TV-sarjaketju

  • 2 209 324
  • 9 789

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Tätä onkin joskus tullut jonkun verran katsottua, mutta ei taida löytyä mistään suoratoistopalvelusta?

Ei löydy, kun NBC panttaa sarjaa jostain syystä. Muistaakseni löytyi huonosti edes laittomia lähteitä käyttäen, enkä muista löytyikö Suomesta edes DVD:nä. Joillakin listoilla tämä sarjahan on poliisisarjana rankattu sekä NYPD Bluen ja Wiren ohi.

Katsomatta on siis itelläkin tämä, kun olen odotellut tässä "jokusen" vuoden, että tulisi edes johonkin hemmetin striimipalveluun.
 

Outsider

Jäsen
Mites City on a Hill?

Muistaispa mainita kerralla kaikki mitä on jo katsottu, mutta hyvä oli tämäkin.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Boschin perään Shield alkaa olla jo loppusuoralla, niin kiinnostaisi jatkaa laadukkaan poliisisarjan parissa, kun nyt on vauhtiin päässyt. Mitäs näitä olisi? Hillstreet Blues tai NYPD Blue ei taida löytyä mistään suoratoistopalvelusta?
Justified ja City on a Hill olet katsonut, ovat itselläkin erittäin korkealla lähivuosien löydöissä.

Pitääkö olla ehdottomasti kyttä pääosassa?

Onko Ray Donovan tuttu? Se menee mulla tuohon samaan top5-listaan viime vuodelta. Erittäin tyylikästä kovanaamatouhua jenkkilästä, ratkotaan rikollisten "ongelmia" ja ollaan kyttien kanssa tekemisissä. Sarjan vahvuus on näyttelijät, päähahmot on rautaa Liev Schreiber, Jon Voight, Eddie Marschan. Vierailevina mm yhden koko kauden loistava Ian McShane, tai vaikkapa Elliot Gould.





Toinen vastaava täältä bongattu on romanialainen UMBRE, se on paras ulkomaalainen sarja mihin olen tällä vuosituhannella törmännyt. Aihe periaatteessa lähellä Ray Donovaniakin eli perheellinen mies sotkeutuu kaikkeen hämärään, mutta kun se tehdään Bukarestissa on touhu todella rajua, täynnä mustaa huumoria ja ei yhtään jenkkikliseitä.



 

Outsider

Jäsen
@Jupe Nyt tosiaan enemmän tai vähemmän perinteinen poliisisarja haussa. Voi tosin olla, että näitä ei oikein noista suoratoistopalveluista enää katsomattomia löydy, kun mainitut Hillstreet Blues, NYPD Blue ja Homicide puuttuu.

Ray Donovan ja Umbre katsottu. Ensimmäinen loistava, jälkimmäinenkin ihan ok.

Ei tässä sinänsä katsottavasta pulaa ole, kun otin nyt Shieldin takia ensimmäistä kertaa Amazon Primen, niin sieltä löytyy varmasti kaikkea muutakin ja Netflixiinkin on tauon aikana tullut uudet kaudet ainakin Ozarkista ja Faudasta.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Jupe

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Persaukiset YLE Areenassa, suosittelen jos Brittisarjat menee. On alkuperäisen Shameless sarjan tekijöiltä ja vähän samassa hengessä mennään tässäkin. Ehkä vähän Joe Gilgun kannattalee sarjaa ja varsinkin eka jakso kestää että sarja pääsee vauhtiin, mutta jos tämän tyyliset sarjat menee niin varmasti on katsomisen arvoinen.
 
Laitetaan yksi kysymys tähän ketjuun sen pidemmittä puheitta: Oliko Frasier kenenkään muun mielestä mahtava sarja? Mie olin koukussa siihen. Ai että, iltaisin puoli tuntia ennen jakson alkua sellainen kolme-neljä isoa Karhu-olutta pakastimeen ja sitten kun jakson alkuun oli viisi minuuttia aikaa, niin tölkki auki ja sohvalle odottamaan illan jaksoa. Se oli sitä aikaa, nautinnollista aikaa. Mikään muu tv-sarja ei ole koskaan tuonut minulle niin hyvää fiilistä ja todella paljon pitää tapahtua jos joku toinen sarja aiheuttaisi noin hyvän fiiliksen! Ei, parempaa en tule löytämään. Nelonen esitti jaksoja iltaisin ja siitä on jo monta vuotta aikaa kulunut. Frasier, Niles, Martin, Eddie-koira... Sen yhden naisen nimi ainoastaan pääsee unohtumaan.. Ei se ollut Rosie tai Debbie, se on ihan tuossa kielen päällä..

