Tyhmien kysymysten ketju

• 1 898 571
  • 11 247

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Okei, okei - minä kysyn nyt ne tyhmät kysymykset!

Mitä kannattaa tehdä kulkiessaan edestakaisin?
Vie aina mennessäsi ja tuo aina tullessasi

Milloin kannattaisi pitäytyä kirjoittelemasta someen?
...
Oma ohjeeni on, että älä kirjoita yli 2 promillen humalassa Jatkoaikaan.

Kannattaiskos lainata naapurin Taistolle (omaasukua Hagert) pari tonnia - lupasi maksaa takaisin, kun voittaa raveissa.
Älä lainaa kenellekään rahaa. Ellet saa 100% takuuta takaisinmaksusta.

K

Kiekkokatsoja

Tuli tyhmään kysymykseeni ok vastauksia hikan poistoon. Mutta mikään ei toiminut, kuin vain hetken.
Edelleen oon se sama typerän näköinen terähtelijä.

Seuraava kysymys.
Mitä teet mieluisasti ensimmäisenä, kun pääset päivän jälkeen kotiisi?

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Monta kaljaa te yleensä vedätte ennen työkkäriä tai muuta vastaavaa laitosta. No hitto kun taas herätessä tossa sängyn vieressä möllötti se kassillinen.

Tossa aiemmin syksyllä muuten puhalsin lääkärissä 0,5, vaikka olin ollut 16h juomatta. Hitaasti se joskus palaakin.

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
About satkun verran maksaa koivuklapi (33cm) Lohjan suunnalla, jos jostain sattuu vielä saamaan. Todennäköisemmin ei saa. Kuusipuuta sun muuta paskaa saa sitten halvemmalla.
Tämähän se tilanne taitaa olla ettei enää edes saa vaikka maksaisi.
1,2 kuution säkki koivua 70 €, sekapuu 60 €.
Tämä kiinnostelee, että mistä/missä päin tuohon hintan saa?

Soittelin itse eräälle myyjälle, jolla vielä tavaraa on: hinta 80€/heittokuutio.

Ei sinänsä pakottavaa tarvetta ole, mutta varuilta ajattelin vielä hankkia sikäli kun on saatavilla edes kohtuuhintaan.

Kiitokset vastauksista.

Glove

Jäsen
Tämähän se tilanne taitaa olla ettei enää edes saa vaikka maksaisi.

Tämä kiinnostelee, että mistä/missä päin tuohon hintan saa?

Soittelin itse eräälle myyjälle, jolla vielä tavaraa on: hinta 80€/heittokuutio.

Ei sinänsä pakottavaa tarvetta ole, mutta varuilta ajattelin vielä hankkia sikäli kun on saatavilla edes kohtuuhintaan.

Kiitokset vastauksista.
Löysin vähän halvemmankin, 68 € jos ostaa koko 7,5 kuution peräkärryllisen.

edit: onhan tässä se mahdollisuus, että hinnat ovat nousset, mutta eivät ole päivittäneet sivujaan.

Viimeksi muokattu:
4

444

Kuusipuu paskaa?

Että silleen...
On se koivuun verrattuna. Pienempi lämpöarvo. Toki kuivuu nopeammin ja on kevyempi kantaa. Eli sikäli ei täysin paskaa. Mutta rätisee ja paukkuu. Eli sikäli aika paskaa. Toki rätinä ja pauke luo tunnelmaa, eli sikäli ei täysin paskaa.
Mutta kun puhutaan kämpän lämmittämisestä, niin arvostan korkeaa lämpöarvoa enemmän kuin tunnelmaa.

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Tossa koirankävelytysreitin varrella on maaliskuusta asti lojunut pinossa noin 10-20 kuutiota koivutukkeja. Ehkä joku vielä odottelee hintojen nousua. Sen verran kieroja runkoja, ettei niistä muuhun ole kuin klapeiksi.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Tossa koirankävelytysreitin varrella on maaliskuusta asti lojunut pinossa noin 10-20 kuutiota koivutukkeja. Ehkä joku vielä odottelee hintojen nousua. Sen verran kieroja runkoja, ettei niistä muuhun ole kuin klapeiksi.
No, perskules, kun täällä meilläkin on metsäautotien varressa semmoinen pino, ei ehkä noin massiivinen, mutta pelkkää koivua - ollut jo kohta vuoden.
Aattelin soittaa UPM:lle ja kysäistä, joko ne saisi ottaa siitä talteen, pätkiä ja halkoa, etteivät lahoa kynsiin...

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tossa koirankävelytysreitin varrella on maaliskuusta asti lojunut pinossa noin 10-20 kuutiota koivutukkeja.
Metsäautotien varressa semmoinen pino, pelkkää koivua - ollut jo kohta vuoden.
Aattelin soittaa UPM:lle ja kysäistä, joko ne saisi ottaa siitä talteen, etteivät lahoa kynsiin...
Jos niiden puiden päässä lukee MO niin ne metsänomistajan puita. En tiedä mitä ne odottaa, vissiin metsänomistajan inspiraatiota tai aikaa tehdä jotain. Yleensä firmat hakee puut ajoissa jatkojalostukseen mutta ne hiton MO:t jättelee puita sinne tänne mätänemään. Näin siis täällä päin kun ajelee metsäautoteitä... isäni ja veljeni mailla esim. ;-)

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itse ostan aina löfsbergiä myös, mutta neljä kilon pakettia papuja suoraan niiden verkkokaupasta. Sieltä saa ilmaisen kotiinkuljetuksen tuolle määrälle ja hintakin on ehkä pienempi kuin marketissa.
Kiitos tästä vinkistä (= verkkokauppa+kotiinkuljetus).

Tilasin juuri ja nyt kassellaan kuinka äijän käy.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy