Mielestäni on huvittavaa moralisoida teinejä, kuinka ne juovat kofeiinipitoista paskaa, kun itse nauttii kofeiininsa toisesta juomasta. Kai se kahvi on niin paljon hyväksyttävämpi muoto. Vai paheksutko niitäkin teinejä, jotka kulkevat kaupungilla kahvikuppi kourassa?
Tapojensa orjia.
Onhan siinä se, ero, että Jere juo kahvia töissä ja sosiaalisesti, nuoriso juo energiajuomaa tekemättä mitään, lähinnä pysyvät sen avulla hereillä, juuri ja juuri.
Onhan se aivan idioottitouhua koko sokerihappoesanssin litkittäminen päivittäin, oli syy sitten sosiaalinen tai piriste. Kupillisesta teetä/kahvia saa saman piristävän vaikutuksen. Tai sitten voisi miettiä, olisiko syytä mennä vähän aikaisemmin nukkumaan.
Uskoisin, että aika moni, minä mukaanlukien, ei edes tunnista kahvin juonnilla olevan piristävää vaikutusta. Kunhan juon sitä, sehän maistuu ihan kivalle ja ei ole muutakaan tekemistä. No nyt lipsahti.
Mä en muuten ole koskaan juonut tölkillistä energiajuomaa, en tiedä onko saavutus. Wikipediasta löysin tämän Water Joe-energiaveden, vaikuttaa ihan fiksulta, saako Suomesta (tai vastaavaa)?
Viimeksi muokattu: