minä en katso bb:tä koska se on paskaa
Koska on tyhmien kysymysten ketju, on kysyttävä, miksi minä en halua katsoa BB:tä? Johtuuko se mitenkään siitä, että en ymmärrä miksi muutenkaan miksi tuijottaa sitä lootaa? Enkä edes omista töllöä!
Miks olut maistuu pullosta paremmalta kuin tölkistä tai tuopista. Ja vielä parhaimmalta vihreästä lasipullosta. En tiedä mikä vihreässä olutpullossa viehättää..
Miks olut maistuu pullosta paremmalta kuin tölkistä tai tuopista. Ja vielä parhaimmalta vihreästä lasipullosta. En tiedä mikä vihreässä olutpullossa viehättää..
Lisäkysymyksenä kysyisin, että miksi olut maistuu parhaalle pitkäkaulaisesta pullosta?
Koska te olette mielestänne asiantuntijoita.
Näillä main.Joko se viidenkympin hiihto kohta alkaa?
KKK:ssa tuli jo vinkuvonguttua samasta aiheesta, mutta samassa kelkassa ollaan. Tosin minä lupasin (tämän talon) katolle kivuta hommiin vasta klo. 11. Kai me vaan ollaan vähän saatanan tyhmiä jätkiä.miksi vitussa mä valvon tähän aikaan odottaen sitä viittäkymppiä, vaikka tiedän, että yhdeksältä alkaa kaverin talkoot? Kerkeäähän siinä sellaiset rapiat pari tuntia nukkumaan.
Te oudot olennot, jotka katsotte vapaaehtoisesti Big Brotheria. Miksi? Tunnetteko myötähäpeää ohjelmaa katsoessanne? Voisi kuvitella, että kyllä. Pidättekö myötähäpeän tunteesta? Vai mikä ihme saa katsomaan tuota kaikkien aikojen vastenmielisintä kyhäelmää TV:n historiassa?
Minen tajua.
Juo! Ajattele vaikka niin, että voit aloittaa terveelliset elämäntavat huomenna, mutta joskus ne oluet kuitenkin täytyisi juoda, joten miksi ei nyt. Tässä siis selitys terveellisimmista elämäntavoista juoda alkoholia.
Onko nimimerkeillä Siffa ja P.Sihvonen jonkinlainen yhteys toisiinsa.. ? siis muu kuin jatkoajan analyytikko / urheilulehden analyyytikko
Minähän en mitään heidän yhteyksistään tiedä, mutta sen sanon, että isä ja poika he eivät ainakaan ole.Onko nimimerkeillä Siffa ja P.Sihvonen jonkinlainen yhteys toisiinsa.. ? siis muu kuin jatkoajan analyytikko / urheilulehden analyyytikko
Tyhmä kysymys: kuinka moni yli 18-vuotias ihminen (mies) kutsuu isäänsä iskäksi?
Kyllä mun iskä ainakin muuttui 15 vuodessa. Ja jatkaa edelleen.Kuka sitten ei? Eikai se iskä siitä mihinkään muutu oli 3-vuotias tahi yli 18-vuotias.
Kyllä mun iskä ainakin muuttui 15 vuodessa. Ja jatkaa edelleen.
Hän muuttui vanhemmaksi. Maha kasvoi vähän, partakin harmaantui.Mikskä hän muuttui? Ja miten aiot nimetä häntä jatkossa?
Helpompi yleensä kritisoida jotain, mistä on omakohtaista kokemusta. Vaikka varsinkin Jatkoajassa on toki muotia todeta asioista, että "näkemättä paskaa" tms. Pakotin joskus itseni katsomaan BB:tä jokuseksi minuutiksi, jonka jälkeen tiesin, että paskaahan se.Ja tämänkin päätöksen tehdäksesi sinun on täytynyt katsoa kyseista ohjelmaa. Miksi?