Joku kukkahattu tulee raportoimaan tämän viestin rasistisena.No sehän on sitä mustinta paskaa. Musta paska on aina pahempi kuin vaalea.
Vähemmästäkin on Turengin perunakellarista langetettu kuukauden bännejä.
Joku kukkahattu tulee raportoimaan tämän viestin rasistisena.No sehän on sitä mustinta paskaa. Musta paska on aina pahempi kuin vaalea.
Mine olla rassisti. Mine myönnä. Mine otta bänni. Se ei olla üllatus.Joku kukkahattu tulee raportoimaan tämän viestin rasistisena.
Vähemmästäkin on Turengin perunakellarista langetettu kuukauden bännejä.
Tosiaan -91 kotikisoissa taidettiin lanseerata, niinkuin @Stevie kertoi. Muistan sitä ennen kuulleeni saman rallin Håkan Loobista, siitä ei ole tietoa miksi ja milloin se on lanseerattu, mutta omien muistikuvieni mukaan Mats Sundin on vain cover versio.Minä vuonna lanserattiin koko kansaan tarttunut ralli "Mats Sundin är homosexuel"? Mä luulin että -95, mutta eihän Mats silloin ollut joukkueessa. Onko tovereilla tästä muistikuvia? Oliko se sitten -98 Naganon kisojen aikaan?
Ensinnäkin kyse ei ole pahuudesta tai tapauksesta vaan kansanomaisesta (rahvaanomaisesta) määritelmästä yleensä. Ymmärtäisin tämän semihulluutena (kylähullut tms.)Kuinka paha tapaus on "latva B kakkonen?"
Joo, mullahan on hullun paperit ja DS4.Ensinnäkin kyse ei ole pahuudesta tai tapauksesta vaan kansanomaisesta (rahvaanomaisesta) määritelmästä yleensä. Ymmärtäisin tämän semihulluutena (kylähullut tms.)
Joskus olen kuullut tätä käytettävän mm. Citroen DS4-omistajista - mutta pois se minusta.
En minäkäään muista, että miksi Håkan Loobista tuota rallateltiin, mutta näin tapahtui tosiaan jo 80-luvun puolella.Tosiaan -91 kotikisoissa taidettiin lanseerata, niinkuin @Stevie kertoi. Muistan sitä ennen kuulleeni saman rallin Håkan Loobista, siitä ei ole tietoa miksi ja milloin se on lanseerattu, mutta omien muistikuvieni mukaan Mats Sundin on vain cover versio.
Tosiaan -91 kotikisoissa taidettiin lanseerata, niinkuin @Stevie kertoi. Muistan sitä ennen kuulleeni saman rallin Håkan Loobista, siitä ei ole tietoa miksi ja milloin se on lanseerattu, mutta omien muistikuvieni mukaan Mats Sundin on vain cover versio.
Meillä oli komppaniassa yksi erittäin tyypillinen sellainen. Sille oli skappareiden todella vaikea löytää palveluspaikkaa. Esimerkiksi rantasaunan lämmittäjänä epäonnistui surkeasti. Lopulta homma löytyi, polkupyörämekaanikon ("pinnan") apulainen. Tehtävä kehiteltiin juuri häntä varten.Kuinka paha tapaus on "latva B kakkonen?"
Polkupyörämekaanikko on kyllä pumppuluumu eikä mikään pinna.Meillä oli komppaniassa yksi erittäin tyypillinen sellainen. Sille oli skappareiden todella vaikea löytää palveluspaikkaa. Esimerkiksi rantasaunan lämmittäjänä epäonnistui surkeasti. Lopulta homma löytyi, polkupyörämekaanikon ("pinnan") apulainen.
Onko jossain huumoriohjelmassa koskaan ollut sketsiä, jossa "tähtisuunnittelija" on stailannut asunnon tai ihmisen, ja tuloksen paljastuttua asiakas on täysin järkyttynyt, ja haukkuu "tähtisuunnittelijan" pystyyn?
PystyvätTunnistavatko koirat omistajansa äänen näiden kutsuessa lemmikkiään nimeltä? Entä jos kaksi eri omistajaa on antanut sattumalta koirilleen täsmälleen samat nimet ja sattuvat liikkumaan koiriensa kanssa samassa koiratarhassa, niin pystyvätkö koirat erottamaan, kuka on niiden oikea omistaja, kun niitä kutsutaan nimeltä?