Tuon fiiliksen haluaisin vielä joskus takaisin. Sen fiiliksen voittanutta ei ole löytynyt. Jaksot olisi varmaan jostain löydettävissä suht helpostikin?
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Laitetaan yksi kysymys tähän ketjuun sen pidemmittä puheitta: Oliko Frasier kenenkään muun mielestä mahtava sarja? Mie olin koukussa siihen. Ai että, iltaisin puoli tuntia ennen jakson alkua sellainen kolme-neljä isoa Karhu-olutta pakastimeen ja sitten kun jakson alkuun oli viisi minuuttia aikaa, niin tölkki auki ja sohvalle odottamaan illan jaksoa. Se oli sitä aikaa, nautinnollista aikaa. Mikään muu tv-sarja ei ole koskaan tuonut minulle niin hyvää fiilistä ja todella paljon pitää tapahtua jos joku toinen sarja aiheuttaisi noin hyvän fiiliksen! Ei, parempaa en tule löytämään. Nelonen esitti jaksoja iltaisin ja siitä on jo monta vuotta aikaa kulunut. Frasier, Niles, Martin, Eddie-koira... Sen yhden naisen nimi ainoastaan pääsee unohtumaan.. Ei se ollut Rosie tai Debbie, se on ihan tuossa kielen päällä..

Tuon fiiliksen haluaisin vielä joskus takaisin. Sen fiiliksen voittanutta ei ole löytynyt. Jaksot olisi varmaan jostain löydettävissä suht helpostikin?

Viaplaysta löytyy. Frasier on ehdottomasti yksi kovimmista sitcomeista. Katsoin sitä itsekkin tosin yleltä joka esitti sitä kun nelosta ei ollut vielä olemassakaan. Etsit varmaan nimeä Daphne, Martinin fysioterapeuttia tai sitten Rozia eli Frasierin radio-ohjelman tuottajaa.

90-luku oli NBC kanavalle kullanhuuhdonnan aikaa kun kanavalla oli samaan aikaan Frasier, Frendit ja Seinfeld. Kaikki maailman katsotuimpia sarjoja.
 

artok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Laitetaan yksi kysymys tähän ketjuun sen pidemmittä puheitta: Oliko Frasier kenenkään muun mielestä mahtava sarja? Mie olin koukussa siihen. Ai että, iltaisin puoli tuntia ennen jakson alkua sellainen kolme-neljä isoa Karhu-olutta pakastimeen ja sitten kun jakson alkuun oli viisi minuuttia aikaa, niin tölkki auki ja sohvalle odottamaan illan jaksoa. Se oli sitä aikaa, nautinnollista aikaa. Mikään muu tv-sarja ei ole koskaan tuonut minulle niin hyvää fiilistä ja todella paljon pitää tapahtua jos joku toinen sarja aiheuttaisi noin hyvän fiiliksen! Ei, parempaa en tule löytämään. Nelonen esitti jaksoja iltaisin ja siitä on jo monta vuotta aikaa kulunut. Frasier, Niles, Martin, Eddie-koira... Sen yhden naisen nimi ainoastaan pääsee unohtumaan.. Ei se ollut Rosie tai Debbie, se on ihan tuossa kielen päällä..

Tuon fiiliksen haluaisin vielä joskus takaisin. Sen fiiliksen voittanutta ei ole löytynyt. Jaksot olisi varmaan jostain löydettävissä suht helpostikin?
Joo, hieno sarja. Daphne oli sen naisen nimi.

Viaplaystä näyttää löytyvän
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Paljon on nyt Boschista puhetta täällä, niin pakko vähän ottaa kantaa kun 'alusta" asti nuo tullut ahmittua.

Mä luulen, että sarjan viehätys ja veto perustuu ihan vaan siihen, että siinä ei ole mitään erikoista. Nykyään kun about kaikissa sarjoissa on jotain scifistelyä, mysteeriä, fantasiaa tai vähintään csi-kikkailua ja älyttömiä twistejä. Bosch on vaan duuniaan tekevä poliisi, jolla on elämä, joka on välillä ihan jees ja välillä ei. Ja tässä on se koko jutun juju - ei siinä ole mitään jujua.

