Tyhmien kysymysten ketju

  • 1 851 246
  • 11 238

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Onko jossain huumoriohjelmassa koskaan ollut sketsiä, jossa "tähtisuunnittelija" on stailannut asunnon tai ihmisen, ja tuloksen paljastuttua asiakas on täysin järkyttynyt, ja haukkuu "tähtisuunnittelijan" pystyyn?
Ei nyt ihan täysin kuvaukseen menevä, mutta South Parkin jaksossa "White People Renovating Houses" ainakin väännettiin näistä ohjelmista huumoria.



 

Ulos T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko kotimaassa +suomalaiset maailmalla +Kärpät
Tiedättekö muuten onko tänne palstalle kuinka tiukat pääsyvaatimukset? Siis niin että kuinka helpolla tänne saa oman nimimerkin? Aloin nyt vasta miettimään. Ja kuinka pysyvä se nimimerkki sitten on? Onko todella niin että sitä ei saa kuin kerran edes vaihtaa?

Ja pääsyvaatimukset niin kovat että roskaväki tänne ei pääse? Ja täytyy olla skarpissa kunnossa että tänne kirjoittamaan pääsee? En minä tiedä. Mietin yhtäkkiä vain. Vastatkaa minulle, kiitos.
Pitää tehdä hakemus jossa on joku esimerkkiviesti tms. Ei todellakaan anneta palstalle pääsyä lähellekään kaikille.

Itse olen tuota ihmetellyt että miksi palstalla on tuhansia jäseniä jotka ei ole ikinä kirjoittaneet mitään? Sieltä suunnalta kannattaisi alkaa siistiminen.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse olen tuota ihmetellyt että miksi palstalla on tuhansia jäseniä jotka ei ole ikinä kirjoittaneet mitään? Sieltä suunnalta kannattaisi alkaa siistiminen.
Palstan lukeminenkin toimii kätevämmin rekisteröityneelle. Toki voivathan ne olla myös keksittyjä tilejä nostamaan palstan mainetta.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olenko ainoa, joka aina näkee noissa pelikieltoilmoituksissa olevassa kuviossa henkilön sellainen stereotypinen kiinalaishattu päässään? Katsoo niin kuin vasemmalle päin pää ylöspäin kenossa.
 

Liitteet

  • hattu.JPG
    hattu.JPG
    9 KB · kertaa luettu: 98

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Mikä on tuon Inez tv:n tarkoitus ja mikä on sen vaaleatukkaisen miesjuontajan nimi? Tämähän ei heidän omilta sivuilta selviä. On nimittäin niin vitun ärsyttävää paskaa että meinasi äsken lähteä televisio pihalle. Tuollaisella sonnalla tuskin aktivoidaan nuorten maanpuolustustahtoa, ilmeisesti joku vasemmistoliiton oma kanava.
 

jäämies-70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Die Mannschaft
Aamun kahvipöytäkeskustelussa tuli tällainen asia esiin.
Kuka naispuolinen juontaja joutui ”jättämään” työnsä Pikkukakkosesta?
Syynä oli naisväen pahastuminen ja miesten kasvanut kiinnostus lastenohjelmien katseluun lasten kanssa.
Muistikuvissa pyöri itsellä Silja Sillanpää mutta ei ole ilmeisesti oikea vastaus?
Auttakaa!
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Aamun kahvipöytäkeskustelussa tuli tällainen asia esiin.
Kuka naispuolinen juontaja joutui ”jättämään” työnsä Pikkukakkosesta?
Syynä oli naisväen pahastuminen ja miesten kasvanut kiinnostus lastenohjelmien katseluun lasten kanssa.
Muistikuvissa pyöri itsellä Silja Sillanpää mutta ei ole ilmeisesti oikea vastaus?
Auttakaa!
Oliskohan Senja Meriläinen? Itse aikoinaan tuli kanssa katsottua aktiivisesti lasten kanssa pikku kakkosta. Erityisesti tiistaisin tai keskiviikkoisin…
 

Liitteet

  • B96AD277-99BB-44BE-A97B-DA602946B4D8.jpeg
    B96AD277-99BB-44BE-A97B-DA602946B4D8.jpeg
    519,4 KB · kertaa luettu: 190
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Onko pullonkorkki saanut nimensä korkkimateriaalista, vai korkkimateriaali pullonkorkista?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tuossa taannoin ohitin saksalaisissa kilvissä olevan valkoisen Volkswagenin katumaasturin. Samainen auto ohitti myöhemmin minut. Auton molemmissa kyljissä oli tarrat joissa luki "Automaattinen kameravalvonta" (vissiin samma på svenska). Ihmettelin vaan että miksi...? En ole koskaan aiemmin nähnyt lappuja joissa kerrotaan kameravalvonnasta autossa.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tuossa taannoin ohitin saksalaisissa kilvissä olevan valkoisen Volkswagenin katumaasturin. Samainen auto ohitti myöhemmin minut. Auton molemmissa kyljissä oli tarrat joissa luki "Automaattinen kameravalvonta" (vissiin samma på svenska). Ihmettelin vaan että miksi...? En ole koskaan aiemmin nähnyt lappuja joissa kerrotaan kameravalvonnasta autossa.
Lisätään tyhmään kysymykseen toinen tyhmä kysymys: miksi tuo oli saksalaisissa kilvissä?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kuinka moni oikeasti pesee kätensä joka kerta ohjeitten mukaan? En minä ainakaan...

