Ei vai? Nopealla vilkaisulla kuitenkin "ostettu" sarjapaikka toiselta joukkueelta ja haalittu sen jälkeen ex-liigapelaajia remmiin. Mutta mistäs minä mitään tiedän.Tosin Hjalliksella ei ole tuon kanssa hirveästi tekemistä. :)
Ei vai? Nopealla vilkaisulla kuitenkin "ostettu" sarjapaikka toiselta joukkueelta ja haalittu sen jälkeen ex-liigapelaajia remmiin. Mutta mistäs minä mitään tiedän.Tosin Hjalliksella ei ole tuon kanssa hirveästi tekemistä. :)
Onko jo mainittu ilmiöstä KHL fan since '13?
Ei vai? Nopealla vilkaisulla kuitenkin "ostettu" sarjapaikka toiselta joukkueelta ja haalittu sen jälkeen ex-liigapelaajia remmiin. Mutta mistäs minä mitään tiedän.
Ketäs ex-liigapelaajia sinne on haalittu? Ei ole Hjallis tässä toiminnassa millään muotoa mukana. Kannattaa tarkistaa taustat uudestaan.Ei vai? Nopealla vilkaisulla kuitenkin "ostettu" sarjapaikka toiselta joukkueelta ja haalittu sen jälkeen ex-liigapelaajia remmiin. Mutta mistäs minä mitään tiedän.
Ketäs ex-liigapelaajia sinne on haalittu? Ei ole Hjallis tässä toiminnassa millään muotoa mukana. Kannattaa tarkistaa taustat uudestaan.
Niin ketkä näistä on haalittu tuon sarjapaikan siirron jälkeen? Nämä kaikkihan siis pelasivat siinä alkuperäisessä joukkueessa, joka nyt Jokereiksi vaihtui.Jos en ihan väärin muista, niin ainakin Salutskij, Nuurtila, Hottinen, Bollströn, Lehikoinen, Hintikka, Rännäli ja taisi olla muitakin.
Niin ja Hjallis ei siis ole millään lailla mukana toiminnassa tai Jokerit Hc.
Koska SM-liigassa pelaajaa ei voi kaupata talousalueen ulkopuolelle ilman tämän suostumusta.
Niin ketkä näistä on haalittu tuon sarjapaikan siirron jälkeen? Nämä kaikkihan siis pelasivat siinä alkuperäisessä joukkueessa, joka nyt Jokereiksi vaihtui.
Tämä oli kyllä jossain vaiheessa yksi mahdollisuus muttei siis johtanut lopulta mihinkään. Pauhu jatkaa siis omana joukkueenaan kolmosdivarissa. Jokerit siis tuli SSHL:n paikalle. Joukkueen runkohan on tuolta SSHL:n joukkueesta, johon on sitten tuotu tuo Jokereiden oma pienempi porukka mukaan.Eikös homma kuitenkin mennyt niin, että Jokerit sai Myllypuron Pauhun paikan ensiksi ja sitten tuli fuusio jonkun toisen seuran kanssa? En siis varma ole asiasta, mutta näin olen käsittänyt.
Löytyisikö sinulta jonkinlaista määritelmää tälle jääkiekon talousalueelle? Tuntuu nimittäin olevan sen verran mystinen termi että itse en ole vielä saanut selville mitä tällä tarkoitetaan. Internetkään ei ole osannut minulle kertoa vastausta tähän ja jopa jatkaoajan sekalaisten kysymysten katju on ollut vaiti asiaa udeltuani.
Eiköhän asia selviäisi työvoimatoimistosta eli käsittääkseni kyseessä on sama sellainen maantieteellinen alue, jolta työttömän on pakko ottaa työtä vastaan. Suomessa käsittääkseni ainoastaan pääkaupunkiseutu ja Tampere ovat alueita, jotka täyttävät jääkiekkoilijoiden pelaajasopimuksessa mainitun talousalue-määritelmän.
Onko Garage lonkeroa, siideriä vai peräti jotain ihan jotain muuta juomaa?
Kovaa limua se itse mainostaa olevansa.
Onko helmilepakoilla mitään mahdollisuutta päästä koskaan jalkapallon olympiaturnaukseen?
Ei tietenkään ole. Suomi ei voita ikinä ketään ja jos voittaa, niin tuurilla. Suomella on huono tuuri, joten sen avulla ei saada kuin satunnaisia voittoja yksittäisissä peleissä. Aku Ankka on ainoastaan Suomessa suositumpi kuin Mikki Hiiri. Täällä fanitetaan kollektiivisen salaperversiivisesti omaa huonouttamme. Jos haluat myöntäviä vastauksia kysymyksiisi niin kysy, meneekö Suomi konkurssiin, tulee tänne ebola-epidemia, häviääkö Suomi taas ja onko muut parempia kuin me.Onko helmilepakoilla mitään mahdollisuutta päästä koskaan jalkapallon olympiaturnaukseen?
Kunhan jaksavat tarpeeksi harjoitella lepakkovuoroilla, niin eiköhän niillä jonkinlainen sauma ole. Tai onhan niillä sauma muutenkin.
Ei tietenkään ole. Suomi ei voita ikinä ketään ja jos voittaa, niin tuurilla. Suomella on huono tuuri, joten sen avulla ei saada kuin satunnaisia voittoja yksittäisissä peleissä. Aku Ankka on ainoastaan Suomessa suositumpi kuin Mikki Hiiri. Täällä fanitetaan kollektiivisen salaperversiivisesti omaa huonouttamme. Jos haluat myöntäviä vastauksia kysymyksiisi niin kysy, meneekö Suomi konkurssiin, tulee tänne ebola-epidemia, häviääkö Suomi taas ja onko muut parempia kuin me.
Minkä takia Jokereiden kannattajat kutsuvat IFK:n pelaajia (ja ilmeisesti myös faneja) julleiksi?
Eli onkos tuo Xbox 360 S 250gb, tällä hetkellä paras mahdollinen boxi
Ei ehkä kuulu tänne, mutta kysytään täällä silti. Eli onkos tuo Xbox 360 S 250gb, tällä hetkellä paras mahdollinen boxi ja mistä se kannattaisi ostaa, eli mistä irtoaa edullisimmin. Tarkoitus olisi hyvä boxi ja siihen änäri ostaa.