Eli se tietynlainen realismi tossa sarjassa ainakin mulle upposi. Ei olla mitään supersankareita. Kliseitä ja karikatyyrihahmoja on, mutta kappas kun niitä on tässä oikeassakin elämässä. Logiikka toimii ja hahmot tekee asioita kuten ihmiset. Ei ole mörköä sängyn alla, eikä aikamatkustajaa. Jos nyt johonkin pitää verrata niin Shield parhaimmillaan eli heti alussa ja ehkä NYPD Blue. Luther ei oikein osu, koska siinä Elba kantaa vähän liikaa hahmollaan muuten jokseenkin absurdeja keissejä.

Bosch on vaan poliisi, joka nyt sitten joutuu näitä paskahommia tekemään ja me sitä katsellaan. Melkein jokainen katsoja löytänee jotain samaistumisen kohdetta. Ja onhan toi casting myös ihan 5/5..
Tuli viikonloppuna aloitettua tuo Bosch Jatkoajan suositusten perusteella ja ahmittua ensimmäinen kausi. Tämähän on vielä parempi sarja kuin odotinkaan. Kiitos vinkeistä.
 

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Tuli viikonloppuna aloitettua tuo Bosch Jatkoajan suositusten perusteella ja ahmittua ensimmäinen kausi. Tämähän on vielä parempi sarja kuin odotinkaan. Kiitos vinkeistä.

Minäkin Boschin toukokuussa kahlasin läpi kokonaan. Todella hyvä sarja mielestäni. Jos ei nyt ihan the Wire mutta ei kauaksi jää. Tasalaatuista ja uskottavaa poliisidraamaa. Yksi kausi ilmeisesti on vielä tulossa.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Laitetaan yksi kysymys tähän ketjuun sen pidemmittä puheitta: Oliko Frasier kenenkään muun mielestä mahtava sarja? Mie olin koukussa siihen. Ai että, iltaisin puoli tuntia ennen jakson alkua sellainen kolme-neljä isoa Karhu-olutta pakastimeen ja sitten kun jakson alkuun oli viisi minuuttia aikaa, niin tölkki auki ja sohvalle odottamaan illan jaksoa. Se oli sitä aikaa, nautinnollista aikaa. Mikään muu tv-sarja ei ole koskaan tuonut minulle niin hyvää fiilistä ja todella paljon pitää tapahtua jos joku toinen sarja aiheuttaisi noin hyvän fiiliksen! Ei, parempaa en tule löytämään. Nelonen esitti jaksoja iltaisin ja siitä on jo monta vuotta aikaa kulunut. Frasier, Niles, Martin, Eddie-koira... Sen yhden naisen nimi ainoastaan pääsee unohtumaan.. Ei se ollut Rosie tai Debbie, se on ihan tuossa kielen päällä..

Tuon fiiliksen haluaisin vielä joskus takaisin. Sen fiiliksen voittanutta ei ole löytynyt. Jaksot olisi varmaan jostain löydettävissä suht helpostikin?
Frasier oli kyl ihan hyvä. Kenties jotain samaa kaikessa yksinkertaisuudessaan on Seinfeldissa. Itsellä oli tuosta vähän ennakkoluuloja, joten katsoin sen vasta aika vähän aikaa sitten. Täytyy sanoa, että Seinfeld toimi alkutotuttelun jälkeen erittäin hyvin.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Täytyy sanoa, että Seinfeld toimi alkutotuttelun jälkeen erittäin hyvin.

Kun Frasier on yksi kovimmista niin Seinfeld on ehdottomasti kovin(Community tulee potkun perässä)

Sarjan motto "Ei halauksia, ei oppimista" oli juuri sitä asennetta mikä jaksaa vieläkin kantaa. Sarjan hahmot olivat hyviä ystäviä keskenään mutta he kohtelivat tosiaan sarkastisesti vittuillen ja "kaveria ei jätetä" ei todellakaan kuulunut arsenaaliin.

