Niin siis jätkät nää 30 dollarista lähtevät lipun hinnat on siitä, että pääsee sinne tyhjään halliin silloin kun peli olisi pitänyt olla.
Sitten kun oikeasti pelataan, lippu on paikasta riippumatta $450.
Suht sama haarukka Detroitissa, 34 dolsulla halvin lippu.
2009 käydessäni halvin lippu oli 30 dollaria.
Kyllä.. Mitäs liput maksaa esim. Detroitissa, Torontossa tai Montrealissa missä kysyntää riittää huomattavasti enemmän kuin Kaliforniassa?
Neuvottelut loppuneet tänään ja alkaa jäsenäänestys.
mathieu dandenault @mdandenault25
The nhl and nhlpa talks r dead for now...look for the players to disclaim...#lockout
Hajaantukaa, täällä ei ole mitään nähtävää.
Mutta siis pelaajayhdistys ei jättänyt disclaimeria? Tämähän on hyvä asia. NHLPA 'disclaimer' deadline passes with no announcement <- Linkki menee CBC:n sivuille.
Mä kävin katsomassa kaksi matsia San Josessa viime keväänä ja myös ylemmän tason alimmilla riveillä päädyssä. Lippujen hinnat oli 80 taalan molemmin puolin, Detroitia vastaan vähän kalliimpi kuin Anaheimia vastaan.Mä maksoin 95 taalaa Torontossa hyvästä ylemmän tason alareunapaikasta 04/2011.
Toinen huhu kertoo, että tuon palkkavarianssin suhteen olisi päästy sopuun, omistajat muuttivat tarjoustaan 5%-->10% edellisessä tarjouksessaan ja tämä on mitä ilmeisimmin pelaajapuolelle ok.
Sopimuksen hintahaitari voisi siis vaihdella 10% ensimmäisen kauden palkkaan nähden. Tähtipelaajan häntäsoppari kuuden vuoden maksimipituudella, joka lienee viimeisin tarjous, voisi siten olla muotoa 10-9-8-7-6-5. Tästä 7,5 miljoonan caphit.
Lebrunin mukaan liiga olisi nostanut tuon palkkavarianssin jo 30%, joten ei tainneet pelaajat suostua tuohon 10%. Mahtaakohan pitää paikkansa, sillä eihän tuollainen 30% varianssi estä yhtään mitään. 6 vuoden soppari voisi olla esimerkiksi seuraavanlainen: 7-7-5-3-1-1 (caphit 4 milliä).
Lebrunilta muutenkin hyvä artikkeli siitä missä tällä hetkellä mennään:
Talks going from embarrassing to worse - Cross Checks Blog - ESPN
Lebrunin mukaan liiga olisi nostanut tuon palkkavarianssin jo 30%, joten ei tainneet pelaajat suostua tuohon 10%. Mahtaakohan pitää paikkansa, sillä eihän tuollainen 30% varianssi estä yhtään mitään. 6 vuoden soppari voisi olla esimerkiksi seuraavanlainen: 7-7-5-3-1-1 (caphit 4 milliä).
Mistä tämä varianssi oikein lasketaan? Minä kun olen luullut, että se lasketaan ensimmäisestä vuodesta (tai korkeimmasta vuosipalkasta). Eli kausittainen palkka voisi vaihdella esimerkissäsi 7 miljoonan (100%) ja 4,9 miljoonan (=70%) välillä.
Ensimmäisen kauden palkasta. Jos sopimuksen ensimmäisen kauden palkka on tuo esimerkin mukainen 7 miljoonaa, niin silloin palkka voi nousta tai laskea tuolla 30% variaatiolla korkeintaan 2.1 miljoonaa mentäessä vuodesta toiseen. Kyse ei ole sopimuksen suurimman ja pienimmän vuosipalkan välisestä variaatiosta, vaan vuotuisesta palkkavaihtelusta. Tai ainakin niin minä olen ymmärtänyt asian.
Mites kun täällä puhutaan jo kauden peruuttamisesta, mutta tuolla liigan alueella puhutaan siitä että tuskin keskusteluja enään kämmätään? Kumpaa pitäisi uskoa? :D
Kyse ei ole sopimuksen suurimman ja pienimmän vuosipalkan välisestä variaatiosta, vaan vuotuisesta palkkavaihtelusta.
Mites kun täällä puhutaan jo kauden peruuttamisesta, mutta tuolla liigan alueella puhutaan siitä että tuskin keskusteluja enään kämmätään? Kumpaa pitäisi uskoa? :D