Tekisi mieli lyödä päätä seinään.
Koitin hankkia lipun TPS:n ja SKA:n väliseen matsiin, mutta tuo kysyy pankkitunnuksiani ja tunnuslukua. Tämä on vasta toinen kerta, kun maksan internetitse ostoksia. Ensimmäisellä kerralla ei muistaakseni kysytty mitään pankkitunnuksia, en muista edes, että maksoimmekohan tuolloin suoraan isäukon tililtä. Nyt kysytään pankkitunnuksia ja tunnuslukua, mutta mielestäni minulla ei ole verkkopankkitunnuksia kun en koskaan muista saaneeni edes sitä tunnuslukukorttia. Siis tili minulla on pankissa, muttei minulla tietääkseni ole verkkopankkitunnusta. Mahdollistako? Tilanne on jotenkin inhottava, kun koitan selittää isälleni ettei minulla ole mitään verkkopankkitunnuksia (vielä). Isäni arveli, että sellaiset olisi tulleet pankkikortin ja koodin mukana postitse. Ei mielestäni, vaan ainoat tallelle otettavat olivat kortti ja koodi.
Miten helkkarissa maksan mitään lippua, jos en pääse tuosta tunnuskohdasta eteenpäin? Pitääkö mennä konttorille kyselemään tunnusten perään?
Varmasti äärimmäisen tyhmiä kysymyksiä, mutta aloittelijahan vasta näissä olen. Selittäkää tyhmälle.
Edit: sain selville, että ensimmäinen tilaukseni maksettiin isäni tunnuksilla, siis maksaja oli isäni mutta tilaus näkyy minun profiilissani Lippupalvelun sivuilla. Mutta ongelmaa tämä tieto ei siis poistane.
E2: näköjään maksettu suoraan verkkopankista isäni toimesta tuo ensimmäinen. Kun maksaa kortilla, pitääkö tosiaan kirjautua verkkopankkiin vai miten tämä homma toimii?