Kaveri jätettiin jos vaan sai oman nahkansa pelastettua esim miten Jerry jätti Georgen Elainen isän kanssa kahden ja keksi itselleen tekosyyn lähteä ja Elaine teki saman kun J.Petermanin äitiä haudattiin. Niin oikeat ihmiset käyttäytyvät:D

Asenne näkyi myös taustavoimissa. NBC yritti tehdä teemailtoja esim Mad about You sarjan jaksossa joku rikkoi muuntajan new yorkissa joten sinä iltana muutkin kanavan ohjelmat käsittelivät sähkökatkosta ikäänkuin kanavan kaikki sarjat eläisivät samassa maailmassa. Muunmuassa Frendit tekivät Blackout -jakson. Larry David totesi nbc:lle että vitut me mitään aleta pelleilemään ja täten Seinfeld ei osallistunut:D

Sarjan sarkasmi oli partaveitsenterävää ja paria ekaa tuotantokautta lukuunottamatta sarja on edelleen timanttia.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Minäkin Boschin toukokuussa kahlasin läpi kokonaan. Todella hyvä sarja mielestäni. Jos ei nyt ihan the Wire mutta ei kauaksi jää. Tasalaatuista ja uskottavaa poliisidraamaa. Yksi kausi ilmeisesti on vielä tulossa.
Jopas täällä Bosch saa taas kehuja, itsekin olen katsojakuntaa johon tuon luulisi uppoavan. Joku siinä tökki, katsoin 1½ kautta ja lopetin, nyt taas kerran kehujen perusteella voisi jatkaa.

Avataas vähän palettia, mikä tekee teidän mielestä Boschista hyvän sarjan? Päärooli, tarinat, sivuroolit...? Mulla vähän tökki päärooli ja se päällikkö Irving, vähän seipäänniellyttä toimintaa.

Itse täälläkin maininnut sarjoja mitä seurannut, toiminut mulle paremmin kuin tuon Boschin eka kausi. Muutamia mainitakseni. Narcos, Justified, Umbre, City on a hill, Ray Donovan. Kaikissa mun makuun näyttelijätyö sivuhahmoja myöten onnistuu paremmin.

Makuasiaoita varmasti pitkälti mutta olisi mukava kuulla porukalta Boschin vahvuuksista.
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Jopas täällä Bosch saa taas kehuja, itsekin olen katsojakuntaa johon tuon luulisi uppoavan. Joku siinä tökki, katsoin 1½ kautta ja lopetin, nyt taas kerran kehujen perusteella voisi jatkaa.

Avataas vähän palettia, mikä tekee teidän mielestä Boschista hyvän sarjan? Päärooli, tarinat, sivuroolit...? Mulla vähän tökki päärooli ja se päällikkö Irving, vähän seipäänniellyttä toimintaa.

Itse täälläkin maininnut sarjoja mitä seurannut, toiminut mulle paremmin kuin tuon Boschin eka kausi. Muutamia mainitakseni. Narcos, Justified, Umbre, City on a hill, Ray Donovan. Kaikissa mun makuun näyttelijätyö sivuhahmoja myöten onnistuu paremmin.

Makuasiaoita varmasti pitkälti mutta olisi mukava kuulla porukalta Boschin vahvuuksista.

Boschin toimivuutta on vähän vaikee selittää, jokin otti heti otteen minusta "I got a feeling a I can not let go..."

Titus Welliver on itelleni ainakin iso osa sitä, miehen karisma kantaa minusta tosi pitkälle. Irving on kyllä hyvin jäykkä henkilö, mutta toisaalta taas muu kasti erottuu positiivisesti edukseen.

Dialogi on sujuvaa ja omaan korvaan sopivaa. Tutkitut jutut ja se isompi juonilanka on ainakin minua kiinnostanut lähes joka kaudella.

Sarjasta myös puuttuu se tietty jenkkityylinen dumbing it down -syndrooma. Eli sarja ei alleviivaa asioita liikaa tai väännä koko ajan rautalangasta, jotta typerinkin jenkki tajuaa missä mennään. Tässä ehkä näkyy se, että sarja perustuu kirjoihin jolloin kirjoittaja on aika paljon parempi kuin keskiverto Hollywoodiin päätynyt käsikirjoittaja.

Bosch ei tee mitään mielestäni mitenkään mullistavasti, mutta kokonaisuutena se on vain todella pidettävä ja bingettävä paketti. Itse harvemmin jaksan bingettää sarjaa yhdessä viikonlopussa, mutta Boschin kohdalla näin on käynyt muistaakseni jokaisen kauden kanssa. Toisin sanoen, sarja ei uuvuta tai tylsistytä, vaan rullaa juuri sopivan sujuvasti, että vielä tekee mieli jatkaa yksi jakso (vertaa vielä yksi sivu tai kappale kirjaa lukiessa).
 

