Aika hyvä, mutta ei se känkkäränkkä aina vaadi promilleja.Tää on jotain tarjoilijoitten juttuja.
Oma ohjeeni on, että älä kirjoita yli 2 promillen humalassa Jatkoaikaan.
Vie aina mennessäsi ja tuo aina tullessasi
...
Älä lainaa kenellekään rahaa. Ellet saa 100% takuuta takaisinmaksusta.
Ei, mutta humalassa voi saada kalsaribännit.Aika hyvä, mutta ei se känkkäränkkä aina vaadi promilleja.
Vie vaikka vieraillessasi paha mieli, tuo tullessasi hyvä mieli jne.Tää on jotain tarjoilijoitten juttuja.
Joo kännissä voi saada vaikka mitä. Siis huonoja juttuja.Ei, mutta humalassa voi saada kalsaribännit.
Kyllähän Hagert maksaisi, jos sattuisi voittamaan. Koska tästä ei ole 100% varmuutta, niin älä lainaa.Kannattaiskos lainata naapurin Taistolle (omaasukua Hagert) pari tonnia - lupasi maksaa takaisin, kun voittaa raveissa.
MInähän en edes poistu kotoani kun ei ole töitäkään ollut. Mutta kun aamulla herään kotonani niin kyllä minä mielelläni syön ensin.Seuraava kysymys.
Mitä teet mieluisasti ensimmäisenä, kun pääset päivän jälkeen kotiisi?
Perhana, just eilen laitoin kaikki rahani kiinni uusiin osakkeisiin niin nyt ei pysty.Lainaako joku mulle miljardi euroa? Maksan 10000€ kuussa takasin.
Paljonkos matka kuuhun maksaa?Lainaako joku mulle miljardi euroa? Maksan 10000€ kuussa takasin.
Kyllä minä sillä miljardilla yhden kuumatkan maksan, takaisin saat hommata oman kyydin.Paljonkos matka kuuhun maksaa?
About satkun verran maksaa koivuklapi (33cm) Lohjan suunnalla, jos jostain sattuu vielä saamaan. Todennäköisemmin ei saa. Kuusipuuta sun muuta paskaa saa sitten halvemmalla.Paljonko maksaa heittokuutio kuivaa klapia kotiin kuljetettuna tällä hetkellä eri puolilla Suomea?
1,2 kuution säkki koivua 70 €, sekapuu 60 €.Paljonko maksaa heittokuutio kuivaa klapia kotiin kuljetettuna tällä hetkellä eri puolilla Suomea?
Tämähän se tilanne taitaa olla ettei enää edes saa vaikka maksaisi.About satkun verran maksaa koivuklapi (33cm) Lohjan suunnalla, jos jostain sattuu vielä saamaan. Todennäköisemmin ei saa. Kuusipuuta sun muuta paskaa saa sitten halvemmalla.
Tämä kiinnostelee, että mistä/missä päin tuohon hintan saa?1,2 kuution säkki koivua 70 €, sekapuu 60 €.
Löysin vähän halvemmankin, 68 € jos ostaa koko 7,5 kuution peräkärryllisen.Tämähän se tilanne taitaa olla ettei enää edes saa vaikka maksaisi.
Tämä kiinnostelee, että mistä/missä päin tuohon hintan saa?
Soittelin itse eräälle myyjälle, jolla vielä tavaraa on: hinta 80€/heittokuutio.
Ei sinänsä pakottavaa tarvetta ole, mutta varuilta ajattelin vielä hankkia sikäli kun on saatavilla edes kohtuuhintaan.
Kiitokset vastauksista.
Kuusipuuta sun muuta paskaa saa sitten halvemmalla.
On se koivuun verrattuna. Pienempi lämpöarvo. Toki kuivuu nopeammin ja on kevyempi kantaa. Eli sikäli ei täysin paskaa. Mutta rätisee ja paukkuu. Eli sikäli aika paskaa. Toki rätinä ja pauke luo tunnelmaa, eli sikäli ei täysin paskaa.Kuusipuu paskaa?
Että silleen...
No, perskules, kun täällä meilläkin on metsäautotien varressa semmoinen pino, ei ehkä noin massiivinen, mutta pelkkää koivua - ollut jo kohta vuoden.Tossa koirankävelytysreitin varrella on maaliskuusta asti lojunut pinossa noin 10-20 kuutiota koivutukkeja. Ehkä joku vielä odottelee hintojen nousua. Sen verran kieroja runkoja, ettei niistä muuhun ole kuin klapeiksi.
Tossa koirankävelytysreitin varrella on maaliskuusta asti lojunut pinossa noin 10-20 kuutiota koivutukkeja.
Jos niiden puiden päässä lukee MO niin ne metsänomistajan puita. En tiedä mitä ne odottaa, vissiin metsänomistajan inspiraatiota tai aikaa tehdä jotain. Yleensä firmat hakee puut ajoissa jatkojalostukseen mutta ne hiton MO:t jättelee puita sinne tänne mätänemään. Näin siis täällä päin kun ajelee metsäautoteitä... isäni ja veljeni mailla esim. ;-)Metsäautotien varressa semmoinen pino, pelkkää koivua - ollut jo kohta vuoden.
Aattelin soittaa UPM:lle ja kysäistä, joko ne saisi ottaa siitä talteen, etteivät lahoa kynsiin...
Kiitos tästä vinkistä (= verkkokauppa+kotiinkuljetus).Itse ostan aina löfsbergiä myös, mutta neljä kilon pakettia papuja suoraan niiden verkkokaupasta. Sieltä saa ilmaisen kotiinkuljetuksen tuolle määrälle ja hintakin on ehkä pienempi kuin marketissa.