Miksei skeittaus ole olympialaji jos lumilautailu on?
Paljonko Bartolomeo Borghesi -kolikolla on arvoa?
Koska skeittaus on kesälaji, toisin kuin lumilautailu.Kesäolympialaiset ovat niin suuri tapahtuma, ettei sinne helposti oteta uusia lajeja.
Vai olenko kenties toista ääripäätä ja olen erittäin puhdas? Onko veriryhmäni tai verenlaatuni jotenkin erikoinen siinä mielessä etteivät nämä inisijät kiinnostu siitä?
Olisi kyllä hauska nähdä Brasiliassa salibandya, miten taipuu paikallisilta.
Vitutusketjussa vittuunnuttiin punkeista. Kävin miettimään sitten näiden puutiaisten ja ihan kaikkien muidenkin hyttysten kannalta sitä, että miten ne, vaikka nyt tavalliset itikat, valitsevat kohteensa? Jostain muistan aiheesta jotakin lukeneeni, mutten kyllä enää muista sitä mitä niissä teksteissä sanottiin. Olen ruvennut nyt tarkkailemaan asiaa, eikä minun ympärillä kyllä pyöri minkäännäköistä mönniäistä kun taas kavereiden kimpussa ne ovat yhtenään pistelemässä. Haisenko minä sitten liian paskalta itikoiden mielestä? Vai olenko kenties toista ääripäätä ja olen erittäin puhdas? Onko veriryhmäni tai verenlaatuni jotenkin erikoinen siinä mielessä etteivät nämä inisijät kiinnostu siitä?
Eikös sut ole rauhoitettu?Olen ruvennut nyt tarkkailemaan asiaa, eikä minun ympärillä kyllä pyöri minkäännäköistä mönniäistä... Haisenko minä sitten liian paskalta itikoiden mielestä?
Eikös sut ole rauhoitettu?
Tyhmä kysymys koskien piilolinssejä, eli kun myydään kuukausilinssejä ovatko linssit parhaimmillaan sen n.30 päivää ensimmäisestä käyttökerrasta? Vai onko se ja sama ovatko linssit ajoittaisessa käytössä ja säilyvät hyvinä sen noin kolmekymmentä käyttökertaa?
Nyt on pitkästä aikaa taas ollut rillit käytössä ja piilolinssit vähemmällä käytöllä niin pohdin vain tässä asiaa...
Kyllä noissa yleisohjeena on se että linssipaketin avauksesta n.30 päivää käytit niitä päässä sen yhden kerran tai joka päivä.
Eli se pakkauksessa oleva neste on jotain eri tököttiä kuin perus piilolinssineste? Vai alkaako tuo linssin "huononeminen" kun se on ensimmäistä kertaa kosketuksissa ilman kanssa?
Toisekseen, onko isännöitsijän lisäksi muita kanavia selvittää tulevan asuntoni (kerrostalo) kaapelioperaattoria? Paikkakunta on Tampere, joten paikalliset osaavat varmaan vinkata mahdollisia vaihtoehtoja.
Mitenkäs tähän nyt pitäisi suhtautua?
Entinen hoito vuosien takaa soitti ja pyysi bisselle. Totta kai suostuin, mukavaa nähdä pitkästä aikaa ja onhan tässä kuitenkin kuulumisia aina välillä vaihdeltu ihan kaverillisessa mielessä. Sovittiin aika ja paikka. On kuulemma kaivannut seuraani. Puhelun lopulla kävi ilmi, että hän aikoo valehdella avovaimolleen, että on jonkun ihan muun kuin mun seurassa.
Bisselle olen nyt joka tapauksessa menossa, mutta varaudunko jonkinlaisiin taka-ajatuksiin vai laitanko pelimerkit sille, että valehtelee avovaimolleen vain koska hän on äärimmäisen mustasukkainen (mitä onkin)?
Mitenkäs tähän nyt pitäisi suhtautua... (mitä onkin)?
Eihän se sinulta ole pois, jos menet jonkun kanssa kaljalle.
Tai, jos sulla on sama tilanne, eli oma jossain, kerronko, jne.
Mutta, miten kävi, sävähdyttikö? Siis se, että kertoi valehtelevansa.
Jos tietäisin äijän varatuksi, sanoisin ei kiitos. Inhoan epärehellisyyttä tällaisissa tilanteissa ja ajattelumallia, että asia ei mulle kuulu. Totta kai se kuuluu, varsinkin jos fiilikset ovat tuollaiset kuin tossa edellä kirjoitit.Mitenkäs tähän nyt pitäisi suhtautua?
Entinen hoito vuosien takaa soitti ja pyysi bisselle. Totta kai suostuin, mukavaa nähdä pitkästä aikaa ja onhan tässä kuitenkin kuulumisia aina välillä vaihdeltu ihan kaverillisessa mielessä. Sovittiin aika ja paikka. On kuulemma kaivannut seuraani. Puhelun lopulla kävi ilmi, että hän aikoo valehdella avovaimolleen, että on jonkun ihan muun kuin mun seurassa.
Bisselle olen nyt joka tapauksessa menossa, mutta varaudunko jonkinlaisiin taka-ajatuksiin vai laitanko pelimerkit sille, että valehtelee avovaimolleen vain koska hän on äärimmäisen mustasukkainen (mitä onkin)?
Onko työvoimatoimistoon pakko ilmoittautua jäädessään työttömäksi?
En tosin tiedä miten vaikuttaa johonkin tukiin tai sanktioihin, jos ilmoittautuu vasta kuukauden päästä. Ehkä ei mitenkään?