Outsider

Jäsen
Boschin toimivuutta on vähän vaikee selittää, jokin otti heti otteen minusta "I got a feeling a I can not let go..."

Tunnarin lisäksi pitää mainita muutenkin sarjassa käytetyt musiikit. Mielestäni iso osa juuri sitä kokonaisuutta, mikä sarjasta tekee niin hyvän.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Tunnarin lisäksi pitää mainita muutenkin sarjassa käytetyt musiikit. Mielestäni iso osa juuri sitä kokonaisuutta, mikä sarjasta tekee niin hyvän.
Musascore on mulle tärkeä niin leffoissa kuin sarjoissakin. Knoppitietona vaikkapa sellainen että kun Justified on itsellä vielä kesken niin tajusin tokalla kaudella että musiikista vastaa Toton Steve Porcaro, aloinkin ihan eri tavalla kuuntelemaan musiikkia millä luodaan tunnelmaa tuossa. Paljon hyviä kitara ja pianotunnelmointia.

Narcosissa mulle kaikki espanjalainen musa on hunajaa korville, näyttelijätyö ei mielestäni siinä sarjassa ole parasta a-luokkaa vaan kokonaisuus tunnelmaltaan luo sitä parhautta. Nautin musiikin siivittämästä tunnelmoinnista, oliko se kakkoskaudella kun yksi jakso loppui siihen kun Pablo päättää iskeä takaisin ja teurastaa kyttiä, se esitettiin leikaten vuoron perään teurastusta ja Pabloa daaminsa kanssa tanssimassa latinomusan tahdissa. Taidetta.
 

MadSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Habs
Narcosissa mulle kaikki espanjalainen musa on hunajaa korville, näyttelijätyö ei mielestäni siinä sarjassa ole parasta a-luokkaa vaan kokonaisuus tunnelmaltaan luo sitä parhautta. Nautin musiikin siivittämästä tunnelmoinnista, oliko se kakkoskaudella kun yksi jakso loppui siihen kun Pablo päättää iskeä takaisin ja teurastaa kyttiä, se esitettiin leikaten vuoron perään teurastusta ja Pabloa daaminsa kanssa tanssimassa latinomusan tahdissa. Taidetta.
Narcos Mexico ja Don Neton pidätys. Kyseinen scene vasta olikin taidetta ja kappalekin pirun hyvä.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Narcos Mexico ja Don Neton pidätys. Kyseinen scene vasta olikin taidetta ja kappalekin pirun hyvä.
Hyvä kuulla tästäkin, tosin pahoja spoilereita ei kiitos. Siirryn siihen tuota pikaa.
 

Buster

Jäsen
Parks & Recreation, eli Puisto-osasto katsottu. Ihan hyvä, vaikka tietyllä tavalla aina myös tuntee vähän hukanneensa aikaansa näiden sitcomien ja network-sarjojen kanssa (täytettä ja kaavamaisuutta). Eka kausi menetteli Office-fiboineen. Mulkatulla kakkoskaudella alkoi lämmetä ja kolmonen, nelonen ja ehkä puolet vitosesta kovaakin tykitystä. Sitten alkoi odottelemaan loppua.

Tuota ennen meni American Crime Story. OJ Simpsonin kausi oli televisiomaisuudestaan huolimatta timanttinen. Toinen kausi Gianni Versacesta, tai siis Andrew Cunananista, oli menettelevä vaikkakin aika venytetyn väkinäinen. Cunananin näyttelijä tosin sai vetää elämänsä roolin. Kolmas kausi Clinton-Lewinsky kuviosta ilmeisesti tulossa tämän vuoden aikana.

Vuosien jälkeen myös Generation Kill katsottiin ja hyväksi todettiin kuuluisaa loppua myöten. Piti aika nopeasti taas David Simonille tyypilliseen tapaan laittaa suomitekstit päälle, kun ihan pihalla dialogissa käytettyjen termien kanssa. Homiciden kun joskus saisi jostain ongittua maksamatta ns. kättä ja jalkaa.

Emma Stonen ja Jonah Hillin tähdittämä sci-fi minisarja Maniac vilahti myös silmien ohitse, hyvin väkisin joutui katsomaan loppuun. Joko en ymmärtänyt ollenkaan, tai sitten sarjassa ei varsinaisesti ollut mitään kuin löysä lanka.

