euron kolikko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Philadelphia Flyers
Kuka on Mad Dog? Google ei auttanut. Olisi hyvä tietää kun kerran kyseisen nimen yhdistäminen nimimerkkiin johtaa pelikieltoon.
Joku Tapulikaupungin juoppo. Jere Karalahden kavereita.
Kuka on Mad Dog? Google ei auttanut. Olisi hyvä tietää kun kerran kyseisen nimen yhdistäminen nimimerkkiin johtaa pelikieltoon.
Ottaisiko rommin vai konjakin?
Vai onko tämä edes tyhmä kysymys?
Nyt kysynkin, oliko tämä tyhmä kysymys? Jos vastaisit myös alkuperäiseen kysymykseen, aina plussaa.
Heitä kolikkoa: Kruuna otat rommia, klaava otat konjakkia.
Riippuu lukijasta, määritteleekö hän kysymyksesi tyhmäksi.
Heitin. Kolikko jäi pystyyn, otan siis molemmat. Nyt menossa rommi.
Mikä sinun kantasi on, arvon heketsu-lukija?
Koska olen kova viikonloppurokkari pikkuhiljaa alkavassa keski-iän kriisissä, niin ostin bootsit. Oikein pitkävartiset, täysin iskemättömät kirpputorilta 25€, eli siis todella erinomainen löytö
Mutta mutta.. koska en halua niitä käyttäessäni näyttää oudolta setämieheltä, niin mitenkäs se on. Kun niitä pitää farkkujen kanssa, ei siis pillifarkkujen (sellaisia en edes omista, kymmenen vuotta sitten omistin) vaan ihan regular fit farkkujen, niin tungenko housunpuntit varsien sisään vai laitanko puntit varsien päälle? Regular fit mallin farkuissakaan puntithan eivät ole mitenkään leveät, ja testailin että mahtuvat varsien sisään siististi, eli niin etteivät yhtään pullota idioottimaisen näköisesti. Mutta silti, kumpi tyyli on parempi? Vai onko sillä mitään seksuaalista merkitystä, kirjaimellista tai kuvaannollista..
Miksi monet alkoholia paljonkin käyttävät ostavat juomansa alkosta, kun ulkomailta voisi tilata puolta halvemmalla?
Tohon on sillai helppo vastaus kun katot peilistä että mikä näyttää vähemmän pahalta niistä vaihtoehdoista mitkä on sopivia niin että mukavat jalassa.
1. Harvakseltaan, ehkä 2-3 kertaa kuukaudessa.Aamupuuroon liittyviä kysymyksiä....
Aamupuuroon liittyviä kysymyksiä
1. Itse keitettyä (siis tilaako joku Woltista puuroa)? No about 1-4 krt viikossa.
C) En nyt ehkä ihan hahmota kysymystä, mutta kun makua kysytään, niin puolukkapohjaisista vispipuuro ehkä kuitenkin peittoaa ruismarjapuuron.
Tässä yhteydessä voi kysyä, että miksi puuroa ei valmisteta mikrossa?
3 minuuttia
Ehkä sinua miellyttää sellainen hiukan al dente -kaurapuuro.Täällä on useampi maininnut pitävänsä puuroa mikrossa kolme minuuttia. Meikäläisellä puuro valmistuu puolessatoista minuutissa. Varmaan tyhmä kysymys enempää ihmetellä asiaa?
Ehkä sinua miellyttää sellainen hiukan al dente -kaurapuuro.
Kulutuskriittiset harrastavat yön yli liottamalla, sähköttömästi, valmistettua kaurapuuroa.
Nyt ois paikka ihan paskalle, onko teillä paskat mikrot? -visalleYritin tällain rakentavasti vastata. Perijatkoaikalaisempi tyyli olisi ollut heittää ainoastaan one linerina tyhmä kysymys, että onko teillä paskat mikrot.
Mitä helvettiä täällä tapahtuu? Puurot mikrossa ja yön yli ja joku novelli kysymyksiä miten tekee jne..
Oikea puuro tehdään kattilassa ja syödään aamulla kun herää ja menee unisena kouluun. (näin siis 80-luvun alussa)
Riippuu täysin hiutaleista, mun käyttämät hiutaleet tarvitsevat noin vartin kypsytysajan.Täällä on useampi maininnut pitävänsä puuroa mikrossa kolme minuuttia. Meikäläisellä puuro valmistuu puolessatoista minuutissa. Varmaan tyhmä kysymys enempää ihmetellä asiaa?
Kysyä saa, ja ei kysyvä tieltä eksy.Myönnetään että minun innoittajanani toimi nimimerkki @Kiekkokatsoja jonka olen muistaakseni aiemmin nähnyt esittävän vähän vastaavalla lailla tukun kysymyksiä tässä ketjussa. Ja samassa viestissä siis. Ehkä sitten innostuin jopa liikaakin kyselemään asioita joita olen puuroon liittyen mietiskellyt jo pidempään.