SiideriäMitä juomaa on homovissy?
LiigaLIVE.net kirjoitti:Lukko - Radio Ramona - Rauma 93.3MHz Lappi 97.3MHz
Olenko mä missannut jotain oleellista?
Lappi? Se poronhoitoalue?
On se nykyisin osa Raumaa, joten tämä Lappi lasketaan taajamaksi.Kyseessä on Rauman itäpuolella sijaitseva pieni kunta. Vai onko se osa Raumaa?
Juustomestari(at)yahoo.com. Lähteenä Jarlan omat sivut: http://www.tuonpuoleinen.com/pertti/index.htmMihin osoitteeseen voin lähettää sähköpostia Pertti Jarlalle, eli Fingerporin luojalle. Nyt olisi huippuidea sarjakuvalle!
Mistä jääpuikot syntyvät? Onko joissain taloissa seinän ja katon rajassa huonot eristeet ja karkaava lämpö sulattaa lunta josta ulkona pakkasessa muodostuu jääpuikko?
Lisäksi mietin, että keksinkö tuon itse vai olenko vain kuullut sen jostain. Järkevä selitys tuo kuitenkin olisi.
Kuinka paljon bussikuski saa ottaa kyytiin porukkaa? Jos paikkoja on vaikka 50, onko se ehdoton raja vai saako kuski itse päättää määrän? Ja jatkokysymys, jos bussi on täynnä ja joku ei-penkillinen ihminen loukkaantuu kolarissa, onko vastuu bussifirmalla?
Kyytiin SAA ottaa tasan sen verran ihmisiä kuin bussissa on istuimia.
KardinaalimunausMistä juontaa alkunsa sana kardinaalimunaus?
Kuljettaja vastaa aina lastista, oli kyseessä sitten tavaraa tai ihmisiä.Kuinka paljon bussikuski saa ottaa kyytiin porukkaa? Jos paikkoja on vaikka 50, onko se ehdoton raja vai saako kuski itse päättää määrän? Ja jatkokysymys, jos bussi on täynnä ja joku ei-penkillinen ihminen loukkaantuu kolarissa, onko vastuu bussifirmalla?
Jos on lähes varma vatsataudin tarttumisesta, niin kannattaako vähentää syömistä tai olla syömättä jo nyt? Kammoan oksentamista ja jos vatsa on tyhjä tai siellä on pelkkää nestettä, niin selviääkö helpommalla tai jopa oksentamatta?
Jos on lähes varma vatsataudin tarttumisesta, niin kannattaako vähentää syömistä tai olla syömättä jo nyt? Kammoan oksentamista ja jos vatsa on tyhjä tai siellä on pelkkää nestettä, niin selviääkö helpommalla tai jopa oksentamatta?
Azul, tämmösenä vähän simppelimpänä jannuna tarvii kysyä, että tarkoittaako allekirjoituksesi "olen kaiken nussimisen kuningatar"?
Azul, tämmösenä vähän simppelimpänä jannuna tarvii kysyä, että tarkoittaako allekirjoituksesi "olen kaiken nussimisen kuningatar"?
No ei varsinaisesti, kyllä taustalla on se perinteinen tarina. Iskä kantoi mua metsässä jenkkikassissa, eikä nostanut kantojen tai kivien kohdalla ylös. Syytön mä siihen olen.Kanada!
Simon rakkaani, pudottiko äitis sut turhan monta kertaa pää edellä lattialle? Tahallaan?
Löytyisköhän jostain listaa, mistä käy ilmi liigahalleissa myytävien oluttuoppien hinnat?