Kieslowskin Dekalogi oli seuraavana vuorossa, mutta en näillä hellekeleillä luota keskittymiseeni. Ehkä sitä pitää vaan jotain Communitya lähteä katsomaan lyhyenä ja helppona. Aikanaan jäi kesken toisen kauden alkuun ja nyt joutunee aloittamaan alusta. Olisi itselläkin Narcos listalla, sekä mm. Fringe, Black Mirror, Westworld, Better Call Saul, Stranger Things, West Wing, Peaky Blinders, The Newsroom, Mad Men ja Fargo sekä paljon muuta. Joss Whedonin sarjojakin on suositeltu, mutta en Buffya koskaan saa aloitettua Viaplaysta. Ehkä seuraavalla hokikaudella.
 
Viimeksi muokattu:

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Fargosta muuten tulee uusi kausi lähiaikoina, yksi odotetuimmista tekeleistä sarjatuotannon osalta allekirjoittaneelle. Kolmoskausi ei ihan ykkös-/kakkoskauden liitoon yltänyt, mutta oli edelleen todella kovaa kamaa. Tämän suhteen en usko mihinkään GOT tai Westworld tyyppiseen tasonromahdukseen.

Siitä aasinsiltana veli Busterille viikon vinkki - kun lopulta pääset Westworldiin asti niin nauti ykköskaudesta yöysin siemauksin, on yksi televisiohistorian hienoimmista kokonaisuuksista. Jos pystyt, niin jätä katsanto siihen. Jos et, niin lopeta viimeistään kakkoskauden jälkeen jos haluat säilyttää sarjasta jollain tasolla hyvän maun.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Jos pystyt, niin jätä katsanto siihen.

Eli toisin sanoen, kun olen katsonut vain ykköskauden, niin kannattaa jättää tähän? Onpa hyvä, että itselläni kyseisen sarjan jatkaminen on vain viivästynyt koko ajan.

Rahapajan aloitin viimein eilen ja hupsista, siinähän meni heti viisi jaksoa lauantain aikana. Oikein hyvää viihdettä.
 
Eli toisin sanoen, kun olen katsonut vain ykköskauden, niin kannattaa jättää tähän? Onpa hyvä, että itselläni kyseisen sarjan jatkaminen on vain viivästynyt koko ajan.

Rahapajan aloitin viimein eilen ja hupsista, siinähän meni heti viisi jaksoa lauantain aikana. Oikein hyvää viihdettä.
Kakkoskautta pidemmälle ei kannata La Casa de Papelia katsella, sillä sen jälkeen ruutuun syötetään sellaista paskaa, että ei mitään rajaa. No kolmonen ehkä menee, mutta taso on luokkaa 5,5/10 verrattuna ekan kauden 9/10.
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Eli toisin sanoen, kun olen katsonut vain ykköskauden, niin kannattaa jättää tähän? Onpa hyvä, että itselläni kyseisen sarjan jatkaminen on vain viivästynyt koko ajan.

Eihän se edes ollut toisin sanottu, vaan juuri näin. Ykköskausi kyllä kannattaa silti tarkistaa. Kakkoskaudellakin oli vielä välähdyksiä briljanssista, joten ei aika sen parissa hukkaan mene. Kolmoskaudesta tulee vain paha mieli.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
No niin, Le Bureaun kaudet 1-4 tuli katsottua yhdessätoista päivässä. Kyllä on loistava sarja. Mitkä henkilöhahmot, mikä juonenkuljetus, tämähän menee aivan The Wiren tasalle. Halvattu, yli kaksi viikkoa ennen kuin viides kausi tulee Areenaan, joten pakko kai katsoa ensimmäiset 40 jaksoa uusiksi.

Frasierista oli yllä puhetta, se on loistava. The Big Bang Theory myös. Frendit on vähän aikansa tuote mutta siinä on kuitenkin paljon elämään jääneitä one-linereita: WE WERE ON A BREAK! Tietäjät tietää.
 

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat
Olisi itselläkin Narcos listalla,

Nyt hellekeleillä Narcos voisi olla hyvä. Katsoin pari ensimmäistä kautta vaihdossa pari vuotta sitten ja se kesä oli todella lämmin, mikä sopi loistavasti Kolumbiaan sijoittuvan sarjan katseluun. Lisäksi katsoin monesti noita jaksoja iltaisin ja öisin kun oli pimeää ja se paransi tunnelmaa entisestään. Suhteellisen lyhyt sarja kuitenkin, minkä ehtii katsoa Suomen kesän aikana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös