Tuli sitten tehtyä oma ennätys haastatteluiden määrässä samaan paikkaan, nimittäin peräti kolme kappaletta.
Aloitin tuttuun tapaan, eli soitin ja kyselin paikasta, sitten cv:tä menemään, ja viikon päästä kerrottiin että tervetuloa haastattelun. Ennen haastattelua kertasin vastaukset perinteisiin kysymyksiin ja vähän psyykkasin itseäni esiintymään kuin he tarvitsisivat enemmän minua kuin minä heitä. Haastattelu meni hyvin, ja parin päivän päästä tulikin soitto, että tervetuloa kierrokselle kaksi Tukholmaan, firma maksaa toki lennot ja ylläpidon.
Haastattelun kakkososassa vedettiin selvästi tiukemmalla linjalla, ja lisäksi haastattelijoita oli 4 kpl joiden kanssa kävin haastattelun läpi erikseen. Tämän jälkeen olin vähän 50-50 vaikutelmissa, että menivätkö haastattelut putkeen vai eivät. Lupasivat ilmoittaa viikon päästä, ja ilmoitus tulikin, että mukana ollaan edelleen, tosin edessä on vielä yksi haastattelu itse pääkallopaikalla briteissä. Tässä vaiheessa meinasi alkaa jo vituttamaan, että eikö sitä vähemmällä haastatteluilla saada päätöstä aikaan.
Part III briteissä kesti kaksi päivää, mutta heti alussa kävi jo selväksi että päätös oli jo melkein allekirjoitusta vailla, sillä minulle lähinnä esiteltiin kollegoita ja päämiehen edustajia kuin haastateltiin. Viimeisenä päivänä oli The haastattelu firman Euroopan pääjohtajan kanssa ja haastattelun lopuksi päädyimme vetämään nimet paperiin.
Linjan pidin samana kuin aikaisemmissa haastatteluissa, eli ennen haastattelua kävin cv:n läpi ja kertasin vastauksia niihin perinteisiin kysymyksiin Suomeksi ja Englanniksi. Haastettalussa pyrin vaikuttamaan hyväntuuliselta ja rennolta, mutta samalla itsevarmalta ja omanarvonsa tuntevalta.
Nyt on suhteellisen onnellinen olo, ja uudet haasteet odottavat kesäloman jälkeen. Välissä pitäisi vielä ehtiä muuttamaan ja hankkimaan asunto, mutta nekin alkavat olla jo järjestyksessä. Jee =D