Minulle tuota on tullut, jos viesti on liian pitkä.Varmaan joku random merkkijono mun viestissä aiheutti ton. Kirjotin viestin uusiksi ja postaaminen onnistui.
Minulle tuota on tullut, jos viesti on liian pitkä.Varmaan joku random merkkijono mun viestissä aiheutti ton. Kirjotin viestin uusiksi ja postaaminen onnistui.
Minulle tuota on tullut, jos viesti on liian pitkä.
Oluessa on runsaasti histamiinia, mikä voi laukaista allergisen reaktion. Määrä vaihtelee, ilmeisesti vähän tukevammissa oluissa on enemmän.Mikähän vittu voi olla kyseessä kun toisinaan, erittäin harvoin käy niin, että kun olen juonut muutaman oluen niin iskee aivan käsittämätön allerginen reaktio? Aivastuksia tulee putkeen noin parin minuutin ajan. Limaa erittyy nenästä sekä nielusta samalla käsittämättömiä määriä. Aivastuksetkin tulevat putkeen muutaman sekunnin välein. Kerran tämä iski lyhyen baarivierailun jälkeen bussissa. Nolotti ihan saatanasti. Mitä ihmettä?
Villi veikkaus: Laukaukset maalia kohti?EA:n NHL peleissä ottelun aikana silloin kun simuloi seuraavaan vaihtoon on molemmilla joukkueilla ylhäällä se minun silmiini random numero ja kirjainyhdistelmä LMK. Mitä tämä LMK tarkoittaa?
Onko nimimerkki @Cobol oikeasti koskaan lähtenyt väittelystä pois sen jälkeen, kun on sanonut lähtevänsä? Usein näkee hänen kirjoittavan jotain "Tämä tästä osaltani, nyt [Tapahtuma]" tai "jatkan tästä huomenna/ensi viikolla/joskus paremmalla ajalla", mutta eihän tämä nimimerkki koskaan oikeasti mihinkään mene, vaan viimeistään siinä vaiheessa kun joku on hänen viestiinsä vastannut niin tulee takaisin.
Minä varmaan osallistun vaihtelevalla menestyksellä...Täällä on ollut melkoisen hiljaista tietovisaosastolla.
Jos saan tähän perään sopivan määrän (Lue: riittävästi) kommentteja, niin puuhailen jotain, joka kestää ensi viikonlopusta Juhannukseen?
Lupaan esittää tyhmiä kysymyksiä.
Noin se on aina toiminut. Muistaakseni ihan lähiaikoina tähän on tulossa EU-tasolla muutos, jossa rahat siirtyvät välittömästi.Miks raha ei liiku viikonloppuisin? Kotiutin perjantai-iltana vedonlyöntitililtäni rahaa, eikä ne ole vieläkään pankkitililläni. Arkisin kyseiseltä peliltililtä olen vuorokauden sisään saanut rahat tililleni. Pysäytetäänkö koko rahaliikenne aina viikonlopuiksi?
Noin se on aina toiminut. Muistaakseni ihan lähiaikoina tähän on tulossa EU-tasolla muutos, jossa rahat siirtyvät välittömästi.
Totta, en ajatellut asiaa tuolta kannalta. Mutta vedonlyöntiyhtiöillä on varmasti motiivi saada ne pelaajien rahat mahd. pian omalle tilalle, toiseen suuntaan heillä ei vastaavaa motiivia tietenkään ole.Ja kysymykseni rahan liikkuvuudesta sinänsä oli tosiaan otsikon aiheinen, koska toiseen suuntaanhan raha liikkuu kyllä sekunnissa tililtä toiselle oli kyseessä sitten mikä juhlapyhä tahansa.
Ja kysymykseni rahan liikkuvuudesta sinänsä oli tosiaan otsikon aiheinen, koska toiseen suuntaanhan raha liikkuu kyllä sekunnissa tililtä toiselle oli kyseessä sitten mikä juhlapyhä tahansa.
Mikä noissa "mersuissa" mustalaisia viehättää? Miksi juuri Mercedes Benz ja varsinkin se tietynmallinen yksilö? Ystäväni naapurista myy suht.vanhaa mersua ja kliseisesti 85% kiinnostuneista on Leiffejä ja Taistoja. Auton myyminen taitaa muistuttaa lähinnä jotain Pulttiboissin sketsiä pikkuhiljaa.
Autoa tultiin juuri katsomaan pakettiautolla.. ---> joka on Mersu.
Tämä on asia, joka on ollut tiedossa, mutta ei ole koskaan tullut ajatelleeksi että miksi?
Me Tepsin kannattajat ollaan ihan normaaleja.Helsingin Sanomissa oli kysyvä otsikko: Mitä saa 222 miljoonalla eurolla?
Vastaus kuullui, että yhden Neymarin, lähes kokonaisen stadion rempan tai 89 Teemu Pukkia.
Vastakysymys voisi olla, että mitäs teet 89 Teemu Pukilla?
Itse saisin kaikkiaan sillä Paul Gauguinin työn ”When will you marry?”, 20 000 panoa Tallinnassa, 1700 kpl Saab 900 viikonloppujen remontoitavaksi, kaksi kelluvaa huvilaa Dubaista, 24 000 paria Levi´s 501 farkkuja sekä ison kasan valkoisia tennissukkia. Sukkia ei tarvisi enää ikinä pestä, kunhan vain pistää kolmesti päivässä uudet entisten tilalle.
Jotta tärkein ei unohdu, niin saisin sillä liki 50 000 kuutiometriä Nobelaner-oluttölkkejä. Jono tölkkejä päiväntasaajan ympäri neljän sentin välein. Maailmanympärysmatkani jälkeen, haiman ja maksan räjähdettyä, testamenttaisin tyhjät tölkit toveri Zalmonellalle, joka saisi niistä oivan käsirahan Venäjän uuden lentotukialuksen hankintaa varten - jotta maailma viimeinkin pelastuisi.
Tyytyisitkö itse ostamaan Neymarin kyökkipiiaksi vai kiinnostaisiko jokin muu turhempi investointi?
Tyytyisitkö itse ostamaan Neymarin kyökkipiiaksi vai kiinnostaisiko jokin muu turhempi investointi?
20 000 panoa Tallinnassa,
Nyt tässä on jotain oudon tuttua. Ettei vain olisi rikottu tekijänoikeuksia?liki 50 000 kuutiometriä Nobelaner-oluttölkkejä. Jono tölkkejä päiväntasaajan ympäri neljän sentin välein.
Nyt tässä on jotain oudon tuttua. Ettei vain olisi rikottu tekijänoikeuksia?
Ei ole koskaan edes käynyt mielessä, mutta kiitos sinulle kaimani, jatkossa asia varmaan on näin.Onks teillä kans niin että kaupan tai jonkun ovessa kun lukee vedä niin siihen on pakko sanoa mielessä käteen.