Kuinka monella jatkislaisella on YouTube ja Wikipedia-tili ?
Minulla on Youtube-tili, muttei Wikipedia-tiliä. Joskus voi kommentoida videoihin jotain todella näsäviisasta.
Osataan sitä muuallakin esittää tyhmiä kysymyksiä. Oheinen linkki on siis Iltasanomiin.
RFSU Kysy seksist - Ilta-Sanomat
Kysy seksistä: Mikä neuvoksi, kun seksi kondomin kanssa ei enää kiinnosta?
Silloin voisi varmaankin harkita tyttöystävä tai lampaan tjsp. hankkimista.
Voittiko Suomi?
Voittiko Suomi?
Helppohan se oli tehdä, kun plakkarissa oli jo Euroviisuvoitto edelliseltä vuodelta.Voitti joo, hyvää työtä Lordi teki 2007.
Entäs sitten vuonna 2006? Luulisi, että Kerhon mies (?) tietää, että Lordi voitti Euroviisut samana vuonna kuin Kerho voitti mestaruuden.Voitti joo, hyvää työtä Lordi teki 2007.
Helppohan se oli tehdä, kun plakkarissa oli jo Euroviisuvoitto edelliseltä vuodelta.
Lordi teki hyvää työtä kotieuroviisuissa, ilman Lordia niitä ei olisi ollut. Toki hyvää jälkeä tekivät myös 2006, sitä en kiistä.
Onko joku julkisesti kertonut tuon flintin allekirjoituksessa olevan läpän, vai itse herr Evil sen keksinyt ?
Mua taas ihmetyttää, miksi suomalaisilla naishiihtäjillä on niin hassunkurisia ja erikoisia etunimiä. Lisääkö tällaisten nimien omistaminen hiihtäjäksi ryhtymisen todennäköisyyttä. "Aino-Kaisa, Riitta-Liisa, Kerttu ja Pirjo" kuulostaa enemmän vanhainkodin bingoillan osallistujalistalta kuin nuorehkojen urheilijoiden joukkiolta.
Nyt sieltä löytyy linkki, mutta ei ainakaan minulla toimi. Ilmoittaa "Stream not found".Nyt sitten siihen kysymykseen. Löytyykö tuota eilistä Suomen jalkpallo-ottelua YLE:n Areenasta? Jos se siellä on, niin miksi minä en sitä löydä? Jos se taas ei ole siellä, niin miksi jotkut Suomen pelit ovat sieltä jälkikäteen näkyneet? Näkyvätkö ainoastaan kotiottelut tallenteina?
Onko joku julkisesti kertonut tuon flintin allekirjoituksessa olevan läpän, vai itse herr Evil sen keksinyt ?
Tuo on sellainen lausahdus, jota olen eri yhteyksissä viljellyt jo jokusen vuoden ajan. Sitä en tiedä keksinkö sen itse vai kuulinko/luinko jostakin. Kerran vaan humalasta herätessä se oli päässä tuo ajatus. Tuskin kuitenkaan on minun keksimäni, koska se on kuitenkin hauska.Muistaakseni ei ollut edes alunperin Evil, joka tuon keksi. Mutta samapa tuo, ei ole omaa tuotantoa kuitenkaan.
Tuskin kuitenkaan on minun keksimäni, koska se on kuitenkin hauska.
Sitä en ole kuullut. Lienee todennäköistä että joku muu on, ja on kertonut jutun, ja se on tarttunut korvaani. Kerään tietoisesti tai tiedostamatta koko ajan kaikenlaisia sanontoja, tokaisuja, tarinoita ja juttuja muistipankkiini, ja sieltä niitä ajoittain putkahtelee myös ulos. Aina ei muista mistä mikäkin lausahdus on päähän jäänyt.Pirkka-Pekka Petelius ainakin kertoo tuon saman jutun eräässä 80-luvun lopun Yömyöhä-radiosketsissä.
Sitä en ole kuullut. Lienee todennäköistä että joku muu on, ja on kertonut jutun, ja se on tarttunut korvaani. Kerään tietoisesti tai tiedostamatta koko ajan kaikenlaisia sanontoja, tokaisuja, tarinoita ja juttuja muistipankkiini, ja sieltä niitä ajoittain putkahtelee myös ulos. Aina ei muista mistä mikäkin lausahdus on päähän jäänyt.
Nyt sieltä löytyy linkki, mutta ei ainakaan minulla toimi. Ilmoittaa "Stream not found".
Edit: nyt linkki on näköjään poistettu kokonaan.
Tervo kertoo usein minun juttujani. Tuon kuulin Tervon suusta minäkin, mutta se oli muistaakseni viime tai korkeintaan toissa vuonna. Yliopiston tyttöjä naurattelin tokaisulla jo kymmenisen vuotta sitten, eli Tervolta se ei ole tarttunut.Jari Tervolta Uutisvuossa olen tuon murjaisun ekaa kertaa kuullut.
Tämä tapahtui muistaakseni ennen, kuin luin saman kaskun kirjoittamanasi täältä.
Tervo kertoo usein minun juttujani. Tuon kuulin Tervon suusta minäkin, mutta se oli muistaakseni viime tai korkeintaan toissa vuonna. Yliopiston tyttöjä naurattelin tokaisulla jo kymmenisen vuotta sitten, eli Tervolta se ei ole tarttunut.