Kaulasuoja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kreikka
Onneksi muut ovat rippijuhlissa, kukaan ei kuullut!
Ketjun aiheeseen palatakseni. Miksi et mennyt mukaan?
Onneksi muut ovat rippijuhlissa, kukaan ei kuullut!
Ketjun aiheeseen palatakseni. Miksi et mennyt mukaan?
Koska halusin analysoida hieman tarkemmin tätä ko. aihetta.
En mennyt, kun ei tarvinnut. Pikkuveljen rippijuhliin tuli tämä juuri ripiltä päässyt poika, muttei hänen ikäiseni siskonsa. Jos hänen ei tarvitse mennä noin turhiin pippaloihin, ei minunkaan tarvitse vastaavasti sinne mennä.
Win-win situation.
Jäi voileipäkakut syömättä. En näe asiassa mitään hyvää. Paitsi sen voileipäkakun. Jota et saanut maistaa.
Jännät bileet. Ei kuoharia eikä mitään. Toivottavasti edes vettä tarjoilivat.Ei siellä kuulemma ollut edes kuoharia tai mitään. Jäin varmasti paljosta paitsi.
PS. En ole voileipäkakkujen suurin ystävä.
Koska halusin analysoida hieman tarkemmin tätä ko. aihetta.
En mennyt, kun ei tarvinnut. Pikkuveljen rippijuhliin tuli tämä juuri ripiltä päässyt poika, muttei hänen ikäiseni siskonsa (oliko tämä suomea?). Jos hänen ei tarvitse mennä noin turhiin pippaloihin, ei minunkaan tarvitse vastaavasti sinne mennä.
Win-win situation ja kaikilla on silti hauskaa, ainakin minulla.
Ei siellä kuulemma ollut edes kuoharia tai mitään.
Nyt putosin (ehkä) pahasti kärryiltä. Ymmärsinkö nyt oikein, että jätit väliin pikkuveljesi rippijuhlat?
Ei sulle oltaisi vissiin alkoholia tarjottukaan, vai?
Käyttävätkö futishuligaanit Andy Murrayn vaatteita vuonna 2090?
Muuten; toi porukkahan käyttää Fred Perryjen ja Lacosten lisäksi myös high end-kategorian vaatekappaleita,kuten esimerkiksi Burberry. Millainenhan keskustelu syntyisi, jos ne alkaisi käyttää vaikka Marimekon vaatteita?
Tämä legendaarinen hirvikeskustelu tulee aina mieleen Burberrysta. Täytyy ainakin kerran vuodessa käydä lukemassa horinointia läpi. Hyvää settiä..
Jawsin ongelmaa, tai eihän tossa mitään ongelmaa toki ollut, en hahmottanut. Olit menossa pikkuveljesi kaverin rippijuhliin mutta et mennytkään koska pikkuveljesi kaverin isosisko ei ollut paikalla veljesi juhlissa?
Pääsenkö teistä koskaan irti, Freddie Freeloader ja Ruttusen oikosulku? Samoissa ketjuissa pyöritään jauhamassa paskaa, hankitaanko elämät itse kukin? Ehdotan vain.
Olen kuullut huhupuheita, että moni on jossain vaiheessa kuollut elämän hankittuaan. Kannattaa olla varovainen sen elämän kanssa jos sitä lähtee kokeilemaan.Samoissa ketjuissa pyöritään jauhamassa paskaa, hankitaanko elämät itse kukin? Ehdotan vain.
...sanoo hän, joka on rekisteröitynyt palstalle n. 5 kuukautta sitten. Hyvää settiä.
Olen kuullut huhupuheita, että moni on jossain vaiheessa kuollut elämän hankittuaan. Kannattaa olla varovainen sen elämän kanssa jos sitä lähtee kokeilemaan.
Liisaus lienee siis järkevämpi vaihtoehto.Olen kuullut huhupuheita, että moni on jossain vaiheessa kuollut elämän hankittuaan.
.... Olisihan se pitänyt arvata, että näin käy, kun liittymää vaihtaa. Kai nyt noillakin on joku tietty aika milloin jätetään ihminen rauhaan? (klo 22-6)
Sopinee tänne: oliko Jatkoajan keskustelupalsta jotenkin dramaattisesti erilainen vaikkapa vuonna 2004 verrattuna tähän hetkeen, kun nyt kerran teinixejä tai mitänenyon syytellään?
Väittäisin, että vapaan puolella ei isoa muutosta ole tapahtunut.
On sinne toi Kierrätyskeskus lisätty jossain vaiheessa.
Tällaisiin kysymyksiin on todella vaikeaa vastata, kun aika kultaa muistot, mutta omien muistikuvieni mukaan ainakin otteluketjufoorumi oli huomattavasti paljon asiallisempi ja siellä ihan oikeasti analysoitiin pelejä ja lisäksi siellä luotiin vastakkainasettelua ja hypetystä matseihin ilman, että se meni heti henkilökohtaisuuksiin.
Väittäisin, että vapaan puolella ei isoa muutosta ole tapahtunut.