Lauri "Tahko" Pihkala. Olympiaurheilija, ja pesäpallon kehittäjä.
Kiitos. Vaikka olenkin väärässä ketjussa, niin avautui, että Tahko Pihkalan oikea nimi ei ole Tahko. Kappas vaan, kaikkea sitä oppii, kun vanhaksi elää.
Lauri "Tahko" Pihkala. Olympiaurheilija, ja pesäpallon kehittäjä.
Kiitos. Vaikka olenkin väärässä ketjussa, niin avautui, että Tahko Pihkalan oikea nimi ei ole Tahko. Kappas vaan, kaikkea sitä oppii, kun vanhaksi elää.
Mutta miksi sisäsiittoisuus on nyt niin kauhea ongelma, miksei ei ollut sitä silloin kun lajit alkoivat lisääntyä?
Mikä ihmeen pesä se kakkonen nyt on?
Vaikkei suoraan vastaa alkuperäiseen kysymykseen, niin eurooppalaisissa hoveissahan ristiin naiminen on ollut melko yleistä taannoin. Yhtenä hyvänä esimerkkinä espanjan kuningas Kaarle II, jonka isöäiti oli samalla myös hänen tätinsä. Wikipediassa tarkempi sukupuu.
Litra kerosiinia maksaa noin 0,70e - 0,75e. (Lähde: Hesarin uutinen 2.7, luettu 5.7)
Kulutuksesta voidaan sanoa seuraavaa (vaikka meneekin kysymyksen ohi raa'asti):
Nyrkkisääntönä voidaan nykyisin pitää, että mannertenvälinen lento kuluttaa polttoainetta noin 3 litraa/matkustaja/100km, kun kone on täynnä. Lyhyemmällä matkalla suihkumatkustajakone kuluttaa polttoainetta noin 3 - 5 litraa/matkustaja/100 km, kun kone on täynnä.
Mutta yhden res.majurin etunimi on, ihan totta, Timo.
Vai onko kenenkään ammattina urheileminen vain siksi, että saa elätettyä itsensä ja kenties perheensä pitämällään duunilla? Vaatiiko urheilu-ura niin paljon, että sen luominen ja ylläpitäminen vaatii painavamman syyn?
Finnairin kaluston Boeing 757 -koneessa on 200-289 istuinta.
Andre Agassi vihasi (näin olen jostain lukenut) tennistä.
Miksei älypuhelimet tue flash- tai silverlight-videoita? Siis jotenkin natiivisti tjsp suoraa selaimella. Olen kuullut monta kertaa sanottavan, että nämä ovat poistuvaa teknologiaa videotoistossa ja tuki puhelimelle on turha kun kohta tulee jotain muita tekniikoita, mutta vittu kaikki streamit yms on juuri nyt kuitenkin fläshiä tai silverlightia, eikö oo? Ja mulla on puhelin juuri nyt, ei kiinnosta mitä tapahtuu kolmen vuoden päästä.
Jotain itsekyhättyjä flash-stream-playereitä Windows Phonellekin kuitenkin on (no ei ne oikein toimi), joten rauta luulisi olevan riittävää?
Pitäisikö tämä viesti siirtää tuhmien kysymysten ketjuu ja kuinka minun tulisi toimia että se sinne siirtyy?
Olin siis viimeisenä meidän perheestä saunavuorossa mökkisaunalla kun vaimo huikkasi ovelta, että pidä löylyt kuumana, tuikkaa muutama pesään, serkkutyttö **** on tulossa saunaan.
Mitä teen a) käytännössä ja b) mentaalisesti?
Selvennykset: vaimon serkku, ei minun. Tuli autoa ajaen eli ei alaikäinen. Muodollisesti pätevä saunakauhan ja moneen muuhunkin tarttumaan.
vetäsin tossa tummaa makaroonia (Siis ruokaa) ja katselin ravintoarvoja pussukasta, eikös ne meinaa siinä tietenkin ennen työstämistä olevia arvoja? Joo o, mutta mitenkäs ne sitten muuttuu keittämisen jälkeen?
eli pitääkö luottaa ennen työstämistä mittauksiin "esim se ja se mitta sisältää niin ja niin paljon esim protskua" ja sen mukaan voidaan elää.
Tuli muuten daiju olo.
Miksi mattoja pidetään lattioilla?
Miksi mattoja pidetään lattioilla?
Miksei älypuhelimet tue flash- tai silverlight-videoita?
Applen kohdalla kyse on siitä, että flash ei ole vapaa standardi, vaan pitää lisensoida Adobelta. Apple itsehän kaikessa tekemisessään puoltaa vapaita standardeja ;)Kysyn uudestaan tätä? Onko taustalla jotain lisenssimaksujen kalleutta tai muuta riitaa vai mikä tässä mättää?