Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Varsinkin kun sen tykkäyksen voi saman tien myös perua. Itelle ei ole tullut koskaan. Tuleekohan tämä vahvistus aina kun tykkää allekirjoittaneen viesteistä, hmmm? Epäilen modejen sensuuria asiakirjoittajia kohtaan!enpä minäkään oikein ymmärrä mikä tuon ominaisuuden pointti mahtaa olla...
Sellaista mietin, että jos yleisurheilussa olisi vain yksi kilpasarja kaikille osallistujille, niin pääsisikö yksikään naissukupuolinen kilpailija karsinnoista tai alkueristä eteenpäin. Luonnollisesti väline olisi samankokoinen kaikissa lajeissa ja aita- ja estekorkeus sama. Missähän lajissa nainen on lähimpänä vaikkapa top30 molemmat sukupuolet huomioiden?
Varmasti monikin. Ja kukapa tietää, josko ketjunavaus on tarkoituksella muotoiltu noin.Ajatteleekohan kukaan muu tuon "Kuinka jäykällä varrella pelaat?" otsikon edes vähäsen kaksimielisesti?
Jostain kaupasta saatu ämpäri tai ostettukkin käy. Sinne vettä vaikkapa 6litraa,desi hunajaa ja astianpesuainetta(käsi) vaikkapa 1,5rkl. ja noi sekaisin. Määrät mututuntumalta. Ämpäri sinne tiskialtaaseen ja pyydys on siinä. Tiskiallas sijoituksena oiva sillä nusauttelevat jne. käsittääkseni viemäristössä. Iso astia ja siinä tyhjää tilaa niin hunajan tuoksu oikein muhii ämpärissä houkutellen nämä vihulaisesi tekemään viimeisen ratkaisunsa. Itse ainakin toissa kesänä sain huikean saalin noin. Erinnäiset etikat olen kokenut tarpeettomiksi vaikkeikaan varmaan haittaakaan ole.Olin jonkinaikaa poissa kotoa. Ja sama ongelma jatkuu. Joo siis minä kyselen tyhmiä joo.. mutta myös nuo banaanikärpäset kodissani.
Näyttää että heillä on poissaollessani ollut orgiat, ja ovat lisääntyneet huomattavasti.
Nii hei, miten hävittää banaanikärpäset??? Lätkimällä niihin osuu satunnaisesti. Ja tuo astiaan laitettava nestejuttu ei ole toiminut. Nesteessä aspartaami limsaa ja punaviinietikkaa.
Ja vika ei myöskään ole siinä, ettenkö kävisi päivittäin suihkussa, tai ettenkö tyhjentäisi säännöllisesti roskista.
Hyviä vinkkejä otetaan vastaan, kiitos!
Voin ilmoitella, mikä keino toimi parhaiten.
Itse olen pari kertaa onnistunut sillä, että jätän viimeisestä lonkerosta jonku verran juomatta, lisään pari tippaa astianpesuainetta ja jätän tölkin/pullon yöksi pöydälle. Bilettävät sitten itsensä hengiltä sillä lonkerolla. Toki tämä saattaa olla alkoholin väärinkäyttöä, mutta tarkoitus pyhittää keinot.Jostain kaupasta saatu ämpäri tai ostettukkin käy. Sinne vettä vaikkapa 6litraa,desi hunajaa ja astianpesuainetta(käsi) vaikkapa 1,5rkl. ja noi sekaisin. Määrät mututuntumalta. Ämpäri sinne tiskialtaaseen ja pyydys on siinä. Tiskiallas sijoituksena oiva sillä nusauttelevat jne. käsittääkseni viemäristössä. Iso astia ja siinä tyhjää tilaa niin hunajan tuoksu oikein muhii ämpärissä houkutellen nämä vihulaisesi tekemään viimeisen ratkaisunsa. Itse ainakin toissa kesänä sain huikean saalin noin. Erinnäiset etikat olen kokenut tarpeettomiksi vaikkeikaan varmaan haittaakaan ole.
Kokeile ja pety. Tai ole banaanikärpäsetön....
Ookei. Tavallaan kokeiltu, mutta ei noin isolla astialla.Jostain kaupasta saatu ämpäri tai ostettukkin käy. Sinne vettä vaikkapa 6litraa,desi hunajaa ja astianpesuainetta(käsi) vaikkapa 1,5rkl. ja noi sekaisin. Määrät mututuntumalta. Ämpäri sinne tiskialtaaseen ja pyydys on siinä. Tiskiallas sijoituksena oiva sillä nusauttelevat jne. käsittääkseni viemäristössä. Iso astia ja siinä tyhjää tilaa niin hunajan tuoksu oikein muhii ämpärissä houkutellen nämä vihulaisesi tekemään viimeisen ratkaisunsa. Itse ainakin toissa kesänä sain huikean saalin noin. Erinnäiset etikat olen kokenut tarpeettomiksi vaikkeikaan varmaan haittaakaan ole.
Kokeile ja pety. Tai ole banaanikärpäsetön....
