Mistä vitusta löydän tiedot paljonko olen kirjoittanut mihinkin ketjuun?
EDIT Löyty jo.
Mistä sen nykyään löytää?
Uusi ominaisuus itselle. Onkohan sellasta ominaisuutta mistä näkee omat ketjuihin kirjoittamansa viestit?Avaat ketjun ja oikeassa yläkulmassa napissa kolme pistettä ja pieni nuoli alaspäin -> aukeaa ketjuun kirjottaneet ja viestimäärät
Mahdatko tarkoittaa tätä?
Terveystarkastuksessa
Posted: Dec 8, 2000 00:19, Edited: Never Article ID: 104 Edit Reply Delete Laki säätää, jotta kaikkien työssäkäyvien on vähintään joka kolmas vuosi käytävä työterveyshoitajan syynissä. Minä kärsin kovasti noista käynneistä. Mielummin jättäisin nuo väliin, mikäli vakuutusyhtiö...keskustelu.jatkoaika.com
No eipä suuresti yllätä, kun on mielentajuntaan jäänyt. Mielenkiintoista ois kyllä kuulla miten niinku nyttemmin menee, kun aika on tehnyt tehtävänsä. Tuus ny @Rööri ite selittään nykymenosta. Ei siis oikeesti tarvii, mutta vieno pyyntö vaan...
Sinällään harmillista, sillä nimimerkkisihän ikään kuin kuuluisi tuon viestin taakse.Sekaannusten välttämiseksi korostan, notta tuon hulvattoman sairauskertomuksen/-käynnin oli kirjoittanut nimim. Yläpesä muinaiseen Muksun väsäämään Leikkikehään. Sitä ei varmaankaan löydy enää mistään? Olin sen sieltä siirtänyt luvallansa tunonne korneriin, mutta jostain syystä se näkyy kuin olisin sen itse kirjoittanut - kunnia kirjoituksesta sille kelle se kuuluu.
/Rööri
Harmi kun Yläpesä ei ole Alaoesä.Sinällään harmillista, sillä nimimerkkisihän ikään kuin kuuluisi tuon viestin taakse.
Sinällään harmillista, sillä nimimerkkisihän ikään kuin kuuluisi tuon viestin taakse.
Onko baarit tunnin kauemmin auki?
Oolrait, eli riippuu mistä roikkuu. Thanks.Riippuu paikasta miten siellä on ilmoitettu. Kotikaupungin vakiobaarini suljetaan tänään tuntia aikasemmin, mutta kylän toinen baari on tosiaan tunnin kauemmin auki.
Itse nautin aina suuresti kun veli @Ulos T. kommentoi kakka-asioita. Sitä lukee vähän niinkuin vasta uskoon tullut syntinen Jumalan sanaa.Sinällään harmillista, sillä nimimerkkisihän ikään kuin kuuluisi tuon viestin taakse.
Nyt vaadittais kyllä jotain konkreettista esimerkkiä, niin pääsis ehkäpä innostumaan.Itse nautin aina suuresti kun veli @Ulos T. kommentoi kakka-asioita. Sitä lukee vähän niinkuin vasta uskoon tullut syntinen Jumalan sanaa.
Miksi pohjalaiset ovat futiksessa vitun huonoja, vaikka rahaakin on? VPS ja KPV (karsinnassa persaukista Tepsiä vastaan) putosivat Veikkausliigasta.
NOTTA POHOJALAASIAhan ovat tosiasiassa vain eteläpohjalaiset, eli Seinäjoki Veikkausliigassa. Siellähän on rahaa, hyvä stadioni ja paljon muutakin, mutta viime vuosina ovat sössineet hommansa.Miksi pohjalaiset ovat futiksessa vitun huonoja, vaikka rahaakin on? VPS ja KPV (karsinnassa persaukista Tepsiä vastaan) putosivat Veikkausliigasta.
Lisätään vielä Lapuanliikkeen villapaita. Junttikuula ja Paini on (Etelä-)Pohjanmaalla koti/uskonto/isänmaa akselin kamaa.Koska pesäpallo, IKL ja Jussi-paidat. Vaikea keksiä epäpohjalaisempaa asiaa kuin jalkapallo: kansainvälinen, kaupunkilainen, suvaitsevuutta korostava, ehkä kuitenkin hengeltään hieman duunarihenkinen ja vasemmistolainen laji. Eihän tuossa ole mitään yhtymäkohtia pohjalaisuuteen.
Koska pesäpallo, IKL ja Jussi-paidat. Vaikea keksiä epäpohjalaisempaa asiaa kuin jalkapallo: kansainvälinen, kaupunkilainen, suvaitsevuutta korostava, ehkä kuitenkin hengeltään hieman duunarihenkinen ja vasemmistolainen laji. Eihän tuossa ole mitään yhtymäkohtia pohjalaisuuteen.
Siis käytetäänkö pesäpallosta jossain päin maailmaa termiä junttikuula? Tuohan on jostain myöhäispleistoseenikaudelta asti tarkoittanut nimenomaan potkupalloa. Koska ei ole juntimpaa lajia kuin futispallo.Lisätään vielä Lapuanliikkeen villapaita. Junttikuula ja Paini on (Etelä-)Pohjanmaalla koti/uskonto/isänmaa akselin kamaa.
Junttikuulahan on nimenomaan militaristinen laji, Pihkala kehitti sen treenaamaan sotilaita Käsikranaatin heitto jne.
"Parempi että ryyppäävät ja urheilevat, kuin vain ryyppäävät"
Ennen tykkäsin kirpeistä karkeista, mutta nyt kun on tämä vitun hammaseroosio, ei enää viitsi syödä niitä tai muitakaan pehmeitä, makeita karkkeja, kun sattuu... saatana.Mitä karkkia syöt kaikista mieluiten?