolesta asian suhteen, siitä voi nousta melkoinen meteli, kun olen täten rehvastellut alhaisella teoillani muillekin. Siinä voi pian äkkiä joutua kärvistelemään kaikenlaisten seurannaisvaikutusten armoilla pitkäänkin...
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tiedä häntä, arvaako mennä kääntelemään veistä haavassa... Voi olla vieläkin varsin kipeä asia...
Jos minä vielä kerron sinun huolesta asian suhteen, siitä voi nousta melkoinen meteli, kun olen täten rehvastellut alhaisella teoillani muillekin. Siinä voi pian äkkiä joutua kärvistelemään kaikenlaisten seurannaisvaikutusten armoilla pitkäänkin...
Sanoppa muuta! Miäti sitä fiilistä kun sanot terkkuja ja rouvas punastuu päästä varpaasiin. Sitten se sillee teinityttömäisesti hihitellen kysyy että: "Ai Kiekkis, hihihi. No, mitäs hälle kuuluu tätänykyä, hihihiih..."

Siinä vois ruveta vähä uskovaisempaakin veljee ihan vituttaan.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Sanoppa muuta! Miäti sitä fiilistä kun sanot terkkuja ja rouvas punastuu päästä varpaasiin. Sitten se sillee teinityttömäisesti hihitellen kysyy että: "Ai Kiekkis, hihihi. No, mitäs hälle kuuluu tätänykyä, hihihiih..."

Siinä vois ruveta vähä uskovaisempaakin veljee ihan vituttaan.
No, perskeles! Mistä toi @Kiekkokatsoja tiesi tommosta mennä kysyyn? Ei sunkan mua oo kusetettu ny oikein kunnolla? Toisaalta, yhteistä se on uskovaisten tavara...
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mulla on nyt hikka. Ollut jo pari tuntia.
Kuinka pitkään on kestänyt pisin hikkasi?
Mulla reilut 24h.
Kestää sen yhen hikan verran. Sen jälkeen keuhkot täyteen ilmaa, nenästä kii, ja pidättää hengitystä niin pitkään kun pystyy. Ilmat pihalle ja avot, hikka pois. Toimii joka kerta.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Mulla on nyt hikka. Ollut jo pari tuntia.
Kuinka pitkään on kestänyt pisin hikkasi?
Mulla reilut 24h.

Ei ole mulla pitkiä hikkoja, koska on varma keino lopettaa hikka:
Pidätä hengitystä nenää puristaen ja nielaise samalla neljä kertaa.

Kestää sen yhen hikan verran. Sen jälkeen keuhkot täyteen ilmaa, nenästä kii, ja pidättää hengitystä niin pitkään kun pystyy. Ilmat pihalle ja avot, hikka pois. Toimii joka kerta.
Mulla on vähän sama juttu tuon oksentaminen kanssa, jos sellaista pitäisi suorittaa eikä lähde tulemaan...
Pistetään vasemman käden etu- ja keskisormi kurkkuun ja oikean käden vastaavat pers'reikään ja jos ei ala kuulumaan, vaihdetaan käsiä - on toiminut...
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Mulla on vähän sama juttu tuon oksentaminen kanssa, jos sellaista pitäisi suorittaa eikä lähde tulemaan...
Pistetään vasemman käden etu- ja keskisormi kurkkuun ja oikean käden vastaavat pers'reikään ja jos ei ala kuulumaan, vaihdetaan käsiä - on toiminut...
Tätä tuskin tarvitsee kokeilla, Yrjö tulee kun on tullakseen.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Pistetään vasemman käden etu- ja keskisormi kurkkuun ja oikean käden vastaavat pers'reikään ja jos ei ala kuulumaan, vaihdetaan käsiä - on toiminut.
Itsehän käytän tätä jos on vaikeuksia saada seisoon. On toiminut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös