Tyhmien kysymysten ketju

  • 1 849 884
  • 11 237

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Frodolla ei ollut tarpeeksi voimaa käskeäkseen sormusaaveita. Sauron ei sinällään tarvinnut sormusta voittaakseen sodan. Hänellä oli enemmän sotilaita. Syy miksi Sauron halusi sormuksen itselleen oli se että suuri osa hänen voimastaan oli päätynyt osaksi sormusta joten Sauron oli heikompi kuin aiemmin. Samoin vaikka Frodo ei pystynyt käskemään nazguleja tai käyttämään sormusta niin Gandalf, Saruman, Aragorn, Elrond tai muut olisivat huomattavasti vahvempia ja pystyisivät sormuksen avulla oikeasti isoihin asioihin ja olisivat oikea uhka.
Kiitos asiallisesta vastauksesta.

Voisiko sanoa, että Sauronin sielu oli osa sormusta, viitaten siihen, että Sauron kuoli kun sormus hävitettiin? Tämä ajatus heräsi, kun muistin, ettei Gandalf halunnut edes koskea sormukseen? Oli siis Gandalfin arvion mukaan liian voimakas hänellekin.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Miksiköhän nuo nuoret meterologimiehet pitää puvussa ylintä nappia kiinni? Tiedän, että se on hyvien tapojen mukaista, mutta kun raukoilla siinä sohiessaan puristaa toisaalta ja sitten toisaalla taas…
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Miksiköhän nuo nuoret meterologimiehet pitää puvussa ylintä nappia kiinni? Tiedän, että se on hyvien tapojen mukaista, mutta kun raukoilla siinä sohiessaan puristaa toisaalta ja sitten toisaalla taas…
Juha Föhr takaisin ruutuun näyttämään miten hommat hoidetaan tyylillä!
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Influensserit kuulemma voivat ansaita hyvin mainostamalla (vaivihkaa?) mediassa erilaisia tuotteita ja palveluja.
Toisaalta jopa samat mediapalvelut voivat tarjota lisämaksusta mainoksetonta versiota tuotteestaan.
Ristiriita?
 

JoMe84

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers & 76ers. ManU. Pioneer DJ
Miksi kärpäset löytää sisälle pienestäkin koloista, mutta ulos ei sitten millään vaikka olis ovet ja ikkunat selällään? Saatana.
 
Miksi kärpäset löytää sisälle pienestäkin koloista, mutta ulos ei sitten millään vaikka olis ovet ja ikkunat selällään? Saatana.
Roskat ja biojäte houkuttelevat kärpäsiä, kannattaa myös siivota säännöllisesti. Ruokatavarat pois näkyviltä. Ulkona raittiissa ilmassa näitä esiintyy vähemmän.
 
K

Kiekkokatsoja

Se olisi niinkuin vuoden viimeinen kesähelle viikonloppu, alkaen huomenna.
Miten meinaat viettää sen?
Itse olen mahdollisimman paljon ulkona. Kenties yksi kaljottelupäivä vielä.
Nuku ulkona viikonloppukin olisi. Tuskin nukun, nukutko sinä?
 

Glove

Jäsen
Se olisi niinkuin vuoden viimeinen kesähelle viikonloppu, alkaen huomenna.
Miten meinaat viettää sen?
Itse olen mahdollisimman paljon ulkona. Kenties yksi kaljottelupäivä vielä.
Nuku ulkona viikonloppukin olisi. Tuskin nukun, nukutko sinä?
En ole vielä suunnitellut ja tuskin suunnitelenkaan. Teen ex-tempore mitä nyt mieleen juolahtaa. Ulkona en aio nukkua. AInakin la-su yönä siihen tarvisi teltan kun tänne povaillaan sadetta. Ja retkeilytelttaa minulla ei ole.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Se olisi niinkuin vuoden viimeinen kesähelle viikonloppu, alkaen huomenna.
Miten meinaat viettää sen?
Itse olen mahdollisimman paljon ulkona. Kenties yksi kaljottelupäivä vielä.
Nuku ulkona viikonloppukin olisi. Tuskin nukun, nukutko sinä?

Ehkä käyn kesän viimeisiä kertoja jäätelöllä tai pehmiksellä torilla. Myös makkaran grillausta voi olla ohjelmassa vielä tulevana viikonloppuna. Lisäksi huomenna perjantaina on Hämeenlinnassa taiteiden yö-tapahtuma. Paljon ilmaistapahtumaakin ympäri kaupunkia, ehkä osallistun itsekin tapahtumaan.

Mitään tämän suurempaa suunnitelmaa ei ole kesän viimeiselle viikonlopulle tiedossa. Kotona olen. Ulkona saatan viettää aikaa, nyt vielä kun on tosiaan lämpimiä kelejä luvassa. Ulkona en nuku koska siihen ei oikein ole minulla edes mahdollisuutta.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Se olisi niinkuin vuoden viimeinen kesähelle viikonloppu, alkaen huomenna.
Miten meinaat viettää sen?
Itse olen mahdollisimman paljon ulkona. Kenties yksi kaljottelupäivä vielä.
Nuku ulkona viikonloppukin olisi. Tuskin nukun, nukutko sinä?
Lähden kaverin kanssa mökille. Tuskin nukutaan ulkona.

Alkoholia ei meillä kulu. Saunakaljassa saattaa ehkä tilkka olla.
Ruokaa, saunomista, uimista, rentoutumista. Varmaan käydään hakemassa mustikkaa metsästä ja tsekkaamassa josko puolukat kypsyisi. Sieniä lienee turha edes kuvitella, taitaa olla siltä osin koko syksy vähän heikkoa.
 
Viimeksi muokattu:

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Se olisi niinkuin vuoden viimeinen kesähelle viikonloppu, alkaen huomenna.
Miten meinaat viettää sen?
Itse olen mahdollisimman paljon ulkona. Kenties yksi kaljottelupäivä vielä.
Nuku ulkona viikonloppukin olisi. Tuskin nukun, nukutko sinä?
Saas ny nähdä, millainen "helle" meillä täällä Savossa on?
Enemmänkin toivon tyyniä iltoja, että olisi mielenkiintoa mennä tuohon kotilahdelle narraamaan ahvenia jigillä.
Tietysti, kun tässä järvenrannassa asutaan, niin rantasauna lämpiää varmasti joka ilta viikonloppuna ja uimassa voi käydä milloin vain, vaikka heti koirien aamulenkin jälkeen.
Ulkona nukkumista ei ole tullut juuri harrastettua, vaikka tuossa rannassa olisi hirsilaavukin nuotiopaikkoineen - laavussa nukkuminen olisi kovin nostalgista, tulisi nuoruus mieleen.
Lähtökohtaisesti odotusarvona on hyvää itse tehtyä ruokaa osin puutarhan, järven ja metsän antimista, ehkä hieman viiniäkin sekä kiireetöntä yhdessäoloa vaimon ja koirien kanssa
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Se olisi niinkuin vuoden viimeinen kesähelle viikonloppu, alkaen huomenna.
Miten meinaat viettää sen?
Itse olen mahdollisimman paljon ulkona. Kenties yksi kaljottelupäivä vielä.
Nuku ulkona viikonloppukin olisi. Tuskin nukun, nukutko sinä?
Samalla tavalla kuin muutkin päivät. Sisätiloissa, ei jaksa edes kaljaa varmaan juoda.
 
K

Kiekkokatsoja

Onko teilläpäin tuo sääennuste kesällä mennyt kohdalleen, vaiko perseelleen?
Kovasti on ollut vaihtelua osumissa, sielläpäin missä olen itse ollut.
Esim. Eilen ja tänään piti olla kirkas auringonpaiste 0/8, mutta on pilvistä 8/8.

Päätin kuitenkin hypätä mp:n selkään, ja käydä kesän viimeisen pikkureissun. Jospa tuo taivaskin aukenisi.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Onko tosiaan niin, ettei facen taustakuvaksi voi valita muuta kuvaa kuin sellaisen minkä on facessa jakanut?

Kovin yritin vaihtaa taustaa, mutta valittavana on viimeaikaiset ja kuva-albumit. Molemmissa vain mitä olen joskus faceen laittanut.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko tosiaan niin, ettei facen taustakuvaksi voi valita muuta kuvaa kuin sellaisen minkä on facessa jakanut?

Kovin yritin vaihtaa taustaa, mutta valittavana on viimeaikaiset ja kuva-albumit. Molemmissa vain mitä olen joskus faceen laittanut.
Pystyy siinä lataamaan uudenkin kuvan.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Apin kautta kun meni niin helppo juttu. Yritys oli selaimella, siellä ei antanut.
Android+Chrome ja Mac+Firefox yhdistelmissä selaimellakin toimii... Oisko Ipuhelimessa jotain rajoituksia
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
@vetti Kyllä ainakin minun tietokoneeni (windows ja chrome selain) antaa vaihtoehdoksi ladata kuvan (ohessa kuva). Kännyköiden selainversio facesta muistaakseni mennyt rikki jo vuosia sitten.
 

Liitteet

  • facekuva.jpg
    facekuva.jpg
    26,8 KB · kertaa luettu: 78
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös