On olemassa. Olen yhden sellaisen ihmisen isä.Se tosin jäi Uulajapirkalta mainitsematta, että on kai olemassa myös ihan oikeasti molempikätisiä ihmisiä, joilla kumpainenkaan käsi ei ole parempi toista.
On olemassa. Olen yhden sellaisen ihmisen isä.Se tosin jäi Uulajapirkalta mainitsematta, että on kai olemassa myös ihan oikeasti molempikätisiä ihmisiä, joilla kumpainenkaan käsi ei ole parempi toista.
Kuten esimerkiksi Timo T.A. Mikkonen....on kai olemassa myös ihan oikeasti molempikätisiä ihmisiä, joilla kumpainenkaan käsi ei ole parempi toista.
Kuten esimerkiksi Timo T.A. Mikkonen.
Mutta se on paljon yleisempää että soittajan omat sormet eivät pysy soittajan kyydissä ja seurauksena on sitten erinäinen kakofonia.
On olemassa. Olen yhden sellaisen ihmisen isä.
Kysynkin siis, onko kellään sellaista että hiihtäjätär Mona-Liisa Malvalehdon lykkiessä ladulla tulee mieleen "Muna-Liisa" niin että ihan suusta pääsee "Muna-Liisa"?
Tutustelen vasta tähän palstaan ja olen iloisesti yllättynyt että täällä on ketju, jossa voi kysyä itseäni askarruttavia kysymyksiä. Kysynkin siis, onko kellään sellaista että hiihtäjätär Mona-Liisa Malvalehdon lykkiessä ladulla tulee mieleen "Muna-Liisa" niin että ihan suusta pääsee "Muna-Liisa"?
Toista oli 70- ja 80-luvuilla, kun naishiihdon huippujamme kutsuttiin säännönmukaisesti lempinimillä. Helena Takalo oli Hellu ja Hilkka Riihivuori taas Hillu. Mutta Pirkko Määttä oli jostain syystä vaan Pirkko.Mua taas ihmetyttää, miksi suomalaisilla naishiihtäjillä on niin hassunkurisia ja erikoisia etunimiä. Lisääkö tällaisten nimien omistaminen hiihtäjäksi ryhtymisen todennäköisyyttä. "Aino-Kaisa, Riitta-Liisa, Kerttu ja Pirjo" kuulostaa enemmän vanhainkodin bingoillan osallistujalistalta kuin nuorehkojen urheilijoiden joukkiolta.
Toista oli 70- ja 80-luvuilla, kun naishiihdon huippujamme kutsuttiin säännönmukaisesti lempinimillä. Helena Takalo oli Hellu ja Hilkka Riihivuori taas Hillu. Mutta Pirkko Määttä oli jostain syystä vaan Pirkko.
Miksi joissain TQoFE:n kirjoittamia viestejä siteerattaessa joskus lukee että Azul kirjoitti ?
Miten helevetissä voi mies kehdata kirjoittaa niin fägärin sanan kuin "tutustella" karvaa tursuavien alfaurosten palstalle? Eikö itsesuojeluvaisto sano mitään? Ei vaan voi ymmärtää. Nyt selitystä tiskiin eli Turha Kaukalo joutuu ignore-listalle saatana.
Selitän:
Harmittaa itseänikin virheeni, mikä johtui vain siitä että kirjoittaessani kysymystäni televisiosta tuli dokumentti piispa Tutusta ja siitä sitten menin mokaamaan noinkin naurettavasti. Vitutti saatanasti.
PS: En ole "niitä" miehiä. Millonkaan en oo ollu.
Se hiihtää liian hyvin, eikä ole ymmärtänyt edes kärähtää dopingista. Suomalaiset haluaa hyvitystä, Lahti 2001 nevö foget.Mitä pahaa Petter Northug on tehnyt? Olen jotenkin saanut sellaisen käsityksen, että Jari Sailio ei ole lähelläkään ihmiskyrpää, kun verrataan Northugiin. Toki norjalaisuus on jo paha asia, mutta mitä muuta?
Mitä pahaa Petter Northug on tehnyt? Olen jotenkin saanut sellaisen käsityksen, että Jari Sailio ei ole lähelläkään ihmiskyrpää, kun verrataan Northugiin. Toki norjalaisuus on jo paha asia, mutta mitä muuta?
Ja sit kai sekin on epistä, että se yhteislähtöhiihdoissa ei koskaan vedä letkaa, mutta sit kuitenkin aina loppukirissä voittaa. Se on kai liian helppo ja epäreilu tapa voittaa eikä edusta sellaista oikeaa voittamisen meininkiä just kun se on liian helppoa ja epistä.
Mitä pahaa Petter Northug on tehnyt? Olen jotenkin saanut sellaisen käsityksen, että Jari Sailio ei ole lähelläkään ihmiskyrpää, kun verrataan Northugiin. Toki norjalaisuus on jo paha asia, mutta mitä muuta?
Repiä vastapelurilta kädet irti.Mikä on Chewbacca defense?
Onko pään irti repiminen sitten Vopat- vai Ben Amor -defense?Repiä vastapelurilta kädet irti.
Onko pään irti repiminen sitten Vopat- vai Ben Amor -defense?
Mikä on Chewbacca defense? Rommeli, san nys sää ku siin oles.