Uskon toimivuuteen kerran olet sen itse niin havainnut käyvän. En tosin itse raaskisi toimia noin vaan mieluummin jätän sitten vaikka sen hunajan pois iltateestäni jos niikseen.Itse olen pari kertaa onnistunut sillä, että jätän viimeisestä lonkerosta jonku verran juomatta, lisään pari tippaa astianpesuainetta ja jätän tölkin/pullon yöksi pöydälle. Bilettävät sitten itsensä hengiltä sillä lonkerolla. Toki tämä saattaa olla alkoholin väärinkäyttöä, mutta tarkoitus pyhittää keinot.
Toivo ettei toimi sillä lasku ei ämpäriin mahdu.Ookei. Tavallaan kokeiltu, mutta ei noin isolla astialla.
Testaan kohta tota. Kiitos. Jos toimii, lähetä lasku.
ÖÖh..Toivo ettei toimi sillä lasku ei ämpäriin mahdu.
En muista törmänneeni moiseen viestiin mutta het pomppasi yksi nimimerkki mieleen jolle voisin roponi laittaa jos pitäisi vetoa lyödä ks. potilaasta...Löytäisköhäm joku osaava sitä vanhaa viestiä, jossa eräs jatkislainen kertoo menneensä lääkäriin erittäin pahalta haisevien pierujensa takia? Se hommahan ei jäänyt lekurilta pelkästään tutkimusten asteelle.
Joskus muinoin tämä herätti hilpeyttä täällä.
Mahdatko tarkoittaa tätä?Löytäisköhäm joku osaava sitä vanhaa viestiä, jossa eräs jatkislainen kertoo menneensä lääkäriin erittäin pahalta haisevien pierujensa takia? Se hommahan ei jäänyt lekurilta pelkästään tutkimusten asteelle.
Joskus muinoin tämä herätti hilpeyttä täällä.
Mahdatko tarkoittaa tätä?
Terveystarkastuksessa
Posted: Dec 8, 2000 00:19, Edited: Never Article ID: 104 Edit Reply Delete Laki säätää, jotta kaikkien työssäkäyvien on vähintään joka kolmas vuosi käytävä työterveyshoitajan syynissä. Minä kärsin kovasti noista käynneistä. Mielummin jättäisin nuo väliin, mikäli vakuutusyhtiö...keskustelu.jatkoaika.com
Mahdatko tarkoittaa tätä?
Terveystarkastuksessa
Posted: Dec 8, 2000 00:19, Edited: Never Article ID: 104 Edit Reply Delete Laki säätää, jotta kaikkien työssäkäyvien on vähintään joka kolmas vuosi käytävä työterveyshoitajan syynissä. Minä kärsin kovasti noista käynneistä. Mielummin jättäisin nuo väliin, mikäli vakuutusyhtiö...keskustelu.jatkoaika.com
Hienommanpuoleisesti esiin kaivettu. Kiitos siitä.Mahdatko tarkoittaa tätä?
Terveystarkastuksessa
Myönnetään, että en ois tätä muuten löytäny ellen ois törmänny tähän aikoinaan kun luin tuon letkautusketjun alusta loppuun ja sitä kautta jäi muistiin tämä teksti.Hienommanpuoleisesti esiin kaivettu. Kiitos siitä.
No eipä suuresti yllätä, kun on mielentajuntaan jäänyt. Mielenkiintoista ois kyllä kuulla miten niinku nyttemmin menee, kun aika on tehnyt tehtävänsä. Tuus ny @Rööri ite selittään nykymenosta. Ei siis oikeesti tarvii, mutta vieno pyyntö vaan...Myönnetään, että en ois tätä muuten löytäny ellen ois törmänny tähän aikoinaan kun luin tuon letkautusketjun alusta loppuun ja sitä kautta jäi muistiin tämä teksti.
Itselleni tästä juohtui mieleeni tarina jossa teini-ikäiset tyttöset juttelivat huoneessaan. Huolehtiva isi kuunteli oven takaa vähän ohimennen. Isi kuuli kun naapurin tyttö kysyi hänen tyttäreltään että koskas oot viimeks saanut...? Tytär vastas siihen että tais olla viikko sitten lauantaina... Tässä vaiheessa isä ryntäsi huoneeseen ja huusi itku kurkussa tyttärelleen: "MÄÄ ARVASIN!!! SÄÄ FEIKKASIT VIIME YÄNÄ!!!"Entinen pomoni kyseli tyhmiä. Hän kysyi toisinaan, että milloinka oot viimeksi saanut. En vastannut. Ei se sille kuulunut.
Jälkeenpäin mietin (huumorilla), että ehkäpä eri ihmiset vastaisivat tuohon kysymykseen, eri tavalla?
Eka kenties kysyisi, että lasketaanko oma kiva? Joku katsoisi kelloa, ja vastaisi? Toinen kysyisi, että mikäs viikonpäivä tänään onkaan? Seuraava ottaisi kuukausikalenterin esiin. Ja ehkäpä joku kaivelisi esiin vuosien takaiset kalenterit.
Saa käyttää, mut ei oo pakko. Allekirjoittanut on ikuinen pikkupoika.