Todennäköisesti pystyvät, mutta varma en ole. Koirat tunnistavat isäntänsä tai emäntänsä ensisijaisesti hajun perusteella. Toki kuulokin niillä on hyvä, ja ainakin meidän hauvat tunnistavat moottorin äänestä tuliko parkkipaikalle meidän vai naapurin auto. Samoin pihaportin avaamisäänestä tietävät onko tulossa vieras vai kotiväkeä.Tunnistavatko koirat omistajansa äänen näiden kutsuessa lemmikkiään nimeltä? Entä jos kaksi eri omistajaa on antanut sattumalta koirilleen täsmälleen samat nimet ja sattuvat liikkumaan koiriensa kanssa samassa koiratarhassa, niin pystyvätkö koirat erottamaan, kuka on niiden oikea omistaja, kun niitä kutsutaan nimeltä?
Tunnistavatko koirat omistajansa äänen näiden kutsuessa lemmikkiään nimeltä? Entä jos kaksi eri omistajaa on antanut sattumalta koirilleen täsmälleen samat nimet ja sattuvat liikkumaan koiriensa kanssa samassa koiratarhassa, niin pystyvätkö koirat erottamaan, kuka on niiden oikea omistaja, kun niitä kutsutaan nimeltä?
Mutun ja kokemuksen kautta väittäisin, että koira tunnistaa kutsun (nimi tai muu sana) ensisijaisesti tutun äänensävyn perusteella. Koiran koulutushan perustuu ehdollistamiseen: koira ei minun mielestäni "ymmärrä" sanoja, vaan minkä tahansa sanan voi liittää mihin tahansa haluttuun koiran toimintaan. Toki on mukavampi ajatella, että koira tunnistaa "nimensä".Todennäköisesti pystyvät, mutta varma en ole. Koirat tunnistavat isäntänsä tai emäntänsä ensisijaisesti hajun perusteella. Toki kuulokin niillä on hyvä, ja ainakin meidän hauvat tunnistavat moottorin äänestä tuliko parkkipaikalle meidän vai naapurin auto. Samoin pihaportin avaamisäänestä tietävät onko tulossa vieras vai kotiväkeä.
Kimi Räikkösen koira on varmaan tosi kiitollinen ja isäntäänsä kiintynyt tuolla perusteella.Minulle on avautunut sellainen äänenkäyttöön liittyvä asia, millä tuntuu olevan erittäin suuri merkitys koiran (ja lopulta koiranomistajan) kannalta: käyttäkää kiittämiseen korkeita ääniä, jopa falsettia ja olkaa oikeasti innostuneita kun koira tekee sitä mitä haluatte ja onnistuu tekemisessään
Kimin narina ei täytä tuota ehtoa. Kukaan ei ehdollistuisi moiseen paitsi jotkin aviomiehet.Kimi Räikkösen koira on varmaan tosi kiitollinen ja isäntäänsä kiintynyt tuolla perusteella.
Ei nyt ihan täysin kuvaukseen menevä, mutta South Parkin jaksossa "White People Renovating Houses" ainakin väännettiin näistä ohjelmista huumoria.Onko jossain huumoriohjelmassa koskaan ollut sketsiä, jossa "tähtisuunnittelija" on stailannut asunnon tai ihmisen, ja tuloksen paljastuttua asiakas on täysin järkyttynyt, ja haukkuu "tähtisuunnittelijan" pystyyn?
Pitää tehdä hakemus jossa on joku esimerkkiviesti tms. Ei todellakaan anneta palstalle pääsyä lähellekään kaikille.Tiedättekö muuten onko tänne palstalle kuinka tiukat pääsyvaatimukset? Siis niin että kuinka helpolla tänne saa oman nimimerkin? Aloin nyt vasta miettimään. Ja kuinka pysyvä se nimimerkki sitten on? Onko todella niin että sitä ei saa kuin kerran edes vaihtaa?
Ja pääsyvaatimukset niin kovat että roskaväki tänne ei pääse? Ja täytyy olla skarpissa kunnossa että tänne kirjoittamaan pääsee? En minä tiedä. Mietin yhtäkkiä vain. Vastatkaa minulle, kiitos.
Palstan lukeminenkin toimii kätevämmin rekisteröityneelle. Toki voivathan ne olla myös keksittyjä tilejä nostamaan palstan mainetta.Itse olen tuota ihmetellyt että miksi palstalla on tuhansia jäseniä jotka ei ole ikinä kirjoittaneet mitään? Sieltä suunnalta kannattaisi alkaa siistiminen.
Palstan lukeminenkin toimii kätevämmin rekisteröityneelle. Toki voivathan ne olla myös keksittyjä tilejä nostamaan palstan mainetta.