Poista sormukset, korut ja kellot pesun (ja ruoanlaiton) ajaksi
Kostuta kädet lämpimällä vedellä ja ota käsiin nestesaippuaa. Hiero kämmeniä yhteen noin 20 sekuntia
Pese huolellisesti myös kämmenien selkäpuolet, sivustat, ranteet, sormien välit sekä kynsien ja sormuksien alustat
Huuhtele kädet puhtaiksi. Kuivaa kädet huolellisesti puhtaaseen kertakäyttöiseen käsipyyhkeeseen tai kangaspyyhkeeseen. Sulje hana siten, että suojaat puhtaita käsiä esimerkiksi käsipyyhkeellä.
 

Glove

Jäsen
Kuinka moni oikeasti pesee kätensä joka kerta ohjeitten mukaan? En minä ainakaan...

Poista sormukset, korut ja kellot pesun (ja ruoanlaiton) ajaksi
Kostuta kädet lämpimällä vedellä ja ota käsiin nestesaippuaa. Hiero kämmeniä yhteen noin 20 sekuntia
Pese huolellisesti myös kämmenien selkäpuolet, sivustat, ranteet, sormien välit sekä kynsien ja sormuksien alustat
Huuhtele kädet puhtaiksi. Kuivaa kädet huolellisesti puhtaaseen kertakäyttöiseen käsipyyhkeeseen tai kangaspyyhkeeseen. Sulje hana siten, että suojaat puhtaita käsiä esimerkiksi käsipyyhkeellä.
Onpas tuohonkin keksitty pitkät ja monimutkaiset ohjeet. 122 H 63 haupitsinkin saa ampumakuntoon vähemmillä ohjeilla.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Täällä Jatkiksessakin näkee joskus / toisinaan viestejä, joissa on vain lainattu aiempi, jonkun muun kirjoittama viesti ilman omaa sisältöä. Mikä näissä on ideana?

Alkuun luulin näiden olevan vain vahinkoja, mutta niitä näkyy kohtuullisen usein. Vai olenko todellakin vain setämies joka ei tajuu?
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Täällä Jatkiksessakin näkee joskus / toisinaan viestejä, joissa on vain lainattu aiempi, jonkun muun kirjoittama viesti ilman omaa sisältöä. Mikä näissä on ideana?

Alkuun luulin näiden olevan vain vahinkoja, mutta niitä näkyy kohtuullisen usein. Vai olenko todellakin vain setämies joka ei tajuu?
Aika usein noissa näkyy se viesti kirjoitettuna toisen lainauksen sisälle vahingossa.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Aika usein noissa näkyy se viesti kirjoitettuna toisen lainauksen sisälle vahingossa.
Niitäkin on tietenkin tullut eteen. Tällä kertaa en tarkoita niitä, ne bongaa kyllä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Minulla on vanhoja Aku Ankkoja. Joissakin niistä nukkumista kuvaillaan jotenkin seuraavasti: Zzzzzz...

Nykymaailmassa Z-kirjain vastaa jotakuinkin hakaristiä.

Poltanko Aku Ankat, vaiko hautaan kukkapenkkiin, jottei synny pienhiukkaspäästöjä?
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Minulla on vanhoja Aku Ankkoja. Joissakin niistä nukkumista kuvaillaan jotenkin seuraavasti: Zzzzzz...

Nykymaailmassa Z-kirjain vastaa jotakuinkin hakaristiä.

Poltanko Aku Ankat, vaiko hautaan kukkapenkkiin, jottei synny pienhiukkaspäästöjä?
Ankkojen polttaminen on mielestäni rikos. Nimimerkillä 153 gigaa Ankkoja digitaalisessa muodossa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: ace

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ryhdynkö natsiksi ja rasistiksi vai eroanko vaimostani, joka on nostanut esiin mahdollisuuden tarjota väliaikaista majoitusta ukrainalaiselle äidille ja hänen lapsilleen?

Taitaa olla väärä ketju - joskin asetelma on hieman tyhmä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mistähän voisi hakea korvauksia "kivusta ja särystä" kun meidän jumppaohjaaja on Tuisku- ja Cheekfani? Tai jos ei fani niin tykkää vetää jumppia niiden tahtiin... ;-)

Mun hauis on mun bisnes
Mun pohkeet on mun bisnes
Mun sixpack on mun bisnes
Mun perse on mun
Bisnes


 
Viimeksi muokattu:

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuleeko lipputangon olla valkoinen? Vai onko jossakin jonkun muun värinen olemassa?

Kaikenlaista sitä pyörii lauantai-iltana mielessä ;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös