Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Texasin ykkösketju: Gibbons - Hill - Beard
Ei varmaanhyökkäysketjua, mutta nuoruudessani HIFK:n pakkipari Simo Saarinen - Pertti Lehtonen taisi olla yhteisiältään enemmän.
Ruoskahan kieltämättä lauloi melkein satavuotiaaksi, ja hyvä niin. Simokin oli siinä rinnalla ihan junnu. Eihän nämä nykyään jaksa enää pelata yli kolmekymppiseksi, kun imevät vaan sitä vitun nuuskaa. Pepe poltti Norttia ja pelasi suunnilleen kansaneläkkeelle asti.

You can call me lost, I call it freedom.

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kysymys tilastoniiloille. Onko liigajäillä nähty äskettäin tai ikinä yhtä kokenutta (lue: vanhaa) ketjua kuin tuo Kärppien kakkonen eli Pesonen, Jokinen ja Pyörälä? Herrathan ovat ymmärtääkseni yhteiseltä iältään 111 vuotta.
Ilveksessä pelasi 2007 ainakin muutamassa pelissä yhdessä Vesa Viitakoski (37) - Raimo Helminen (43) - Pasi Määttänen (35). Eli 115 vuotta.

Saatana.
(1)
  • Tykkää
Reactions: Evil

Snacilep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Leijonat
Kysymys tilastoniiloille. Onko liigajäillä nähty äskettäin tai ikinä yhtä kokenutta (lue: vanhaa) ketjua kuin tuo Kärppien kakkonen eli Pesonen, Jokinen ja Pyörälä? Herrathan ovat ymmärtääkseni yhteiseltä iältään 111 vuotta.
Viime kaudella JYPin ykkösketju runkosarjan avausottelussa oli Tuppurainen - Immonen - Perrin. 38+36+42=116v

-"Saat ylpeenä lausua: Olen Lahesta ja kannatan Pelsua!"

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wesa, CAR, IPA
Siis mitä mä just kuulin? Jetanjahua rakastetaan ympäri maailman? Näin joku tuossa epäjumalassa äsken väitti. No, on se väittänyt aiemmin että Brexit toteutui 29 maaliskuuta.

Mä olekin wanha jäärä, katson puoli yhdeksän uutiset ja luen kirjat kovakantisena. Pokkaritkin menee.

He, jotka eivät asioista ymmärrä, voisivat luulla, että kyse on vain jääkiekosta. Heille vain hymyilen...

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Juhani laittaa neljä perunaa kattilaan ja paloittelee ne neljään osaan. Tämän jälkeen Niilo syö porkkanaa. Kuinka monta porkkanaa Niilo syö?
4x4=16 ja kun siitä miinustetaan Niilon ikä, niin saadaan 16-5=11. Niilo syö siis 11 porkkanaa Saku Koivun kunniaksi.

"Ja pahimpia on aamut
joiden päättymistä ei näy"

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Juhani laittaa neljä perunaa kattilaan ja paloittelee ne neljään osaan. Tämän jälkeen Niilo syö porkkanaa. Kuinka monta porkkanaa Niilo syö?
Niilo ei tiedä itsekkään, koska ei osaa laskea, miten otetaan kaksi tablettia kolme kertaa päivässä.

No mistään kauneuskilpailustahan täs ei ole kyse, mutta elämässä on niin että saa helpommin uuden muijan kun kunnon kaverin! - Simo "Sörsselssön" Salminen kiteyttää elämän tosiasiat Uuno Turhapuro Muuttaa Maalle - elokuvassa
CAN - FIN 55:54 1-3 Pesonen (Tyrväinen, Hakanpää)

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wesa, CAR, IPA
Selällään vasemmassa lahkeessa.
Mulla ei ainakaan ole lahkeessa mitään. Kun ei ole lahkeita tahi vaatetusta lainkaan.
Muuten menee vasemmalla kyljellä ja välillä oikealla tai selälleen. Joskus nukuin vatsalleni, mut se on jäänyt.

He, jotka eivät asioista ymmärrä, voisivat luulla, että kyse on vain jääkiekosta. Heille vain hymyilen...

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Tässä teille tyhmä kysymys. Missä juuri sinä olit 6. heinäkuuta 1415, kun Jan Hus poltettiin roviolla?
I refuse to answer on the ground it may tend to incriminate me. Mutta sen voin paljastaa että Jannen poika Pont Hus pelaa Lukossa jääkiekkoa. Hän on keksinyt hirsitalot.

"Varmistaaksemme mahdollisimman korkeatasoiset keskustelupalstat,
emme valitettavasti myöntää kirjoitusoikeuksia automaattisesti kaikille hakijoille" -Modet

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Pystyyjö joku palstalainen nukkumaan vasemmalla kyljellään? Itse en ainakaan.
Ilmeisesti kun olen herännyt vasemmalta kyljeltäni.

"Legal interpretation takes place in a field of pain and death"
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
"It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness. That is life."
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Meikäläinen pystyy nukkumaan molemmilla kyljillä. Mahallaan ja selällään ei tule nukuttua juuri ollenkaan. Olen koittanut joskus tuota jälkimmäistä, mutta ei se tunnu kovin luonnolliselta. Kyljellään on hyvä olla.

Man in the Mirror - Michael Jackson
MJ - Popin kuningas
(1)
  • Tykkää

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
No pystyy, mutta se on vähän sellainen köyhän miehen oikea kylki.

Mahallaan tekee joka ilta mieli käydä ennen nukahtamista, mutta heti kun siihen pääsee, niin tajuaa, että ei niin pysty nukkumaan. Silti se vaan joka ilta kutsuu kokeilemaan.

Selällään makaamisessa on vähän sellainen arkkutunnelma.

Eteläpäädyn piippuhylly (1995 - 2008)
Kun yhdessä matkaan lähdettiin, oli nuoruuden kultainen aika.
Sinä ensiksi saavutit määränpään, minä hetkeksi vielä tänne jään.
(1)
  • Tykkää

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo
Joku uniasiantuntija kirjoitti nukkuma-asennosta, että oikealla kyljellä nukkuminen on parempi, kun sydän on siinä ylempänä ja siihen kohdistuu vähemmän rasitusta kuin vasemmalla kyljellä nukkuessa.

Ei muuta toivoa, kuin käydä kontillensa ja alkaa syödä ruohoa, sillä vihreä väri se kaiken ratkaisee!
Ei muuta keinoa, kuin myydä rekka-auto ja ostaa tila Kainuusta, ja toivoa, että halla kaiken viljan veis!

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
"Pieni- ja keskituloisten ansiotuloverotus kevenee" lukee iltalehdessä. Miten tuo on mahdollista pienituloisten osalta, kun he eivät maksa tälläkään hetkellä yhtään valtion ansiotuloveroa?

"They're like sex, except I'm having them."

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Pitääkö olla huolissaan kun baarimikko kysyy missä mä oon ollu?

"Legal interpretation takes place in a field of pain and death"
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
"It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness. That is life."
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy