Freddie Freeloader
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Greek Philosophers
Minä sain tänään kahdesti. Sain pyytää ja sain olla ilman.
Minäpä kolmesti. Kaiken tuon em. lisäksi sain vielä korvilleni.
I'll get me coat...
Minä sain tänään kahdesti. Sain pyytää ja sain olla ilman.
"Melkein sain. Housut oli jo kintussa mutta nainen puuttui."Minä sain tänään kahdesti. Sain pyytää ja sain olla ilman.
"Melkein sain. Housut oli jo kintussa mutta nainen puuttui."
Tuo muuten EI ole, vaikka voisi kuvitella, Jomppa_Koolta tuo sitaatti.
Todennäköisesti sait myös hävetä ja viedä roskapussin ulos. Yleensä koko hela hoito tulee rönsyilevänä pakettina jossa on ekstraa pieninä päreinä läjäpäin, vähän kuin Ostoskanavalla.Minäpä kolmesti. Kaiken tuon em. lisäksi sain vielä korvilleni.
...Yleensä koko hela hoito tulee rönsyilevänä pakettina jossa on ekstraa pieninä päreinä läjäpäin, vähän kuin Ostoskanavalla.
Koko päivän köllötelly himassa, nyt tekee mieli kaljaa. Pitäiskö sen verran ulkoilla, että löntystää viiden minsan matkan lähipuotiin ja toisen mokoman takaisin? Kannattaako?
VR:n sivuilla on hinnasto ja muutakin tietoa. Yli 20 kg painavana kaukoliikenteen lisämaksu on näköjään 10 euroa.Veloittaako VR ylimääräistä, jos ottaa golfbägin junamatkalle? Ja miten kuljetus, ei sitä varmaan sinne junavaunuun voi ottaa mukaan?
VR:n sivuilla on hinnasto ja muutakin tietoa. Yli 20 kg painavana kaukoliikenteen lisämaksu on näköjään 10 euroa.
Golfbägin kanssa en ole matkustanut junassa, mutta iso bägi on varmaan siinä kintaalla meneekö se tavanomaisena matkatavarana. Voi hyvin olla että menee jos pokkana hyppäät junaan golfbägin kanssa, varsinkin jos junassa on väljästi tilaa. Jättikokoisia hyllylle ja lokeroihin sopimattomia matkalaukkuja olen kuskannut yleensä aulassa, eikä kukaan ole valittanut. Golfbägiä ei ehkä viitsi jättää mailoineen aulaan lojumaan.
Tuossa ajassahan normitallaaja kävelee asemalaiturilla pitkänkin junan päästä päähän ja takaisin. Ei muodostu ongelmaksi jos ei ole ylettömästi muuta samanaikaista touhuttavaa.Ok, kiitän tuosta informaatiosta! Lähinnä mietityttää että jos matkatavaravaunuun pudottais sen bägin, niin kuinkahan kiire tulee, mikäli junan vaihtoaika on noin 8 minuuttia.
Mitähän vittua sitä tekis?
Todennäköisesti teineillä tuo energiajuoman lipittely kuuluu oleellisena osana moneen sosiaaliseen tapahtumaan.
Kuinkahan toimisin tässä helvetillisen selväpäisessä tilassani... ...Jos sitten taas tänään joisi olutta niin jaksaisi valvoa yöllä ja mulkoilla 50 kilometrin kävelykisaa. Tähän liittyen toinen tyhmä kysymys. Mikä ajaa heteromiehen valvomaan yönsa ja katsomaan, kun hikiset miehet kävelevät televisiossa? Onko se jotain piilevää toivolaismia?
Känni päälle niin, että tärähtää.
Niin ja kai tuo on sitä glory-hunttausta? Jos ne siellä teputtaisi sijoista 60, niin tuskin katsoisit?
Te oudot olennot, jotka katsotte vapaaehtoisesti Big Brotheria. Miksi? Tunnetteko myötähäpeää ohjelmaa katsoessanne? Voisi kuvitella, että kyllä. Pidättekö myötähäpeän tunteesta? Vai mikä ihme saa katsomaan tuota kaikkien aikojen vastenmielisintä kyhäelmää TV:n historiassa?
Minen tajua.
Onko taas se aika vuodesta kun pitää ilmoittaa etten minä ainakaan katso sitä paskaa BB:tä?