pernaveikko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Crusaders, Lechia
Palstallamme on jokusia nimimerkkejä, jotka sanovat, etteivät katso televisiota tai peräti eivät omista telkkaria. Ovatko he kaikki lestadiolaisia? Ainakin meillä päin televisiottomuus on merkki vanhoillislestadiolaisuudesta.
Minulla ei ole televisiota, mutta en kuulu kirkkoon ja olen muutenkin tiedeuskovainen. Jos nyt jokin tarvitsee olla, niin ateisti sitten.
Televisiota ei tarvitse, koska kaikki materiaali katsotaan internetistä laillisesti tai laittomasti. Urheilu taas paikan päällä tai pubissa. En yksinkertaisesti näe televisiolle tarvetta. Kieltämättä uutislähetyksiä jää sitten näkemättä, koska ei aina jaksa kaivaa jotain Yle Areenaa, mutta sehän ei missään tapauksessa tarkoita, että itse asiat jotenkin missaisi.
EDIT:
World Cupia varten tietenkin olisi hyvä olla olemassa masiina. Joku voisi kehitellä jonkun "vuokraa tästä tarvikkeet kuukaudeksi". Semmoisesta voisi jonkun verran maksaakin. Striimeistä ei pulaa tule, mutta onhan siinäkin se oma säätönsä, vaikka harrastuneisuutta löytyykin.
Viimeksi muokattu: