K
Kiekkokatsoja
Yksi nuori nainen mainitsi sellaista, eräässä keskusteluohjelmassa.Jaa, millä tavalla se on rasistinen? En ole mitään nenäpäiväjuttuja nähnyt niin en tiedä
Yksi nuori nainen mainitsi sellaista, eräässä keskusteluohjelmassa.Jaa, millä tavalla se on rasistinen? En ole mitään nenäpäiväjuttuja nähnyt niin en tiedä
On tää kyllä menny kummaksi kun jo Ylekin on rasistinen.Yksi nuori nainen mainitsi sellaista, eräässä keskusteluohjelmassa.
Lopettaakohan yleisradio nenäpäivä ohjelman, nyt kun ainakin yksi ihminen on sen telkussa todennut rasistiseksi? ja yle pyytää anteeksi?
Jos oikein ymmärsin, niin kehitysmaita on autettava auttamaan itse itseään. Konkretiaa ei tuotu esille.Eikö kehitysapu ole myös rasistinen tämän woke-jengin silmissä? Varmaan sekin tulisi lopettaa…
Tilanteen hallitsemattomuus johti turvattomuuden tunteeseen. Keskustelu oli menossa suuntaan, jossa nuori nainen ei olisi saanut sanella keskustelun sääntöjä. Kyse on termien määrittämisestä: joka saa määrittää termien merkityksen on voittanut jo puolet keskustelusta. Mies meni alueelle, jossa sitä n-termiä (ja sen käyttöä) määritettiin toisella tavalla kuin nainen olisi halunnut. Keskusteluun osallistunut mies määritteli n-sanaa asiallisesti ja naisen kannalta uhkaavasti siten, että naisen vastaus omalla määrityksellä olisi ollut umpikuja. Nainen varmasti myös tiedosti, ettei hänellä ole asiallisessa argumentoinnissa mitään jakoa sanavalmista emeritusproffaa vastaan. Niinpä nainen teki tähän peliin lätkätermejä käyttäen "uudet jaot". Pakotie löytyi uhriutumisesta. Karrikoiden voisi tilanteen tiivistää seuraavasti: Keskustelu uhkasi mennä asialliseksi, jota Woke-ihminen ei missään tapauksessa halunnut.Nuori nainen tunsi itsensä turvattomaksi, kun vanhempi mies tv studiossa kertoi esimerkki kertomustaan. Mies vertaili kertomuksessaan epäsopivan n alkuisen sanan merkitystä.
Ymmärsitkö sinä, miten tuossa tilanteessa voi kokea itsensä turvattomasti?
Onko sanan turvattomuus merkitys muuttunut, tai aikaisempaa laajempi?
Miten tämä menikään. Jotkut syövät jotain maitorahkaa silloin kun terveellistävät ruokavaliotaan, mikäli oikein muistan? Minullakin on tuossa nyt sotkettuna banaania ja maitorahkaa sekaisin. Mutta ounastelen että ilman sokeriahan tuo on varmaan melko irvistämäänkin pistävä makuyhdistelmä? Mutta eihän kai sokeri erikseen lisättynä kuulu terveelliseen välipalaan?
Sittenhän meitä on kaksi. Siitä voisi kehittää kivan harrasteen, kaikkiin mielenosoituksiin ja rähinöitiin mukaan. Jos on kaksi kilpailevaa ryhmää liikekannalla, vaihtaa puolta kesken kiivaimman kähinän sille puolelle joka vaikuttaisi olevan voitolla, mielenosoitusten glory hunter.Ei ole tullut oltua koskaan mielenosoituksessa. Eikä niitä kai täällä pohjoisessa paljoa järjestetäkään. Tai mistä minä sen tietäisin kun en harrasta miekkareita.
Missä olisi hyvä ohje siitä, mitä räppärien tms. viuhtomat käsi- ja sormimerkit tarkoittavat?
Kysymys meni väärään ketjuun, tyhmien kysymysten ketjuun oli tarkoitettu.Viittomakieliset - Kuurojen Liitto
Viittomakieliset voivat olla kuuroja, huonokuuloisia tai kuulevia. Kuuroutta voidaan määritellä monesta eri näkökulmasta, mutta kuurot itse pitävät itseään ensisijaisesti kieli- ja kulttuurivähemmistönä, viittomakielisinä. Ketkä ovat viittomakielisiä? Viittomakielisistä osa oppii viittomakielen...kuurojenliitto.fi
Minä olen, kerran. Opiskeluaikoina sain sähköpostiini viestiä, että olisi mielenosoitus silloin ja silloin. Menin ihan vaan huvikseni. Oli siellä muutamia satoja ihmisiä. Irakin sota oli alkamassa maaliskuussa 2003. Siellä sit lopuksi joku Lähi-Idän mies poltti USA:n lipun, katselin 5 m päästä ja poliisi videoi sen.Ei ole tullut oltua koskaan mielenosoituksessa. Eikä niitä kai täällä pohjoisessa paljoa järjestetäkään. Tai mistä minä sen tietäisin kun en harrasta miekkareita.
Missä olisi hyvä ohje siitä, mitä räppärien tms. viuhtomat käsi- ja sormimerkit tarkoittavat?
KAapin ylähyllyllä. Sieltä ainakin löysin omani.Hei, missä on mun joulupaperirullat? Nyt olisi virtaa työnnellä pakettia paperin sisään.
No siellä just piti olla. Mut ei olekaan. Ehkä kesällä päätin, että joululahjat on peruttu, ja hävitin vanhat..?KAapin ylähyllyllä. Sieltä ainakin löysin omani.