Roskat ja biojäte houkuttelevat kärpäsiä, kannattaa myös siivota säännöllisesti. Ruokatavarat pois näkyviltä. Ulkona raittiissa ilmassa näitä esiintyy vähemmän.Miksi kärpäset löytää sisälle pienestäkin koloista, mutta ulos ei sitten millään vaikka olis ovet ja ikkunat selällään? Saatana.
En ole vielä suunnitellut ja tuskin suunnitelenkaan. Teen ex-tempore mitä nyt mieleen juolahtaa. Ulkona en aio nukkua. AInakin la-su yönä siihen tarvisi teltan kun tänne povaillaan sadetta. Ja retkeilytelttaa minulla ei ole.Se olisi niinkuin vuoden viimeinen kesähelle viikonloppu, alkaen huomenna.
Miten meinaat viettää sen?
Itse olen mahdollisimman paljon ulkona. Kenties yksi kaljottelupäivä vielä.
Nuku ulkona viikonloppukin olisi. Tuskin nukun, nukutko sinä?
Se olisi niinkuin vuoden viimeinen kesähelle viikonloppu, alkaen huomenna.
Lähden kaverin kanssa mökille. Tuskin nukutaan ulkona.Se olisi niinkuin vuoden viimeinen kesähelle viikonloppu, alkaen huomenna.
Saas ny nähdä, millainen "helle" meillä täällä Savossa on?Se olisi niinkuin vuoden viimeinen kesähelle viikonloppu, alkaen huomenna.
Samalla tavalla kuin muutkin päivät. Sisätiloissa, ei jaksa edes kaljaa varmaan juoda.Se olisi niinkuin vuoden viimeinen kesähelle viikonloppu, alkaen huomenna.
Pystyy siinä lataamaan uudenkin kuvan.Onko tosiaan niin, ettei facen taustakuvaksi voi valita muuta kuvaa kuin sellaisen minkä on facessa jakanut?
Kovin yritin vaihtaa taustaa, mutta valittavana on viimeaikaiset ja kuva-albumit. Molemmissa vain mitä olen joskus faceen laittanut.
Apin kautta kun meni niin helppo juttu. Yritys oli selaimella, siellä ei antanut.Pystyy siinä lataamaan uudenkin kuvan.
Android+Chrome ja Mac+Firefox yhdistelmissä selaimellakin toimii... Oisko Ipuhelimessa jotain rajoituksiaApin kautta kun meni niin helppo juttu. Yritys oli selaimella, siellä ei antanut.
MacBook näköjään ei futaa. Kokeilin Safarilla ja Chromella. Firefoxia en testannut. Aiemmin ei ongelmia, nyt oli. No, homma hoidettu.Android+Chrome ja Mac+Firefox yhdistelmissä selaimellakin toimii... Oisko Ipuhelimessa jotain rajoituksia
Jos auto on hankittu osamaksusopimuksella autoliikkeen kanssa, maksueriä on vielä jäljellä + loppumaksu, ja haluaa luopua autosta.. Onko se mahdollista, ja miten?
Luopua, eli esim. Myydä auto liikkeeseen takaisin siten, että maksuerien maksuvelvollisuus loppuu.
@vilperi
Usein myös kadumme, mutta ei niitä liikaa kannata jäädä miettimään.
Olenkohan minä edes tehnyt muuta?Teettekö te koskaan virheitä elämässä? Ehkä teette ja kadutte niitä?
Mulla oli aikanaan kollega, joka ei kuulemma koskaan tehnyt omien sanojensa mukaan virheitä. Ja sitä hän muisti kertoa joka paikan tullen. Aina kun jotain oli tapahtunut, se oli oikeastaan ”jonkun muun” syy. Yleensä muisti kyllä myös välittömästi nimetä tämän jonkun muun. No, tämä kyseinen kollega potkittiin ulos (tai tarkemmin maksettiin ulos, ettei tarvinnut käydä yt-prosessia läpi), koska oli aivan helvetin toksinen persoona. Hän teki jatkuvasti ”ylitöitä” ja huusi kovaan ääneen, kuinka aika ei vain riitä kaikkeen ja kuinka kukaan ei ole yhtä ahkera kuin hän. Hänen työnsä nakitettiin aluksi kahdelle muulle kollegalle, jotka suoriutuivat näistä hommista otona. Ja niitä virheitä, joita tämä ex-kollega ei koskaan tehnyt, selviteltiin ja korjailtiin vielä kaksi vuotta myöhemmin, otona nekin.@vilperi
Aivan varmasti teen virheitä. Kaikki me teemme. Usein myös kadumme, mutta ei niitä liikaa kannata jäädä miettimään.
Opiksi kannattaa tietenkin ottaa, ei kovin montaa kertaa samoja mokia kannata tehdä.
Ja kyllä, luotan parempaan huomiseen.